isäinpäivälahjaideoita?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Oisko kellään hyvää ideaa ensimmäistä isäinpäiväänsä viettävälle iskälle? Mistähän saisi esim.mukin mihin voisi painattaa vaikka kuvan tai muuta? Ideoita??

Kommentit (11)

Vierailija

Katsopa sivuilta www.villijavapaa.fi Siellä on myytävänä mm. T-paitoja, tyynyliinoja ja esiliinoja kivoilla teksteillä ja kuvilla. Sieltä löytyy hyviä ideoita myös isovanhemmille esim. äitien- ja isänpäiväksi =)

Olen tilannut ko. yritykseltä muutamat kerrat tuotteita, nopea toimitus ja ystävällinen palvelu.

Tansku, muksut & vaavi rv 29+1

Vierailija

tekstipipoja. Siellä oli vaikka mitä tekstiä ja ne tekivät niitä omillakin teksteillä. Pipo valmiilla tekstillä maksoi 10 euroa, omalla tekstillä 18 euroa.

Vierailija

olla ihan kiva, kuin " Maailman paras isä" jos nyt muistan tuon nimen oikein. Lastenkirja siis, voisivat sitä sitten yhdessä lukea :)

Vierailija

Meidän isi sai sen lahjaksi synttäreillään ja se oli kyllä onnistunut lahja. Tippa tuli isukilla silmään kun tytön kanssa sitä sitten luki. :)

Niina ja Anni 6,5 kk

Vierailija

Meillä ajateltiin poitsun (lue: äiti haluaa nähdä miehensä raidoissa) kanssa muistaa isiä Marimekon raitapaidalla ja samalla pikkumiehelle saman värinen paita/body. Tiedän, että paita on miehelle mieluinen ja itse tykkään kannattaa suomalaista tekstiiliteollisuutta, ainakin silloin tällöin, eli nyt marraskuun alussa hyvä tilaisuus. Pikkumies saa sitten painella käden- ja tassunjälkensä korttiin.

tiiti

Vierailija

Noita mukeja saa joistain valokuvausliikkeistä, tyylin Heliokselta, mutta en muista mistä. Sehän onkin kiva idea isänpäivälahjaksi!

Vierailija

ja muutamia ideoita tullu mieleen, mistä tiedän että mies ilahtus..

Ankkataulu(onko se nyt Stenvall) tai sellanen vanhanaikasen näkönen koriste auto, käytännöllisempiä olis joku paita tai sitte ihan hiustenleikkuukone...aika köykäsiä ideoita, mutta tulis tarpeeseen.

Vierailija

osta, hanki enkä tee mitään koska minä en saanut ensimmäisenä äitienpäivänä muuta kun illalla puhelinsoiton jossa onniteltiin näin; " Ai niin, onneks olkoon, tänään on kuulemma äitienpäivä.." Juma, et olin pettynyt, olin odottanut sitä päivää hirveesti ja miehen kanssa mietittiin et mitäs sitä tekisi äitienpäivänä samalla viikolla, mut ei, ei mitään, jo aamulla kun heräsin pääsi itku kun mies oli jo lähtenyt sanomatta mitään...!!

Vierailija

Valokuvausliikkeissä saat kuvista mm. tavallisen kuvallisen mukin, taikamukin johon kuva ilmestyy vasta kun siihen kaataa kuumaa nestettä, hiirimaton, kalenterin vuodelle 2006 ym. Käy kysymässä tai kato netistä!=)

Vierailija

Eli me ollaan esikon kanssa tehty parina vuonna isille T-paita, mihin poika on tekstiiliväreillä laittanut jalat ja kädet. Kovasti on tykännyt sekä tekijä että saaja!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat