Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mielipiteitä seuraavista nimistä..

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

1.ossi elmeri elias/ ossi elias elmeri

2.miska daniel

3.sanni elina

4.venla maaria

kertokaapas mielipiteitä ylläolevista nimistä =) ja perustelut mukaan!

rohkeasti mukaan =) ja kiitoksia vastanneille!

Kommentit (11)

Vierailija

Ossi Elmeri/Elias

-Jättäisin kolmannen nimen pois. Ossi Elias tai Ossi Elmeri sointuu paremmin. Tosin, koska pidän terävämmistä nimistä, Ossi on minun makuuni aivan liian pyöreä nimi pojalle. Elmeri taas on aivan ihana!

Ehdotan tässä siis Elmeri Ossian. En pidä Eli-alkuisista nimistä...ja Elias on kovin yleinenkin. (Makuasioita)

Miska Daniel

On hyvä. Pidän molemmista nimistä ja sointuu hyvin. Aika pirteä. Myös Miska Elmeri olis kiva.

Sanni Elina

Henk.koht. en pidä, koska minusta tämä ei ole pirteä nimi (ihan söpö nimenä kylläkin) ja taas tämä Eli-alku.

Venla Maaria

Aika paljon tosin on Venla-nimisiä..mutta oikein hyvä nimiyhdistelmä. Tässäkin pidän molemmista nimistä. Maaria kuulostaa paljon paremmalta kuin Maria ja Venla on ihana nimi.

Vierailija

1.ossi elmeri elias - tämä versio sointuu huomattavasti paremmin ja on hieno kokonaisuus

2.miska daniel - en pidä erityisesti kummastakaan nimestä

3.sanni elina - aivan ihana yhdistelmä, sanni on kiva nimi

4.venla maaria - tämäkin on ihan kiva yhdistelmä, joskaan en niin kovin ihastunut ole venlaan

Vierailija

1. Ossi Elmeri Elias/ Ossi Elias Elmeri

Ossi-nimeen liittyy minulle negaatioita, koska pedofiiliopettaja meidän koulussa oli nimeltään Ossi... Ja sattuu olemaan ainoa tuntemani Ossi.... mutta jos nyt yritän edes semi-professionaalisti lähestyä nimeä, ja unohtaa sen nimenomaisen Ossin niin:

Ossi on oikeasti ihan kiva ja reipas nimi. Mielestäni Ossi Elmeri Elias sopii paremmin. (Ossi Elias Elmeri kuulostaa vähän kuin viimeinen nimi olisi Selmeri.)

2. Miska Daniel

En valitettavasti pidä nimistä, jotka kuulostavat venäläisiltä, kuten Miska.... Myös a-loppu pojan nimessä on minulle ehdoton ei. Ja jotenkin se -ska loppu tuo ihan muuta mieleen myös... (pa---)

Sen sijaan Daniel on IHANA nimi!!! Käviskö Miskan sijaan ensimmäisestä ehdotuksesta se Elias? Elias Daniel -jes! :o)

3. Sanni Elina

Ihana nimi!!! :o) Voisi olla oman tyttönikin nimi. Perinteinen ja naisellinen, mutta helppo myös ulkomailla.

4. Venla Maaria

Venla nimestä pitäisin paljon enemmän, jos ei se olisi niin suosittu... Maaria on mukavan raikas ja suomalaisen näköinen vaihtoehto tavanomaiselle Marialle. Miten olisi Sanni Maaria?

Vierailija

ollaa täällä mieheni kanssa kovasti pähkäilty ja tultu siihen tulokseen että ossi ja elmeri TÄYTYY löytyä nimestä =D jo ennen raskautta oli puhe et jos poika tulee niin se on ossi elias, mutta nyt ollaa sanottu masuasukkia elmeriksi ja tahdottais sekin nimeen mukaa =)

samaten on sanni nimen kanssa! ja mies sanoi heti toiseksi nimeksi elina.. =)

että eiköhän tämä ala olee jo aika selvää =D

vielä kun tietäis että kumminpäin: ossi elias elmeri vai ossi elmeri elias =D

taidan pistää siitä tuonne erillisen gallupin jos vähä auttais päätöksen teossa =D

kiitos vielä!

Vierailija

nekkuli00:

[quote]

** mukava suomalainen pojan nimi!

2.miska daniel

** Miska menettelee, mutta Daniel ei todellakaan kuulu pitämiini nimiin. Jotenkin lälly pojalle.

3.sanni elina

** iloinen ja kiva nimi:)

4.venla maaria

** Edellinen on parempi. Venla on kovin suosittu nimi. (En kyllä tiedä, vaikka Sanni olisi jopa suositumpi). Nämä nimet ovat yhdessä jotenkin tunkkaiset.

Vierailija

Miska Daniel on sointuva ja kiva nimi. Pidän etenkin Danielista.

Molemmat tytön nimet ovat minusta yhtä hyviä. Pidän niistä molemmista ja ne ovat tasapainoisia ja sointuvia kokonaisuuksia. Kaikki nimet ovat kauniita: Sanni, Elina, Venla ja Maaria :)

Vierailija

Sanni on aivan ihana nimi, joskin tuo mulle mieleen aika voimakas luonteisen naisen/tytön. Joskus tuntuu että pitäisi nähdä vauva ennen kuin voi antaa vastausta suosikista.

Muutkin nimet oli mukavia. Miska Daniel yhdistelmänä vähän kalskahtaa korvaan.

Vierailija

nekkuli00:

Lainaus:

2.miska daniel

3.sanni elina

4.venla maaria

kertokaapas mielipiteitä ylläolevista nimistä =) ja perustelut mukaan!

rohkeasti mukaan =) ja kiitoksia vastanneille!

Minä taisin toisessa ketjussa ehdottaa Elmeri Eliasta, ja pitäydyn mielipiteessä. Tosin pelkästään jompikumpi olisi vielä parempi! Toinen sitten plakkariin odottamaan mahdollista seuraavaa poikaa... ;)

Miska Daniel ei ole _lainkaan_ yhtä kiva kuin Ossi E. - aivan liian pehmeä ja " ulkomaalainen" - anteeksi kaikki nimestä pitävät! Miska on liian tyttömäinen makuuni.

Tyttöjen nimet ovat periaatteessa kivat, mutta ne eivät kolahda. Maaria ja Elina ovat kivempia kuin nyt melko suositut Sanni ja Venla. Miten olisi Elina Maaria, Elina Venla Maaria, Maaria Sanni Elina, Venla-Elina?

Vierailija

Minusta Ossi Elias Elmeri on paljon sointuvampi kuin Ossi Elmeri Elias..kivoja nimiä kaikki..Elmeri ihana!nekkuli00:

[quote]

Miska Daniel on ihana..tosi erityylinen kuin tuo ylempi!!

Sanni Elina:Sanni on ihan suosikkinimiäni..aivan ihana..Elina sopii mukavasti sen perään!1

Venla Maaria:Tosi kiva myös, muttei ihan vedä vertoja Sannille!!

Vierailija

Miska Elias (tai Eliel)! Miska on suosikkejani, mutta jotenkin minun makuun Daniel on pikkuisen eri tyylinen.

Venla Maaria on kaunis! Minulle ei Venlan soinnukkuus pääse kulumaan, vaikka se melko yleinen onkin.

Vierailija

-Ossi Elias Elmeri minustakin sointuvanpi ja siksi parempi niin päin. Kiva nimi, ehkä tuo Elias ja Elmeri aika samantapaisia nimiä peräkkäin, joten itse laittaisin väliin jotain muuta tyyliin; Ossi Antti Elmeri, tai vaikka pelkästään Ossi Elmeri.

2.miska daniel

-Tämä on aivan ihana nimi minun makuuni.

3.sanni elina

- Ihan kiva.

4.venla maaria

- Hyvä nimi, tykkään.

Uusimmat

Suosituimmat