TOUKOkuisten viikonloppu

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Enpä löytänyt pinoa vielä tälle aamulle... itse tuli vasta puoli tuntia sitten herättyä. Kumma miten tota unta vaan vieläkin riittää. Tulee varmaan jonkinlainen shokki maanantaiaamuna kun täytyy loman jälkeen nousta aikaisin.

Mulla on yöllä aina ihme painon tunne ja kiristys vatsassa. Varsinkin kyljellä maatessa. Muistuttelee maha olemassaolostaan =)

Nyt on aamuista pysynyt huono olo pois ja eilen oli oikeastaan koko päivän hyvä olo. Josko se tästä lähtisi helpottamaan.

[color=red]pikku-milli & paco 10+5[/color]

Kommentit (12)

Vierailija

Hermione : olen pahoillani ,toivottavasti palaat tänne pian !

Heräsin juuri päiväunilta ja pää on aivan sekaisin.Jostain syystä nukun todella levottomasti yöllä joten päivällä väsyttää..

Olo on ollut ihan hyvä, jos lepään iltapäivällä niin ei tule huono olo illalla. Eilen jaksoin roikkua kauppakeskuksessa nelisen tuntia ystävättären seurassa Pepsiä juoden. On se kumma kun vesi ei maistu, limsat ja tuoremehut maistuvat ja kyytipoikana pizzaa tai muuta lihottavaa.

Soitin neuvolaan ja varasin ajan, nuorimmaisella on 1,5 v neuvola parin viikon päästä ja hoidan tämän vauva-asian samalla. Kohtu tuntuu jo aamuisin kun on kova pissahätä, lääkäri sanoi minulle elokuussa että kohtu on kovasti eteenpäin kallellaan joten vatsan kasvu alkaa nopeasti.

Viikon päästä ultraan niin nähdään onko siellä oikeasti ketään kotona.

Hyvää viikonloppua kaikille! Jas 6+5

Vierailija

Kävin tänään nyt siellä alkuraskauden ultrassa toistamiseen. Joo, ei siellä mitään ollut muuta kuin tyhjä ruskuaispussi. Lääkäri ei antanut toivoa. Tuulimunaraskaus. Höh!

No, kyllähän mä sitä aavistelinkin sillä vatsa ei todellakaan ollut yhtään turvoksissa eikä ollut " ihanku menkat alkais" -oloa vatsassa. Muutenhan kaikki raskausoireet on olleet hyvinkin vahvasti kuvioissa.

Maanantaina menen sit Kätilöopistolle keskustelee tyhjennyksestä: lääkkeellä tai kaavinta. Alkaispa vuotaa jo ihan luonnostaan...

Mun piti lähteä 4pv työmatkalle Aasiaan maanantai-iltana. Täytyy vissiin jättää reissu väliin. Aika raakaa olis siellä vuotaa ja joutua esim. sairaalaan.

Positiivista on että tämä tuli heti ekasta kierrosta eli toivoa on raskautua uudestaankin. Ja heti saa kuulemma alkaa yrittämään... Ja sehän sopii etenkin miehelle enemmän kun paremmin nämä harjoitukset! ;)

Vierailija

Ihana syyspäivä tänään! Tässä mietin josko saisin itseäni niskasta kiinni ja lähtisin käymään vanhemmillani kävellen. Jos vähän vaikka piristäisi tätä oloa. Väsymys on edelleen ihan kamala. Unta riittää vaikka muille jakaa. Tänäänkin taas kömmin vasta puolenpäivän aikaan sängystä ylös. Oikein hirvittää kun loma loppuu huomenna ja täytyy nousta aikaisin.

Viime yö menikin vaan yhdellä vessareissulla. Tosin johtuneeko siitä, että nukkumaan kömmittiin vasta kahden aikaan... Välillä kyllä oikein hirvittää tuo miehen työtahti ja jaksaminen. Hän kun paiskii kahta työtä. Eilenkin oli ensin aamukahdeksasta kolmeen vanhempiensa perheyrityksessä töissä. Kävi kotona nukkumassa parin tunnin päikkärit ja lähti omaan yritykseensä josta pääsi sitten vilkkaan illan jälkeen kotiutumaan yhdeltä yöllä. Ite en kyllä tuollaista työtahtia jaksaisi ikinä! Vaan saipa sitten minunkin mieleni hyväksi kun totesi kotiin tullessaan, että on se aina niin ihana tulla pitkän työpäivän jälkeen kotiin kun täällä odottaa tuollainen mussukka. :) Pienellä lauseella sitä munkin päiväni voi pelastaa.

Yöllä taas vatsa kiristeli ja " painoi" ja pakaraa pistää yöaikaan edelleen. Merkillistä... Tajusin tuossa aamusta muuten, että huomenna tulee viikkoja täyteen tasan 11!!!!

[color=red]pikku-milli & paco 10+6[/color]

Vierailija

Voi kurjuus :( Oon sun uutisia odottanutkin täällä. Että pitikin sitten olla huonoja uutisia. Toivottavasti saatte pian oman vaavin alulle!

voimahaleja!!!!

Vierailija

Oikein paljon onnea matkaan ja ihanaa odotusta teille Toukokuisille!!!!!!

Toivottavasti minäkin palaan odottajiin mahdollisimman pian...

t. Hermione

ps. Poistatko Pikku-Milli mun tiedot tuolta listalta?!

Vierailija

Kävin just lueskelemassa keskenmenopalstaa, kokemuksia tyhjennyksestä ja uudelleen raskautumisesta yms. Ihan levollisin mielin täällä tällä hetkellä.

Seurailen teidän kuulumisia täältä taustalta nyt sit...

Vierailija

Eipäs täälläkään ole tänään huonoa oloa näkynyt, onneksi =)

Ajateltiinkin että lähdettäisiin syömään Heselle, tai pizzapuffettiin. Ei ole oikein virtaa tehdä tänään kotona ruokaa...

Mä varmaan lihon tän raskauden aikana monta kymmentä kiloa, koko ajan kun haluttaa jotain " roskaruokaa" , kaikki tavallinen ruoka (peruna, liha, pasta jne) ei tunnu maistuvan ollenkaan..=/

Hyviä vointeja muillekkin =)

Kristiina rv 8+1

Vierailija

Mä olen ollut taas harkkamammailemassa siskon luona tätä viikonloppua (sillä tytär 7kk). Kävin kirjoittamassa vuokrasopimuksen ja marraskuun alusta pääsen muuttamaan Mikkelistä takasin kotikonnuille Heinolaan. Jipii! " Ukko" tulee sitten keväällä perässä -ja taas muutetaan! 3 kertaa muutan tämän raskauden aikana, huhhuh!

Olo on ollut ihan hyvä, viimeksi olen oksentanut viime maanantaina eikä sen jälkeen pahaa oloa ole ollut nimeksikään -kunhan muistaa olla tunnin välein haukkaamassa jotain. Ja purkka on ollut mun helpotukseni! Auttaa myös hajujen välttelyyn, joka on tupannut olemaan ongelma: Sen lisäksi että raskaus voimistaa aisteja niin lopetinhan myös tupakoinnin lähes 10 vuoden polttamisen jälkeen! Kyllä on maailma auennut kertalaakista uudella tavalla ;)!

Mulla oli viikolla eka neuvola ja lasketuksi ajaksi varmistui 9.5. Sydänäänet kuunnellaan ekan kerran ensi viikolla lääkärissä. Iih. Hirmusesti odotuttais jo masun kasvua, varsinkin kun perin siskolta ihania mammapöksyjä. Kyllä tuo vatsalihasten kiristelyn perusteella tuntuisi pikkuhiljaa kohoavankin.

Hauskat viikonloput vaan muillekin toukokuisille!

Stellis & " Voitto" 9+4

Vierailija

Ikäviä asioita tuollaiset, toivottavasti olet palstalla takaisin ennenkuin huomaatkaan.

Meillä vietetään rauhallista viikonloppua, ihana vaan lepäillä ja ulkoilla puistoissa jne. Perjantaina kävin ekassa neuvolassa. Heidän kalenterinsa mukaan la on paria päivää aikaisemmin kuin ultran mukaan ja kun ei eroa viikkoa enempää ole, niin eletään neuvolan kalenterin mukaan (vaikka ultra olisi kyllä todennäköisempi....). Mutta aikaa kului 11/2 tuntia, täti oli kova juttelemaan. Käytiin läpi esikon odotus ja synnytys ja koko elämäntilanne. Mukava käynti oli kaikenkaikkiaan. Loppuhuipennus saatiin kun täti komensi pöydälle ja tunnusteli kohtua. Kohdunpohja tuntui jo hyvin käteen joten täti päättä kuunnella sydänääniä ja saatiinhan se ihana viuhtominen sieltä kuulumaankin. Viikkoja eilen neuvolan mukaan 9+0 ja ultran mukaan 8+5 joten aikas aikaisin sydänäänet kuului.

Aurina 9+1

Vierailija

Heips vaan kaikille:)

Aamuvuoron jäljiltä olo vielä hiukan väsynyt. Pian tarttisi lähteä anopille omia nimipäiviä viettämään, anoppi oli niin kohtelias että kutsui meidät sinne ettei meidän tarvitse siivota;)

V-loppu mennyt ihan mukavasti. Lauantaina jääkiekkoa katsomassa alkoi kummallisesti vatsassa tuntumaan " painetta" kun istuttiin koko peli paikoillamme. Tuntui ihank uin koko alapää olisi puutunut tai jotakin. Mistäpä noista tietää mistä vaivat johtuvat...;) Toivottavasti ei mitään vakavaa...

Mulla on torstaina se kauan odotettu eka lääkäri!!!!! Tarttis soittaa neuvolaan ja kysyä pari asiaa siihen liittyen mutta en millään kehtaa kun pelkään että niitä ärsyttää sellaiset turhat soittelut...;) Muistan vielä viikolla 5 kun ajattelin että hel****i kun siihen on kauan, mutta nyt aika on mennyt niin nopeasti et huh huh... Näin jo muuten yksi yö ihan kauheaa untakin liittyen siihen lääkärikäyntiin, se katsoi ultralla ja vaavi oli kuolllut jo pari viikkoa sitten. KAuhea ajatus. No, onneksi se oli vaan uni, tulee toivoa että ei oikeasti tapahdu...

Eipä kai sen kummempaa. VÄsyttää edelleen mutta hiukan se on helpottanut. Rinnat edelleen kipeät, ehkä jopa hiukan kasvaneet, paha olo on vähän väliä eikä siihen mikään auta. Töissä ei millään meinaa kestää ulosteiden hajua ja yksi päivä todella nolona oksensin(tosin ihan vähän vaan) yhden asukkaan lavuaariin tehdessäni aamupesuja...Oli siinä selittelemistä etten ihan kauheasti loukannut vanhaa ihmistä... :(

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!!!!! Ja tarrasukkia ja tsemppihaleja ja kaikke amuuta kivaa!

Br1t ja Mercedes 10+4

Vierailija

Täällä odotellaan vain kovasti tiistaita ja ekaa ultraa.Pikkuisen jännittää vaikka kolmasraskaus jo menossa.Oireita ei kamalasti ole muuta kuin nämä todella kovat kohdunkasvukivut sekä alaselkäsäryt,pahoinvointia ei ollut edellisessäkään raskaudessa eikä näy liiemmin olevan tässäkään.Niin ja turvotusta ja vessassa saa ravata alvariinsa pissalla johtunee tästä hillittömästä janosta joka ei juomalla lopu,samat oireet olivat kakkosta odottaessa myös.Mutta tiistaina kirjoittelen sitten lisää kuulumisia.Sinne asti hyvät viikonlopun jatkot kaikille.T.Tari rv 7+0

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat