miehen työkännystä seksiviesti-mies väittää että joku muu läh.

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

marjat - 05.10. 10:33

vastaa tähän viestiin (1/5)

miehen työkännystä seksiviesti-mies väittää että joku muu läh.

Uskonko miestäni?kun huomasin hänen työkännyn lähetetyistä viesteistä että siellä oli epämäär.viesti,seksiin vihjaileva, ja soitin numeroon ja nainen siellä, joka lopulta myönsi,että hänellä suhde mieheni työkaveriin,mutta ei suostu kertomaan tämän miehen nimeä.Eikä oma mieheni ole pystynyt asiaa paremmin selvittämään muuta kuin kieltää sen. Sanoo että hänen kännyä lainaa joskus muut...Mutta viesti oli lähetetty nimettömänä ja numero oli tallennettu kännyyn nimimerkillä. Mihin uskon? Meillä pieni vauva, ja 3 isoa lasta aiemmasta liitostani.Seurusteltu yli 5 v ja mies halusi lapsen,suostuin.Muutimme hänen kotipaikkakunnalleen, muutin kaikki lasteni ja omat työkuviot, tulin raskaaksi,sain lapsen ja muutin takaisin entiselle paikkakunnalle, koska mies niin vähän kotona ja 3 isompaa lasta kaipas vanhoja kuvioita ja isäänsä(matkustelivat vuoden).Nyt vauvan isä käy luonamme ja sitten kännystä löytyi tollainen juttu. Hän yleensä varjelee kännyänsä tarkoin,mutta nyt unohti pöydälle suihkun ajaksi, ja vakoilin,koska pelkään etten voi luottaa täysiin. Mies haluaisi perheen meidän kanssa, mutta ei osaa oikeasti sitoutua ja menee ja tulee miten sattuu-on lähes 40v. MUTTA SIIS USKOAKO MIESTÄ?Soitin naiselle ja hän ei kerro kuka mies on,koittaa kieltää että se olis mun mies, vaikka tosiaan mun miehen kännystä se viesti lähti.Nainen myönsi että mies on varattu, mutta ei suostu kert nimeä. Miten toimin? Haluaisin ehjän perheen vauvan isän kanssa ja vihaan salasuhdejuttuja ja valehteluja.Olen rakastanut miestä jne, ja välitän edelleen, mutta tuntuu,että hän rikkoo mut.

mitä miehet sanotte?

Kommentit (8)

Vierailija

No, tässä tapuksessa vahinko on jo tapahtunut, koska olette jo hynttyyt lyöneet yhteen.

Meillä molemmilla (mulla ja vaimolla siis) on omat kännykät eikä tulisi mieleenikään mennä lukemaan hänen tekstiviestejään. Jo tämä temppu jotta menit kännykkää vakoilemaan, osoittaa että kaikki ei ole teidän välillä kohdallaan.

Mutta nyt on vähä myöhäistä pyllistää, kun on jo tavarat housuissa eli lapsi hankkituna. Erot on aina paljon helpompia, kun ei ole yhteisiä lapsia.

Olen sen verran vanhakantainen (olen 35v), että en oikein ymmärrä tätä ajatusmaailmaa, jotta ei olla valmiita menemään naimisiin, mutta lapsia kyllä ollaan valmiita tekemään. Eikö toi naimisiinmeno osoita ainakin sen hetkistä sitoutumista toiseen ihmiseen ja yhteiseen tulevaisuuteen. Tarkoitan " sen hetkisellä sitoutumisella" sitä, että avioerojahan tapahtuu, mutta tuskin sitä siinä naimisiinmenohetkellä jo valmiiksi miettii, että tästä akasta/ukosta otan vielä eron. ;-)

Nämä ovat vain mun mielipiteitä. Ei herneitä hengityselimiin. ;-)

Vierailija

No, kannattaa muistaa että joskus jutut menee oikeasti hassusti ja äijillä on jotain ihme säätöjä. Voi hyvinkin olla, jos miehesi ja hänen työkaveri ovat läheiset, että äijäs on tukenut ystävänsä seikkailua, antanut kännykkää käyttöön ystäväänsä suojatakseen ja luvannut hänelle asioita ja pitää lupauksestaan kiinni.

Joskus miesten keskeiset jutut, jossa autetaan kaveria, venyvät uskomattomiin mittoihin. Itse ottaisin asian viileästi keskusteluun tyylillä, joka tuntuisi avoimen vilpittömältä ja välittävältä. Vähän tyyliin että hei, yhdessähän me tässä ollaan ja setvaistaans tämä asia oikoiseksi. Heti, kun menet tilanteeseen syyttäen, epäillen ja parjaten olet menettänyt homman ja teet vain hallaa itsellesi... et tule saamaan jutusta mitään muuta kuin pahan mielen ja ärsyyntyneen miehen. Anna hänen kertoa asia omalla tavallaan, jos tilanne ja saundi ovat oikeat, hän kertoo sinulle jutun rehellisesti juuri tarkalleen niin kuin se meni... vaikka olisikin mennyt sen Takametsänkatu 17C88:ssa asuvan muijan kanssa. Jos mies ei kerro asiasta mitään eikä setvi asiaa kanssasi, on hän aivan täysi paskahousu ( mind my language ).

Vierailija

marjat:

Lainaus:

mutta kyllä siis turhaan energiaa meni...Ja oma mies ois voinut vähän rivakammin jne toimia ja suhtautua asiaan.

Vaikka asia voi jo uuvuttaakin vähän, minulla olisi sinulle reilu ehdotus, jolla voisit saada vastaisen varalle hyvää aikaiseksi: kirjoitapa miehellesi kaikessa rauhassa kirje, jossa kerrot rehellisesti miltä tämä jupakka tuntui sinusta. Asiaan ei niinkään tarvitse puuttua (sehän on molempien tiedossa) vaan kerro fiiliksesi tämän hässäkän aikana ja nyt sen selvittyä.

Jos oikein perusteellinen haluat olla, voit koittaa hiukan mietiskellä myös, mitä perustarpeita tämä tilanne kenties tuki ja mitä vastaan soti. Koitko olevasi rakastettu, arvostiko miehesi sinua & näkemyksiäsi, jne?

Yksi huomio vielä mukaan: älä syytä kumpaakaan tapahtuneista " juonenkäänteistä" . Keskity kuvaamaan nimenomaan taustalla velloineita tuntojasi & luulojasi.

Sitten vaan kirje miehelle luettavaksi jonain rauhalliseksi järjestettynä hetkenä.

Jutun juoneen tietty kuuluu että mies kommentoi esittämiäsi näkökulmia mutta se voi tehdä jo tiukkaa tai kommentit voivat tulla luontevammin joskus myöhemmin kun hän on vähän mietiskellyt sanomiasi asioita.

Ainakin tästä pitäisi jäädä hänelle korvien väliin mietittävää ja hän saa paremmin tutustua siihen, miten tämänkaltaiset jutut vaikuttavat teihin parina (ja sinuun naisena). Siitä voi olla iloa myöhemmin :-)

Vierailija

hei nupaha ja toinenkin mies joka kommentoinut! hitaanlaisesti itsekin kommentoin. niinpä, kyllä vähän kummalla pohjalla suhteemme on.vaan miksi nykyään niin paljon pettämistä ja ihmesalailua,kaikki tv ohjelmatkin joita lapsetkin katsoo!! ikään kuin se kuuluis normaalina parisuhteisiin-sellasta opetetaan joka tuutista. miehen lapsuuden koti rikkinäinen ja johtuuko siitä että hän ei pysty avoimempaa suhteeseen, siis täyteen rehellisyyteen...tai onko se viina joka vie, vaikka hän hoitaa työnsä ok ja urheileekin, mutta isänsä oli alkoholisti, eli geenit pahat, ja äiti ja sisko kovia juomaan ja siitä poikii tällasta kaikkea ihme baarielämää, johon liittyy kenties aina suhteita ja salailuja. Miehen kanssa asiaa koitettu selvittää, mutta hän ei oikein haltsaa keskusteluja...paitsi tyhjänpäiväsistä asioista tuntemattomienkin kanssa.(miksiköhän??) kyllä hänellä yksi extyökaveri joka eronnut " ilmottautui" viestin lähettäjäksi, mutta voinkohan sitäkään uskoa...ehkä tai ehkä en. ja syy viestien tutkimiseen oli, että en tosiaan ihan täysin luota mieheeni, tai vauvani isään. vauvasta hän tykkää kyllä kovasti.ja sanoo tykkäävänsä mustakin, mutta aikaa vie hirveasti muut asiat ja ne baaritkin sitten vaikka salaa. sitten ne aina paljastuu jostain, vaikkapa bussilipusta tai haisevista vaatteista tms joku kaveri puhuu...Haluiasin yhdessä parusuhdeneuvojalle tms mutta miestä ei oikein innosta sellaset puhumiset. :( Hei, miehen kaverin mukaan MÄ olen ollut liiankin salliva, kun mies on saanut vaan mennä kuin poikamies, MUTTA ei hän multa lupia oo kysellyt, mennyt vaan salaa.nupaha:

Lainaus:

No, tässä tapuksessa vahinko on jo tapahtunut, koska olette jo hynttyyt lyöneet yhteen.

