IVF:n tuoresiirto ja menkat jo pp7???!!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Heippa, (olisko teillä plussanneilla kokemusta vähän enemmän?)

Onko kenelläkään kokemusta siitä että IVF:n tuoresiirron jälkeen menkat alkaa jo pp7? Mulla nyt on käynyt niin ja olen ihan ymmyrkäisenä että mitä hemmettiä oikein on tapahtunut?

Olen kyllä lukenut tältä että joillain on alkanut pp13 tai 14 mutta että jo viikko siirron jälkeen???!!!

Eka IVF ja punktio meni hyvin,ei hyperiä,yksi siirrettiin. Tukilääkityksenä on maksimiannos progesteronia joten en tajua miksi menkat lyö läpi? Nythän on vasta kp 24 ja mulla ei ole ikinä alkanut menkat kp24. Itseasiassa ne ei ole alkaneet ollenkaan kun olen pco-lainen ja olen tarvinnut siihen aina primolutia/terolutia.

Jos sulla on alaknut menkat kesken piinispäivien niin mitä on seuraavalla kerralla (PAS) tehty toisin? Entäs jos ei ole tehty PASsia niin mitä seuraavassa tuoresiirrossa on tehty toisin?

Kaikista vastauksista kiitollisena vuotava Piippuli pp8 (tai ton pp:n nyt vois kyl jo pyyhkiä tosta perästä pois kun tää on aika selvä juttu...)

Kommentit (1)

Vierailija

Hei, mulla oli eka IVF ja tuoresiirto (2 topalkiota) viime maaliskuussa. Menkat alko pp8 eli tosi aikaisin kans. Lääkäri ei tuota kommentoinut, enkä tajunnut siitä kysellä. Ite epäilin/epäilen, että kivuliaalla punktiolla olis ollut osuutta asiaan.. tiiä sitten.

PAS (2alkiota) tehtiin mulle lääkkelliiseen kiertoon (omasta pyynnöstä) toukokuussa. Toinen alkio kiinnittyi ja nyt rv 24+1. IVF:n jälkeen käytin Lugesteroneja muistaakseni aamuin illoin ja niitä isoimpia mahdollisia. En muista enää mg, mutta olivat punaisessa paketissa. PAS:on ennen ja jälkeen (kunnes vähennettiin ja lopetettiin) käytin Lugeja keltaisesta paketista aamulla, päivällä ja illalla. Tuostakaan en kyselly, että miks muutettiin? Vai liittyykö vaan siihen että IVF ja PAS on kaksi eri asiaa.

Tsemppiä, voimia ja kaikkea hyvää teille hoidon jatkamiseen!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat