Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sumuttelusta!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Heissan

apua kaipailen..

kun aloittelin ensimmäisen IVF:n ja nyt sumuttelen Synarelaa...

12 päivää sumuttelua takana, eikä kuukautisia näy!!??

Lääkäri sanoi että ne tulee tähän väliin normaalina

kiertoaikana? Ei vaan tunnu alkavan?

Onko muilla kokemusta? Mitä sitten tehdään?

Lääkäri olis tiistaina ja alkais piikitys...

Kommentit (4)

Vierailija

Kiitos viestistäsi, se helpotti.

Normisti kiertoni on 28 päivää, ja nyt venyy...

Aloitin sumuttelun kp21...

Yritän tässä olla jännittämättä ja stressaamatta.

Mutta aika kamalta tuntuu, ja jännittää aivan kamalasti.

Mutta mitäpä tämän eteen ei tekisi.

Lapsettomuutta 6 vuotta takana!

BS

Vierailija

Ehdin sumutella 10 päivää ennen menkkojen alkua, sumut alko kp 21 ja kun kerto normaalisti on 29 niin päivän verran " myöhästy" menkkojen alku. Nyt jatketaan samaan malliin sumutusta ja 19.10. alkaa Menopur -piikit.

Ehdin minäkin jo hermoilla menkkojen alkamisen puolesta, koska hoitaja painotti niin tiukkaan sitä, että menkkojen on alettava ennen piikkien alottamista, muuten menee mynkään.

Onneksi kävi näin. Hyvin jatkuu edelleen kaikki, vaikka sumujen takia oon pariin kertaan turhanpäiväiset hormooni-itkut itkenytkin :):)

Vierailija

Itse olen aina koittanut näiden hoitojen mahdollisten viivästymisten kanssa ajatella niin että jos hoito sitten kuitenkin onnistuisi niin onko joskus 10v päästä mitään väliä sillä syntyikö se lapsi 1vko aikaisemmin tai myöhemmin... Kummasti on piristänyt tuo ajatusmalli. :-)

Vierailija

Itselläni on kierto lähes aina pidentynyt 27 päivästä 32 päivään eli sumut ovat pidentäneet kiertoa peräti viisi päivää! Yleistä on jopa viikonkin pidentyminen!

Oletko itse aloittanut kp21 sumut? Eli onko kiertosi nyt 33 päivää pitkä? Jos kiertosi normaalisti on tuollaiset 28 päivää niin tuo menisi vielä " normaalin" pidentymisen rajoihin...

Jos kuukautiset eivät ehdi alkaa ennen 0-ultraa niin ei siinä sitten mitään. Ultraa vaan siirretään siihen kunnes vuoto on alkanut ja piikittely voi tietenkin alkaa vasta kunnon vuodon alettua.

Uusimmat

Suosituimmat