Meillä molemmilla (mulla ja vaimolla siis) on omat kännykät eikä tulisi mieleenikään mennä lukemaan hänen tekstiviestejään. Jo tämä temppu jotta menit kännykkää vakoilemaan, osoittaa että kaikki ei ole teidän välillä kohdallaan.

Mutta nyt on vähä myöhäistä pyllistää, kun on jo tavarat housuissa eli lapsi hankkituna. Erot on aina paljon helpompia, kun ei ole yhteisiä lapsia.

Olen sen verran vanhakantainen (olen 35v), että en oikein ymmärrä tätä ajatusmaailmaa, jotta ei olla valmiita menemään naimisiin, mutta lapsia kyllä ollaan valmiita tekemään. Eikö toi naimisiinmeno osoita ainakin sen hetkistä sitoutumista toiseen ihmiseen ja yhteiseen tulevaisuuteen. Tarkoitan " sen hetkisellä sitoutumisella" sitä, että avioerojahan tapahtuu, mutta tuskin sitä siinä naimisiinmenohetkellä jo valmiiksi miettii, että tästä akasta/ukosta otan vielä eron. ;-)

Nämä ovat vain mun mielipiteitä. Ei herneitä hengityselimiin. ;-)

Vierailija

Yhdyn aikaisempaan puhujaan. Jo se, että sinun on pitänyt tutkia miehesi kännykkä, on riittävän iso ongelma. Jos suhteessa on luottamus tuolla tasolla, en pistäisi rahojani likoon suhteen puolesta. Tiedän, että tämä ei välttämättä kuulosta sinusta kivalta, mutta suoraan sanottuna asia on näin. Eihän suhteestanne mitään voi tulla, jos sinun pitää vakoilla miestäsi.

No, tehty mikä tehty, ja mies jäi kiinni. Jälleen rehellisesti sanottuna miehesi selitys on aika avuton. Minä en uskoisi hetkeäkään. Jo ensimmäinen kysymys: " Miksi kaverin piti käyttää miehesi kännykkää?" , osoittaa että miehesi selitys on puppua. En ainakaan itse keksi yhtään hyvää syytä siihen, miksi joku kaveri olisi seksiviestin lähettänyt.

Vierailija

miituliina:

Lainaus:

hän saa milloin vain katsoa kännykkääni, ei ole mitään salattavaa. ja minä saan katsoa hänen. jos sitä alkaa sille linjalle, että kännykkää varjelee ja piilottelee, niin jotain on pielessä. selityksen makua on ap:n tarinan miehellä.

Meillä se homma toimii niin, että toisten kännykköihin ei mennä lurkkimaan eikä mulla ole ainakaan tarvettakaan, koska luotan/tiedän, että ei ole aihettakaan minkäänlaisiin epäilyihin, mutta itse pidän siitä että molemmat kunnioitetaan toisten yksityisyyttäkin.

Kyllä meilläkin voi mennä toisten kännykköjä luurimaan, jos haluaa, tuossa ne molemmat eteisen pöydällä, mutta mun mielestä taas toi lukeminen/vakoileminen EI osoita sitä luotamusta.

Tää nyt mun mielipde ja kuinka me täälä mennään...

Vierailija

hän saa milloin vain katsoa kännykkääni, ei ole mitään salattavaa. ja minä saan katsoa hänen. jos sitä alkaa sille linjalle, että kännykkää varjelee ja piilottelee, niin jotain on pielessä. selityksen makua on ap:n tarinan miehellä.

Vierailija

Kiitti kommentoijille...Mukavaa kun näinkin voi " keskustella" .Pahoittelu kun olen ollut itse kuitenkin hidas kommentoimaan takaisin. On ollut kiirettä vauvan ja lasten kanssa jne jne. Asiat taitaa oll kuiteskin nyt suht ok, ja sen viestin tais olla sitten lähettänyt yksi työkamu, joka eronnut jne -juttelin hänenkin kanssa ja soitin sille muijallekin, jolle viesti mennyt..hohhoijaa, mutta kyllä siis turhaan energiaa meni...Ja oma mies ois voinut vähän rivakammin jne toimia ja suhtautua asiaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat