uskotteko Tyttö/poika-sykkeisiin? Onko kokemuksia?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Itse siis odottelen toista, sykkeitä ei olla vielä laskettu, mutta innolla odottelen. Esikoisesta oli selvät tyttösykkeet...... ja tyttöhän sielä tuli! Miten teillä on ollut?

poikasykkeiksihä katsotaan noin 110-130 alkuiset ja tytölle sitten siitä ylöspäin... ja useamman kerran mittaukst saisi olla, ettei esim. poikavauva vaan jumppaile kovilla sykkeillä :D

kokemuksia??

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

ja sama näyttää jatkuvan nyt. Sykkeet molemmista 170-luokkaa, ei koskaan alle 160. Näinköhän meille on tulossa toinen tyttö?!

Kaverilla sykkeet ainakin pitivät paikkaansa: esikoispojasta 12-140 ja pikkukakkonen oli tyttö sykkeillä 150-170. Ero oli siis selvä!

Vierailija

ja neljä tyttöä, pojasta ei kokemusta, mutta omassa tuttavaporukassa on todellakin ehdottomasti suurimmalla osalla pitänyt paikkansa.

Vierailija

olleet 150-164 ja ultran mukaan tyttö tulossa. Tämän " yhdistelmän" perusteella olen uskaltanut ostaa kasapäin tyttövauvan vaatetta.

Vierailija

Lääkäri-isäni totesi minulle, että sykkeiden korkeus tai mataluus ei millään ennakoi lapsen sukupuolta. Arviot tältä syke-kannalta ovat siis aivan " tuulesta temmattuja" . On se myös tällä palstalla keskustelleiden jutuissa tullut tasaisesti huomattua. :)

Vierailija

Että eipä pitänyt paikkaansa pojan kohdalla tuo sykkeiden perusteella " todettu" sukupuoli... Tiesin jo odotusaikana, kumpi tulossa ja hymyilin monesti uskomuksille tyttö-poika-sykkeistä, koska meillä se ei pitänyt paikkaansa. Nyt jännitetään, kumpiko täältä olisi seuraavaksi tulossa. Aion veikata sukupuolta sykkeen perusteella... ;)) Jännä nähdä,pitääkö tällä kertaa paikkansa... (Tosin vasta rv6 tasan, joten ei tiedä vielä, kuinka tässä käy...)

Charlotte ja poika 4,5kk ja rv6 tasan

Vierailija

Meille syntyi tyttö ja sykkeet olivat korkealla koko ajan (140-165). Emme halunneet odotus aikana vielä tietää kumpi on tulossa. Neuvolasta sanoivatkin, että masussa on joko tyttö tai vilkas poika. Ja tyttö tuli:). Kaverini odotti lastaan yhtäaikaa ja hänen vauvalla oli sykkeet kokoajan matalalla ja poika tuli.

annikki83 ja tyttö11kk

Vierailija

Kysyin neuvolassa kätilö-terveydenhoitajalta mihin tämä tyttö/poikasyke juttu perustuu. Ja hän sanoi, että siinä on sillä tavalla perää, että tytöt syntyy KESKIMÄÄRIN pienempinä eli syke on silloin korkeampi kuin isommilla pojilla. :) Olen itse varma, että tyttö on tulossa sykkeet ollet 140-155 välillä. Uskoo ken tahtoo. Hauskoja nää erilaiset uskomukset:)

Mukavaa päivän jatkoa kaikille!

Vierailija

Esikoisen sykkeet oli matalat, 120-140(korkeimmillaan 150) ja sen perusteella neuvolantädit ja muutkin ennustivat poikaa, mutta tyttö tuli.

Nyt on sykkeet semmoiset 148-150 luokkaa, enkä todellakaan usko enää mitään ennustuksia!

Ghia rv20+5

Vierailija

Onko vauvanne sykkeet leposykettä vai ei mittaamisen aikana?

Mietin vaan että mitataanko tässä lepsykettä vai rasitus?

Saikohan kukaan mun selityksestä mitään tolkkua....

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat