SYYSmammat, ho-hoi! Perjantai taas...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Minä tunari unohdin käydä vaa' alla. Pöh.

Tuttis, missäs tällä kertaa piileskelet? Tulkaa, tulkaa muutkin...

Huomenna yritän muistaa punnitsemisen, raportoin kyllä. Vähän mennyt kulunut viikko syömiseksi, mutta ei vakavasti. Suurin haitta on ollut väsymys, Pyörsky yskii öisin niin ettei mamman nukkumisesta tule mitään, ja väsymys poikii hallitsematonta suklaan tarvetta. Saas nähdä, miten viisari " värähtää" :DDD kun vaa' alle menen.

Kommentit (11)

Vierailija

Viime viikon pino:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=5209429&p=&mpage=2&tmode=1...

Jatu kyseli kotoota saatavaa tukea. Mieskin on innostunut karistamaan kiloja, helpottaa kun ollaan samassa tilanteessa vaikka miehellä onkin vähemmän pudotettavaa. Meillä on vähän eri käsitykset siitä, mitä voi syödä ja mitä ei, mutta yritämme mahdollisimman vähän sekaantua toistemme tapaan hallita painoa. Kaikki näkyvät muutokset huomioidaan kehuja säästelemättä :)

Sellainen suupalojen kyttääminen ei ainakaan minulla mitään auta, melkein päin vastoin. Vähän " omathan on kiloni, hittoako niistä muut valittaa" -henkisesti tai jotain. Sen sijaan kannustaminen auttaa jatkamaan, vaikka repsahduksia tulisikin.

Vierailija

täällä myös nakuna ja aamupisun jälkeen, sitähän lorisee niin paljon :D kaikki keinot käyttöön...huomenna taas totuuden hetki, huh.

Vierailija

Se onkin ratkaseva juttu millon aamulla punnitsee,kun ennen ja jälkeen pissan voi olle melkonen ero ;-)) Kaikki nesteet ulos ennen vaakailua..

jatu

Vierailija

oon varma että seuravassa punnituksessa vedät miinukselle, noi painot ainakin mulla heittelee melkoisesti, etenkin päivän mittaan. Siksi nakupunnitus aamutuimaan on mulla käytössä. Kitisinkin eilen terkalla käydessä, että niiden vaaka näyttää ihan väärin (70,4!!!) ja se kyllä oli samaa mieltä, heh.

Niistä lannemallin housuista, nyt niihin on tottunut jonnin verran, silti tuntuu että ne tipahtaa jalasta kun loppuu " kesken" . Mutta voi jräkytys jos laitaa jonkun lyhyemmän paidan, eilenkin samasta firmasta tilatun neuleen laitoin ja järkytys kun se aina nousi ylöspäin ja ihanat arvet lopisti masusta. oli pakko laittaa rinkkapaita alle. Eli en todellakaan meinaa alkaa napaseutuani tällä makkaralla ja arpimäärällä paljasteleen :/

Pisteit oon muistini mukaan kirjannut, muka ruodessa ollaan, mutta minusta tuntuu että oon tainnut unohtaa muutamia naposteluja ;)

Tuttis

Missäs muut luuraa? ette kai luovuta?

Vierailija

perjantaina kävin puntarilla ja tulokset ovat tässä:

aloituspaino: n.72

nykyinen paino; 64.8

edellinen :64.9

viikkopudotus; hurjat 100g

kokonaispudotus; n.7kg

Ei ole mikään ihme, koko viime viikon en liikkunut juuri ollenkaan, ainoastaan mitä tulee kotona liikuttua, vatsalihaksiakaan en tehnyt yhtään. Ruokakaan ei ole maistunut, lämmin ruoka jäi useampana päivänä syötyä, yksinkertaisesti ei ollut nälkä. yhdyn edelliseen kirjoittajaan eli Pileen, en minäkään ajatellut koko viikon aikana laihduttamista! Mä oon jotenkin niin kyllästynyt kaikkeen( olisikohan syysmasennusta) Tuntuu että nämä päivät menee aina samaan rataan, tahtoo muutoksen tuulia, ja eilen taas riitelin miehen kanssa omasta ajasta ja niin hän siinä kävi että, nukkumaan mentiin puhumatta sanakaan! Eiköhän se tästä taas parane.

Vierailija

Vaakasta patteri loppu,typy harrastaa punnitsemista muutaman kymmenen kertaa päivässä ;-) Mut jahka muistan ostaa ne..

Väsyä täälläkin ku typyllä TAAS räkis eli piristystä tarvitaan siis herkkua..lisäks menkkaviikko menossa eli täsyin kohtuutonta jos ei mihinkään makeaan koskis.

Viime perjantaia tein oikein emärepsahuksen...Oltii kylässä,kahvit ja herkut oli...En ehtiny sit jumpaa ja muutenki kyäilyn jälkee väsytti ni syötin perheeni mäkkärissä..eli korvasin jumpan BigMac aterialla!!

Ei kai kauheen toimiva ratkasu pitemmän päälle..

Mutta olen kovasti yrittäny salaattia enmpi ja ruoka-annosta vähempi...

Ja danonen ihanat jugurtit olen vaihtanu rasvattomaa..

jatu

Vierailija

Turvotus on hävinnyt ja kahteen päivään ei ole ollut päänsärkyä! Menkkoja ei vieläkään näy, pysykööt vaan poissa, en kaipaa niitä.

Aloituspaino 80.0 (86.8)

Paino siis nyt 77.8

Viikkomuutos 79.1-77.8 = 1.3kg turvotusta

Kokonaispudotus 2.2kg (9kg)

Tavoite: 60 - 65, mutta ensin se mekko viikon päästä.

Mies tukee ja laihduttaa välillä itsekin. Laittaa kevyttä ruokaa ja kertoo pisteetkin mitä ruoassa on. Tosin ostaa joskus kaappiin Dominokeksejä jotka sitten katoaa parempiin suihin miehen työpäivän aikana :-(

Ankkis

Vierailija

Paino oli noussut puolitoistakiloa :/ Punnitsin sunnuntaiaamuna. Ärsyttäävää enkä tajua mistä johtuu. Paitsi väsystä kait, en väsyneenä huomaakaan kun laitan jotain makeaa suuhuni. Ja unet on olleet varsin vähissä. Väsymys on kurja seuralainen.

Vierailija

Kun on murhetta, ei huvita vahtaa painoa. Käyn kuitenkin vaa' alla. Se näyttäää päivästä riippuen 65.1-65.5 eli alas päin mennään.

Haluatteko kuulla dieettini? Karkkia, suklaata, kahvia, leipää....

Tosi vähän kasviksia, liikuntaa ja muuta terveellistä.

Että näin. Ei siis kannata laihduttaa, kannattaa unohtaa koko juttu.

PL

Vierailija

sorge, en oo ehtinyt pinoutuun, hyvä et oo ehtinyt lukee viestit.

Syksyn lähtö: 71,4 kg

edellinen punnitus: 68,3

uusi paino: 67,4 kg (viikkomuutos -900, kokonaispudotus 4kg)

Koko projektin saldo keväästä: n.10,8 kg

Tavoite: n. 63 kg tai jotain, jos alkaa kovin luuranko olla niin ei sitten.

Sen verran on huomannut että on figuuri hieman jo muuttunut kun peilistä sivuprofiilia katsoon ei oo niin kauhee rengas enää tossa vyötäröllä. Ja kasvot ovat muuttnueet todella,e i oo enää turvonneet ja sitä rataa. Jopa tunnistan itsestäni narsistisia piiretitä ja huomaan vahtavani itseäni peilistä useasti :/ Toki tuo maha melkku on huonossa asennossa ja istuessa melkoinen rengas mutta jos kehtaa suorassa seisoo niin ei enää nii kamala. Tosin en osaa kyl suorassa olla koskaan, huono ryhtinen kun oon. Eniten ehkä huomaa että reisistä on lähtenyt eli jos noita vanhoja farkkuja tesmaa niin persauksesta vielä soi kireänä mutta reidet ei oo enää tönkkösuolatun näköiset. Kyllä tää tästä! Hyvä minä.

Ja hyvä me! Miinusta näyttää itse kullakin olevan, tosi hienoa! Minä en oo kuin kerran käynyt lenkillä tänä aikana ja jumppakin on nuhan takia jäänyt. Jos ensi viikolla pääsis taas.

Kannustuksesta, ei sellaista oikeestaan oo. Mies on sellainen kukkakeppi että voi syödä surutta kunnon voita, punaista maitoa, suklaata levytolkulla, ranskalaisia ja makkaraa mielin määrin. Että ei oikein kanustava esimerkki kun itelläkin himottaa sitten. Tukea saan teiltä ja ystävältäni jonka kanssa ollaan jojoiltu jo sieltä tammikuusta asti, ja käsi kädessä mennään koko ajan. Se kuiteskin käy aika rankoissa jumpissa monta kertaa vkossa ja mä en liiku olleskaan tai olemattomasti, silti tasoissa mennään. Oli jopa kisa kumpi saa -12 ekana niin saa jonkun hemmoteluhoidon toiselta. En tiedä oikeestan, kai se on vielä voimassa. Pitäisiköhän tsempata?! Ois " vaan" 1,2 kg matkaa...

Tuttis joka lähtee siivoon kauheeta romukaappia

Vierailija

Minä en ainakaan luovuta ennen kuin vaaka näyttää alle 70! Sitten päätän jatkosta.

Nyt on pakko skarpata, lasken orjallisesti pisteitä tämän viikon ja tuloksia olisi syytä tulla, muuten olen pulassa lauantaina. Sovitin sunnuntaina juhlamekkoani ja se kiristää edelleen... Nyt nopeasti jokunen sata grammaa pois ja avot!

Ayap, minullakin on tapana punnita itseni joka aamu nakuna aamupissan jälkeen, siten saan hyvän kuvan siitä mihin suuntaan ollaan menossa.

Jatulle tsemppiä! Ei poikkeukset ole ratkaisevia vaan se arki.

T. Ankkis

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat