Oiskos mammoja Lounais-Lapin alueelta???

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mitäs tykkäisitte jos laitettas tämmönen oman alueen pinoutuminen?

Kaikki innokkaat mukaan vain....

LapinMamma

Kommentit (5)

Vierailija

Olin jo menettää toivoni et muita täältä meidän perukoilta löytäisin mut onneks teitä täällä olikin!

Mites alettais pinoutumaan, joka viikko vai? ja mihin puolelle, tänne kuumeilijoihin vai?

Ideoita kaikki???

LapinMamma

Vierailija

Eikö tosiaan oo muita täältä ku mä vaan....

Jospa kerron vähä ittestäni nii muutkin innostutte...

Eli oon 24 ja toista täs odotellaan (PLUSSASIN EILEN), esikoinen on 2 vuotias rämäpää poika... Toivottavasti seuraava on rauhallinen neiti :)Sais äitikin kaverin..

Mieskin on, 26 vuotias.

Mutta kirjoitelkaahan kaikki muutkin täältä meiltä päin!!!!

Haluisin muuten tietoo tuosta länskän uudesta synnäristä, mitä kaikkee muuttunu jne jne jne...

LapinMamma

Vierailija

enpä kyllä ole lounaasta, mutta lännestä/keskeltä :) riippuu miten katsotaan :) mutta olispa kyllä aika mukava vaikka kaikille lappilaisille oma pino. olen palstaillu tuolla ensikoiden puolella, ja meno on ollut hupaisaa.

me siis yritetään ensimmäistä (alk. 07/04) eli yli vuosi on jo takana, mutta en ole suostunu vielä siirtymään lapsettomuus-puolelle, kun en hoidoissakaan ole kertaakaan käyny, vaikkakin tarkoitus on :) kun nyt sais tässä aikaiseksi..

olen itse 20, opiskelen nyt jonkin aikaa keski-suomessa ja palaan sitten miehen ja kahden koiran luo takas luontoon :) mieskin löytyy 23 vee. on siis jo vakituisessa työssä kohtuu hyvillä tuloilla niin on innostanu tähän vauvan tekopuuhiin. opiskelujen suhteen ei ole kovin suuret paineet kun tuloja on miehen puolesta.

ja taas kirjoittelen niin selkeästi että kaikki taatusti ymmärtää :)

Vierailija

Eli minä olen Kemin lähettyviltä.

Meillä kuumeillaan kolmannesta lapsesta.Pojat ovat 8v ja 3.5v

Yritystä takana jo 1.5v

Syön clomia nyt,toivottavsti niillä lähtee raskaaksi.

Minä olen 29v ja mies 37v

vauvaksi
Seuraa 
Liittynyt10.4.2005

Onnea plussasta LapinMamma! Täällä yksi lappilainen (Etelä-Lapista, mutta ei varmaan haitanne...). Täällä toista kuumeillaan parhaillaan; esikoistyttö pian 2-v; äiskä 32 ja isukki 36 v.

Länsi-Pohjan ks:sta en tiedä mitään koska olen synnyttänyt Lapin ks:ssa.

hyviä vointeja odottajalle!

vauvaksi

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat