Uni/lelurätti

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Löysin joskus surffaillessa " rätin" vauvalle jossa oli paljon reunassa pikkulappuja. Meijän vaapeli on ainakin kiinnostunut lelujen hoito-ohje lapuista melkeen enempi ku itse lelusta :) En nyt vaan muista sivuston nimeä, sattuisko kukaan hoksaan tästä mun sekavasta sepustuksesta et mikä se on? :)

Kommentit (7)

Vierailija

Siis ihana linkki, lelu lähti juuri tilaukseen! Meidän tyttö 8kk ja etiketit todellakin kiinnostavat kaikessa mikä eteen sattuu, niitä on vaan niin ihana nyplätä =)

Vierailija

Olen ostanut tuon etikettilelun alunperin nettikaupasta ja myöhemmin kaikki muutkin etikettilelut. Nykyään on ollut tapana, että aina kun ystäväpiirissä joku saa vauva, on yksi synnytyssairaalaan viemistä lahjoista etikettilelu. Olisin tiedustellut minkä hintainen tuo lelu on stokkalla. Mietin vain että kannattaako jatkaa tilaamista netin kautta vai kannattaako ensi kerralla kun pääsen ostoksille Helsinkiin suunnata Stokkalle?!

Vierailija

Kiitos hintatiedosta, ei siis tarvi suunnata Helsinkiin ja stockalle. On niin samanhintainen kuin nettikaupassa, niin taidanpa jatkaa tilailua netin kautta, tulee usein tilattua muutakin, niin postimaksut on olemattomat ja lelua ei tarvitse noutaa kuin postilaatikosta :-)

Vierailija

Itse en kauheasti harrasta nettishoppailua, mutta tuohon etikettiriepuun olen törmännyt Helsingissä ainakin Stokkalla ja Etelä-Espalla olevassa lelukaupassa (aika kauppatorin päässä). Aika hinnakashan tuo rievuksi on, mutta meillä kyllä 3kk pikkuherra rakastaa jo nyt imeskellä noita lappuja kun sellainen suuhun vaan osuu.

tiiti

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat