Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sikiö ja syke löytyi!!!IHANAA !!!!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eilen oli ultra ja ihme ja kumma siellä näkyi pieni vaalea vauvelin alku ja sydän pompotteli niin vimmatusti!! Voi että mä oon onnellinen!!!!Pääsen vihdoin odottajien puolelle!!!Mun ketju on tossa alempana josta voi lukea faktoja lisää...Olin eilen ihan täysin paniikissa kun jouduin odottaan polilla melk. kaks tuntia ennen ku pääsin lääkärille! Mun kohtu oli kasvanu vähä yli viikossa nelinkertaiseksi ja pieni vaalea alkio näkyi ihan selvästi! meinas itku tulla kun näin sykkeen. kahden viikon päästä on uus ultra jossa tarkistetaan sikiön ikä. Menkkojen mukaan pitäs olla 8+3 mutta kuudennella viikolla vissiin mennään. Mun kierto on kyllä ollutki nykyään 37...Vieläki ihmettelen noita viikkoja koska se hedelmöitysaika ei sovi tohon kuuteen viikkoon, mutta eiköhän se vielä jotenki selviä!! Nyt vaan käsiä ja varpaita ristiin että tämä vauveli jaksais loppuun saakka...Ihania syyspäiviä ja paljon kestäviä plussia toivottaa onnesta omituinen Äittä-81 =)

Kommentit (5)

Vierailija

Olenkin odotellut että mikä olisikaan lopputulos....Piinaava odottelu, mutta onnellinen loppu! Nyt vaan luottavaisin mielin odottajien puolelle, uskot siihen että hyvin käy. Onnellista odotusta!

Vierailija

Ihanaa, että sikiö ja syke löytyi!

Itse koin samoja tunteita kesäkuussa. Takana oli kolme tuulimunaraskautta ja kun neljännen kerran tein positiivisen raskaustestin, pelkäsin, että taas olisi tuulimunaraskaus. Viikon odottelun jälkeen saatiin miehen kanssa nähdä pieni sykkivä sydän. Olihan se mahtavaa, kun saimme tietää, että tällä kerralla siellä masussa todellakin on joku. Nyt raskaus on edennyt jo 24.raskausviikolle ja vähän väliä masussa tuntuu potkuja. Pelko seuraa varmasti koko raskauden ajan, mutta nyt jo vähän uskaltaa iloitakin tulevasta vauvasta. Onnea vielä kerran ja toivotaan, että kaikki menee hienosti!

Marru-75 rv. 23+4

Vierailija

Vieläkin vähän outo olo kun ajattelee että tosiaan raskaana ollaan.. Ja ensimmäisen kerran ehdin ultraan saakka näkemään että siellä se untuvainen kellii... kun nyt kestäis vielä loppuun saakka! Voi Hermione, mietinkin tossa viikolla miten sulle kävi ja meinasin kyselläkin jo kuulumisia.. Olen todella pahoillani, nämä menetykset on aina niin raskaita!! Se on kumma kun ei keksi koskaan mitään järkevää sanottavaa...Paljon voimia ja jaksamista!! Hyvä jos et luovuta, mulla se on ollut niin lähellä, mutta onneksi jaksoin taas yrittää..

Vierailija

Ihana kuulla " kiertokaima" että pitkän epävarmuuden jälkeen sikiö löytyi ja sydän lyö!!!!!

Mulla ei käyny tänään uusintaultrassa yhtä onnellisesti, sillä löytyi vain tyhjä ruskuaispussi. :( Maanantaina sit Kätilöopistolle...

Mutta eikun " uutta tulille" kunhan sen aika koittaa! :)

Uusimmat

Suosituimmat