Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kapalo ja perhepeti?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Perhepetiläiset, miten olette pukeneet vauvan yöksi? Voiko kapaloa käyttää perhepedissä? Pitääkö sitten tukea se jotenkin kylkiasentoon kun olen lukenut että kapalossa pitäisi kyljellään nukuttaa?

Jotain lämmintä vauvalle pitäisi saada kun joka yö huomaan itse potkineeni peiton pois ja jos vauva myös sen alla nukkuisi, varmaan tulisi sitten vilu ilman peittoa.

Kommentit (2)

Vierailija

kivoin on sellainen jonka saa haarasta vallan auki ja vaipan vaihdettua sitä kautta. olisin halunnut sellaisen trikoisen unipussin, mutta en ole oikein löytänyt. ja lapsella on perhepedissä oma peitto, ihan se, mikä oli äitiyspakkauksessa. sen lisäksi tulen aina lainanneeksi omaa peittoani myös.

kapalosta en osaa sanoa. tytölle oli kyllä hankittuna se ruskovillan kapalo ja haaveilin että sitä sitten käytettäisiin, mutta ei käytetty kuin ihan vähän laitoksella. tyttö on kuumaverinen, ja oli ihan hiki päässä siellä käärössä. kesällä se kapalovaate oli kyllä tosi hyvä torkkupeitto.

..hmm.. mutta niitä unipussejahan on niitä paksumpia, lämpimiä malleja vaikka kuinka saatavilla.. ehkä semmoinen saattaisi olla harkinnan arvoinen?

Vierailija

Meidän makkarissa on noin 18 astetta ja kolmas vauvamme potkii aina kaikki peitot pois. Ostin tuollaisen netistä, olisi kyllä tosi helppo tehdä itse tai käyttää villavälihaalaria, ja on osottautunjut käteväksi. Vauva myös pyörii paljon, mutta " peitto" pysyy.

Uusimmat

Suosituimmat