Pistin miehen kova kovaa vasten, tupakka tai minä ja

Vierailija

viikko aikaa miettiä. Saa loppua tuollainen ylimääräinen pahe meillä.

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

No nii...ja minkäs bilsan tunteja sitä ollaan käyty kun kyse oli miehen tupakoinnista ....ainahan ne miehet on raskaana vai....voi tsiisus.....tupakointi on laillista......mä en ainakaa kattelis tollasta akkaa pätkääkään...toivottavasti sun ukkos huomaa millainen kontrolloija olet....

Vierailija

vielä ehkä puolisonkin keuhkot? en käsitä mitä pahaa siinä on että pakottaa tupankpolton lopettamiseen. minulla se ei onnistunut kun ei ollut tarpeeksi hyvää motivaatiota siihen. ei ole mitään hyvää syytä polttaa tupakkaa, mutta kaikki syyt ovat hyviä sen lopettamiseen.

mies sanoi ettei suutele tuhkakuppia joten röökaaminen jäi minulta sitten siihen. minusta ei tuollaisessa pakottamisessa ole MITÄÄN pahaa. eri asia olisi jos mies pakottaisi johonkin epämiellyttävään tai vaaralliseen, stiä en hyväksyisi ikinä.

Vierailija

minä taas olen aina ollut huumeidenvastainen. olisin antanut miehelle lähtökäskyn jos hän olisi halunnut jatkaa harrastustaan..olenko hirivö?

Vierailija

Toisaalta jos perustellaan tätä terveydellä niin tuo laihdu tai lähde kommentti oli ihan asiallinen tähän :)

Oletko valmistautunut siihen, että mies valitseekin tupakan eikä sinua? Ei välttämättä suoraan valitse tupakkaa mutta valitsee tupakan ja ns. vapauden väliltä ettei aikuisena ihmisenä joudu ahdistetuksi ja jatkossakin valitsemaan sinun ja jonkin muun asian väliltä?

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Tupakointi ei ole mikään ulkoinen ominaisuus (kuten lihavuus), vaan pahe jonka voi kyllä lopettaa. Siinä ei ole kysymys silloin mistään vallankäytöstä ..

Tuo vertaus lihavuuteen ja mässäilyn lopettamiseen oli kyllä aika ontuva..

Eikös mässäily sitten ole pahe, jonka voi kyllä lopettaa ? Lihavuus ei ole ominaisuus vaan itse aiheutettua.

Vierailija

enkä ollenkaan pannut pahakseni tupakanpolton lopettamista. luotan mieheeni eikä siihen pakottamiseen liittynyt sen kummempaa dramatiikkaa. jos mieheni osoittaisi muuten despootin piirteitä niin olisin varmasti valinnut tupakan.

kyse oli kuitenkin siitä, ettei hän voinut hyväksyä tupakanpolttoa ja siitä pystyin itse tinkimään vallan mainiosti. sainhan paljon parempaa tilalle!

jos joku valitsee tupakan, se on varmaan ihan hyvä asia: ei kenenkään parisuhde ole niin halpa etteikö kestäisi tärkeissä asioissa joustamista ja yhteispeliä!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat