olen salarakas...

Vierailija

heti aluksi haluun sanoo et en kaipaa mitään neuvoja tai saarnaa, haluan vaan avautua jonnekin.

Minä 25v, mies 31. Miehen tyttöystävä 28, miehen ja hänen tyttöystävänsä poika n. 4 kk. Tämä pari/ perhe on siis yhessä, mä vaan hyvä ystävä...

Tämä mies omisti ennen puolet aika suositusta pubista jossa vietetään paljon kaveriporukalla aikaa. Nykyään mies on muissa hommissa, toisinaan vaan työskentelee siinä pubissa.

Me ollaan pantu tän miehen kanssa säännöllisen epäsäännöllisesti salaa jo monta vuotta. Miehen tyttöystävä ei ole meitä epäillyt koskaan, monia muita kylläkin ja syystä (en ole ainoa jota mies panee).

On nussittu monesti siinä pubissa ennen sulkemista ja sen jälkeen, parin autossa ja kotona joka puolella. Miehen suvun mökillä jossa se käy usein.

Joskus kesken baari-illan pikaiset jossain nurkan takana. (mä oon aina kiihottunut siitä kun mies kertoo miten menee pesemättömällä paneen omaa naistansa mun jälkeen). Jopa sillon kun nainen oli laitoksella, pantiin pitkin heidän kotiaan.

Ongelma: olen tainnut jäädä koukkuun... ehkä kaipaankin neuvoa.

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija

ei ole provo enkä mä mihinkään suhteeseen halua tän miehen kanssa, mä tiedän jos kuka ettei hän voi olla pettämättä. ja niin kuin kerroin, tää juttu alkoi jo kauan ennen lapsen syntymää tai edes alulle panemista. <- :p

mä vaan ennen luulin et voisin lopettaan kun tahdon mut oon koukussa... ja pelkään et jään kiinni. kaikki tuntee meilläpäin toisensa ja mut kynittäis elävältä kun kaikki tykkää tästä miehen tyttöystävästä niin paljon.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat