Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selvisi edes jotakin - vihdoinkin! :)

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

On se kummaa, että on iloinen, kun kuulee että jokin on vialla. :) Eli verikokeet todisti, että prolaktiini on koholla. Kivaa, että edes jotakin informaatiota saa vihdoinkin tähän tärppäämättömyyteen. Gyne arveli, että on ollut syy myös mun vaihteleviin kiertoihin. Nyt jaksaa taas porsukuttaa eteenpäin tässä hoitoviidakossa. :) Hauskaa viikonloppua kaikille!

Terveisin,

Tyytyväinen MollyJii :)

Kommentit (4)

Vierailija

En halua masentaa, mutta myös itselläni oli ekassa prolaktiinikokeessa arvo koholla yli tuhat, mutta toisessa oli jo normaali. Mulle sanottiin, että ensimmäistä mittausta ei kannata vielä ottaa tosissaan ku prolaktiini on stressihormooni joka on herkästi koholla vuorokauden ajasta, stressistä ym riippuen. Suostittelivat sitten ottamaan toisen kokeen, joka siis oli jo normaali. Tästä voitiin päätellä, että ensimmäinen tulos oli ns väärä positiivinen.

Muistan kun itsekkin hehkutin, että jes, vika löytyi ja noin lievä vika joka korjaantuu lääkkeillä, mutta erehdyin. (ja vika löytyi sit myöh.siittiöistä ja kohta 2 v lapsettomuutta takana)

Sunkin kannattaa vaatia vielä toinen koe varmuudeksi.

Iloista syysmieltä kuitenkin " Mollis!" :)

Vierailija

Oltiin tuol vauvakuume palstalla kesällä 2004 yrityksen alottaneissa. Toivotaan et kun nyt sulla selvis jotain edes niin sais avunkin.

Ittellä ei yhden km jälkeen o mitään merkkiäkään raskaudesta, neuvolassa sanottiin et yrittäkää vielä ku ootte niin nuoria... Täytyis sit lääkäriin päästäkseen olla iäkkäämpi, opinpa senkin :(

Ei olis oikein rahaa yksityisellekään mennä.

No toivollahan sitä vileäkin jaksetaan. Yritystä vasta takana vuos ja 3kk et mikäs siinä...

Vierailija

Mitä sulla oli se arvo ja missä vaiheessa kiertoa se otettiin? Ajattelin vaan ku oon ittekki ollu verikokeissa just hiljattain. Meillä on yritystä ollu reilu vuosi, kuinka teillä?

Vierailija

Eli heti ku menkat oli ohi. En muista tarkkaan, mitä se arvo oli, koska näin sen vaan nurinpäin lekurin papereista, mutta LUULEN, että se oli 755. Tommonen luku mulla jäi mieleen. Ku normaalistihan se vissiin on välillä 1-500. Kai. Epäilivät mulla kyllä hormonihäiriötä jo ensikäynnillä ku mun kierrot vaihteli 28-35 välillä. Oikeasti tuo koe pitäisi ottaa kierron alussa kahtena kiertona peräkkäin, mutta koska olin jo ehtinyt aloittaa piikitykset tässä kierrossa ennen kuin sain tulokset, niin mulle määrättiin prolaktiinilääkkeet jo nyt, ettei inssin onnistumisen mahdollisuudet menisi hukkaan. Voi nimittäin tuo arvo vaikuttaa ratkaisevasti moneen asiaan. Ovulointiin, kiinnittymiseen ja muuhun.

Meillä yritystä nyt takana noin vuosi ja 3 kuukautta. Mitään muuta syytä ei ole löydetty ku nyt tämä prolaktiiniarvo. Clomeja olen syönyt neljä kuukautta kesällä, mutta eivät auttaneet. Jos arvo on ollut pielessä, niin ei ihme. Tiistaina eka inssi. Toivotaan parasta. :)

Onnea matkaan sulle! :)

Uusimmat

Suosituimmat