Ällöttää kun kohta mennään taas saunaan ja miehellä

Vierailija

alkaa heti seistä mun alastoman vartalon vuoksi ja lapset näkee. Tyttö jo viimeksi sanoi: Miksi isi sun nappulas osoittelee ihmisiä päin! Mies ei voi sille mitään kun näkee pillun. Kohta pitää varmaan alkaa käydä kahden tytön kanssa ja mies saa mennä pojan kanssa.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Oletteko pikkuisen pimeitä ja hysteerisiä? Eihän se seisominen lapseen kohdistu ja sen voi peittää. Ei minun mies ainakaan pakene saunasta jos alkaa seisomaan. Ihan älytön ajatuskin.

Vierailija

sinä ajatteletkin vain minäminäminäminä!

Itse muistan yhden ainoan kerran nähneeni saunassa kun isälläni seisoi. Olin äärettömän ahdistunut tapahtuunesta pitkään. Mutta eihän se sun reuhupilluas kaivele jos lapsia häiritsee. :(

Vierailija

Esim. että isin pippeli tekee joskus noin eikä siinä ole mitään pelättävää. Lapsi jättää asian siihen sata varmasti eikä murehdi asiaa enempää. Jos asiaa peittelee ja ryntäilee saunasta kesken kaiken niin se se vasta antaa asiasta pelottavan ja ahdistavan kuvan. ´Lapsi ei ymmärrä miksi miehen elin seisoo eikä osaa liittää sitä mitenkään seksiin. Aikuinen päättää hoidetaanko asia fiksusti vai epämääräisesti jolloin lapsi hätääntyy, että mistä on kyse.

Terv.9 joka näki lapsena äidin ja isin petipuuhissa ja hämmentyi mutta kun aikuiset kertoivat että niin isit ja äidit tykkää kahdestaan niin rauhoittui eikä traumatisoitunut mitenkään.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat