Perjantai-pudottajat!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Tällä nimellä täältä löytyy jatkossa perjantaisin uusi avaus, johon voi kertoa painokuulumiset meille muille.

Noudatan itse pv:n pointseja, koska olen kokenut ne hyviksi.Aloittelen juoksuharrastusta syysiltojen piristykseksi. :)

Omat lähtölukemani ovat 164 cm ja 67.2 kg.

Tavoitteena 58-60 kg.

Olen kolmen lapsen äiti ja yhden miehen vaimo, töihin paluu pian edessä.

Kertoilkaa tekin jotain itsestänne, mikäli haluatte!

-Kaneli-

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

olen yhden lapsen(7kk) äiti. avoliitossa ihanan miehen kanssa.

olen 158cm pitkä

lähtöpaino 60kg

tavoite 55kg tai alle :)

lähden liikkeelle kävelyllä ja jumpalla, siivoan ruokavalioni ja yritän jättää kaljan pois(se on se pahin tekijä mun laihduttamisessa)

töihin palaan tammikuussa ja ennen sitä olisi kyl kiva olla kunnossa!

tässä muuten kiva sivu teille

http://www.tohtori.fi/laihdutusklinikka/index2.php3

sieltä painonhallinta ja painon seuranta, kivasti voi seurata miten paino " näkyvästi" laskee ;)

kuulemisiin!

Vierailija

Eli eli, paino ei liiku mihinkään, pysyy edelleen siinä 59-60 ja se jos mikään on turhauttavaa. Tosin tupakkalakko pitää ja siitä olen enemmän kuin tyytyväinen!

Luulen että mun pitäisi katsastaa mun ruokavalio uudestaan. Tuli tos karsittua joitakin elintarvikkeita (ja kalja) pois, mut eipä ole vaikuttanut. Seuraavaksi pitää pienentää annoksia.

Olen liikkunut ½-1 tuntia päivässä, pitänee lisätä sitäkin.

Noh, miten teillä muilla on viikko mennyt? Toivottavasti paremmin kuin mulla!

Vierailija

Lähtöpaino on 64 kiloa, jossa olen ollut nyt jonkin aikaa. Pituus 162.

Tavoitteekseni asetan yhdeksän kilon pudotuksen, 55 kiloa kuulostaa sellaiselta sopivan tasaiselta. Kaksi lasta sitten painoin tosin 50 kiloa, mutta siihen ei enää taida päästä, kun liikunnalle on vähemmän aikaa.

Painon pudotuksen lisäksi tavoitteena on kunnon kohottaminen. Portaiden nousu anoppilan neljänteen kerrokseen alkaa jo hengästyttää, eikä tilanne silloin ole kovin hyvä. Juoksuharrastusta aloittelin tuossa keväällä, mutta se tyssäsi sairastumiseen ja sen jälkeiseen laiskuuteen. Voisi saada lisää potkua, kun joutuisi kertomaan asiasta muillekin kuin miehelle, joka ei varmasti moiti, vaikkei kävisikään missään.

Perheeseen kuuluu minun lisäkseni neljä lasta ja jatkuvasti töissä oleva puoliso. Minulla on viimeinen vuosi kotona -toivottavasti- ensi syksynä palaan ulkomaailmaan. Kotona olen ollut lähinnä hoitamassa vammaista lasta, joka on epilepsiakohtausten takia estynyt olemaan koulussa useammin, kuin päivän/pari viikossa.

Vierailija

Liikkunut olen hullun lailla. Ruokavalioon hain muutoksia Olet mitä syöt -sarjan sivuilta. Yksinkertaisia ja mukavia noudattaa, eikä tarvitse laskea kaloreita. Ja pelkästään niitä kevyen elämän vinkkejä olen seurannut (l. päivittäin kaksi omenaa, kolme lasia rasv. maitoa, neljä viip. ruisleipää, joista jokaisella tl kevytlevitettä, lautasmalli aterioilla ja viisi säännöllistä ruoka-/välipala-aikaa päivässä).

Suklaanhimoon neuvoisin ostamaan hyvällä omallatunnolla sen suklaan. Poikkeuksena aikaisempaan valitse kuitenkin tumma suklaa ja pienempänä versiona, nyt on tullut markkinoille 40 gramman tumma suklaa, joka kyllä vie sen pahimman makeannälän. Itselläni ainakin.

Vierailija

Pituutta 170cm

Painoa 79kg

Tavoitepaino 61kg

Esittelyä: 28- vuotias avioliitossa oleva naisihminen. Lapsia kolme, 2 tyttöä ja 1 poika. Töihin paluu äitiyslomalta edessä toukokuussa jolloin pitäisi olla noissa kilolukemissa... Tarkoituksena siivota ruokavalio ja lisätä liikuntaa. Tässä kotona ollessa on tullut syötyä miten sattuu ja noita kiloja on ollut jo ennestäänkin...

Jos mukaan vaan mahtuu niin mielelläni tulisin!

Vierailija

Lenkkeillä olen jaksanut joka päivä. Askelmittarinkin kaivoin kaapin perältä, jotta saisin varmasti liikuttua. Ja kyllähän se liikuttaa.

Tanssiaskeleita tulee otettua päivän mittaan useinkin, jotta ei paikalleen jämähtäisi, kaupassa olen pysäköinyt kaukaisimpaan ruutuun ja käynyt iltasella vielä hakemassa unohtuneita maitoja kävelemälläkin, jotta askeleita tulisi =) Suosittelen, kotikin pysyy siistimpänä, kun tulee koko ajan puuhailtua jotain.

Vierailija

mä keskityn nyt tähän tupakkalakkoon, laihdutan sit vuoden päästä kun oon päässy tupakasta irti. Näin pääsen eroon tästä turhasta paino-paineesta :) Lykkyä kaikille!

Vierailija

Jepjepjep.

Ja olen jaksanut lenkkeillä joka päivä, juossut olen tosin tasan kerran tällä viikolla, mutta rannepainojen kanssa kävelykin tuntuu kivalta =)

Ruokavaliosta olen tiputtanut ainoastaan päivittäisen karkkihetken ja vaihtanut aamupalaleivät puuroon marjojen kera.

Tänä iltana ajattelin kuitenkin herkutella. Mutta vain kanasalaatilla, naan-leivällä ja lasillisella viiniä.

Vierailija

pitkään olin pettynyt itseeni ja saamattomuuteeni, mutta nyt oon saanu kilon verran pysyvästi pois. Tupakkalakko(jos enää lakoksi voi sanoa) on pysynyt ja se jos mikään tuntu hyvälle!

Vierailija

Eli pari viikkoa jääny väliin ku en oo käyny täälä.. mutta ostin sillon ku viimeks kirjoitin nii ostin digitaalivaa' an ja sehän peijooni näyttikin 67.5kg! Eli se on mun lähtöpaino. Joka aamu käyn vaa' alla että motivaatio säilyis.. tämän aamuiset lukemat 64.9kg. Eli alaspäin ollaan menossa :) tavoitteena 58kg. Hölkkä on auttanut huimasti! Käyn 3-4krt viikossa hölkkäämässä 21min kerrallaan. :) (En tiedä lenkin mittaa kilometreinä) Saa nähdä kuinka kauan tavoitteeseen vielä menee.. jouluun mennessä tavoite max 60kg. Jos tätä vauhtia laihdun sinne asti ollaan vieläkin alhaisemmassa luvussa! :) Tämä taitaa sittenkin onnistua!!! :) Tsemppiä vain siskoset! :)

Vierailija

onko muille tuttu ongelma..nimittäin jatkuva himo suklaaseen?mulla on ja oikeen ärsyttää että aina pitää ostaa sitä suklaata,kun mieli tekee niin paljon.suklaa sexin korvike?empä usko..kun ei siitäkään pulaa ole.onko ketään joka tunnustaa syövänsä suklaata melkein joka päivä?oon aina ollut suklaaholisti..aktiivisen liikkumisen johdosta ei painoa nuorempana tullut vaan pysyin hoikkana..vasta nyt juttu on toinen,kun lapsia siunaantunut kaksi eikä ole aina päässyt lenkille kun haluaisi..ei katastrofia sen suhteen mutta -10kg joutais hornan kuuseen..mutta kun suklaa on niin namia!kivaa valittaa....onneksi ratsastan taas aktiivisesti niin ees jotain kulutusta.suunnittelen tässä liittyväni joukkoonne...jos saisin inspiraation.pituus 170cm paino 82kg....tsempatkaa mua!

Vierailija

Tulinpas kyselemään, että mitenkäs seon lähtenyt menemään? :)

Itse kävin eilen puntarilla, ja noin kiloa vähempää näytti jo kuin perjantaina. :O Tosin mulla oli perjantaina menkat vielä ja ties mitä turvotuksia ja pöhniä!

Viikonloppuna olin tosi ahkera liikkumisen suhteen ja kävin niin perjantaina, lauantaina (+ kävelyt kauppakeskuksessa!) ja sunnuntaina lenkillä kuopuksen ja rattaiden kanssa.Illat tahtovat olla hankalimpia, kun tekisi mieli syödä ja syödä (vanhoja tottumuksia osaltaan), mutta pisteitä ei enää ole.Taidankin tänään syödä päivällä niukemmin (vain lämpimän aterian ja kahvia) ja säästää pojoja vaikeaksi havaitsemaani iltaan.Tänään aloitan myös tuon juoksuohjelman noudattamisen, alkaa onneksi tosi kevyesti vain parin minuutin juoksupyrähdyksillä, kävelyn lomassa.

Kertoilkaahan kuulumisia jo ennen perjantaita! Ja tervetuloa lämpimästi uusillekin!Porukassa on aina enemmän voimaa kuin yhdessä laihduttavassa yksilössä - vaikka tokihan sitä meissä jokaisessa sisukkaassa naisessa on, kun olemme tähän kerran ryhtyneet! ;)

-Kaneli-

Vierailija

Eli jumitus tuli tännekin päin käymään. Liikkunut olen kohtalaisesti, tosin flunssa vähän rajoittaa sitä puolta.

Minä voisin alkaa vähitellen katsella ruokavaliosta karsittavaa. Olen viime viikot pitänyt pelkästään päiväkirjaa ja karsinut ainoastaan karkit pois. Nyt voisi tarkistella ne syömiset ja katsoa mitä voisi tehdä.

Olen tosin aina syönyt terveellisesti ja kohtalaisen pieniä määriäkin, ja lihonut pelkästään karkilla ja suklaalla sekä liikunnan puutteella. Mutta ilmeisesti syön nyt peruskulutuksen mukaan eikä paino siis putoa.

Onko muilla paremmin?

PS: wirelle onnittelu lakkoilun onnistumisesta!!! Upea saavutus.

Vierailija

Kirjoittelen tuota + 20 kg synnytyksen jälkeen ketjua, mutta liitympä tähänkin. Perjantai on hyvä punnitus päivä. Painoa olisi tiputettavana 10 kg ja keinoina kotijumppa ja ´pienoinen´ ruokavalion muokkaus.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat