mitä tehdä koiralle..

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

..joka syö ja tuhoaa kaiken?! koira täyttää marraskuussa vuoden.. tämä kyseinen koira ei ole mutta kuuluu tuttavalle! kaikki keinot on käytetty =( jopa kymmenkunta pantaa ja hihnaa on menny kun koira purru kaikki poikki heti ku silmä välttää.

koira on sekarotuinen, tiedetään että siinä on ainakin pystykorvaa ja se on pystykorvan kokoinen..ja uroskoira on kyseessä..

myös jatkuvat ilopissit ihmetyttää..?! aina kun menemme kylään saa pelätä että koira pissii päälle..

apua...

Kommentit (7)

Vierailija

koiralla on tylsää. Saako se tarpeeksi liikuntaa ja aivojumppaa? Harrastetaanko sen kanssa? Onko se peruskoulutettu? Voisiko koiralla olla eroahdistusta? Jätetäänkö koiralle tekemistä päivän ajaksi? Häkki sisällä voisi myös olla hyvä vaihtoehto, jos koira stressaantuu yksin ollessaan (tavallaan " oma pesä" ). Pannat ja hihnat kannattaa hankkia metallisina (ketjuina) eikä koiraa kannata jättää valvomatta kiinni minnekään.

Kerro hieman lisää tilanteesta niin olisi helpompi miettiä syitä.

Vierailija

kaikesta muusta, paitsi pantojen/hihnojen materiaalista. Nahkapannat ja hihnat ei syö karvaa, eikä satu taluttajan sormiin. Säilytetään niin, ettei koira niihin yllä.

Nuori koira aktivoi itse itseään, kun ihminen ei sitä tee. Jos ei ole luvallista tekemistä ole tarjolla, se kehittää itselleen puuhastelua ei-luvallista. Koulutusta, aivojumppaa ja aktivointia. Kerätään ei-luvalliset pois koiran yksin ollessa, jätetään luvallista (tyhjään maitotölkkiin/talouspaperirullaan namia, puruluita, Kong-lelu yms..)

Vierailija

Niin miks se koira sua säälittää? Onko sitä jotenki laiminlyöty? Sillä on varmaan eroahdistusta jos se yksin jäädessä hajottaa paikat.

Ja niistä ilopisseistä sen verran et ei kannata missään nimessä huomioda koiraa sillon kun meette sinne kylään. sitten kun ootte sisällä ja koira on rauhottunu, niin sit voi jo vähän huomata sitä koiraakin. Mun kaverin koira teki kans niin kun me mentiin kylään ja kun ollaan oltu et ei heti huomata sitä ni ne on nyt loppunu. Mut sit tän kaverin siskon tullessa se pissaa edelleen kun se heti alkaa leperteleen sille ym.

Vierailija

sepä se kun tämä koira ei hajota paikkoja yksin ollessa!! tai no kyllä myös silloinkin ja sitte ku silmä välttää vaikka olisi vieressä!?!?!

en ole koskaa samalla tavalla käyttäytyvää koiraa nähny..

koiraa torutaan ihan kamalasti =( ja pakko sanoa että on sitä joskus läimäytettykkin! =( en ole koskaan hyväksyny sitä miten nuo omistajat kohtelee koiraa, mutta mitä muka voin asialle tehdä?! olen yrittäny puhua ettei koiraa saa missää vaiheessa LYÖDÄ!! mutta omistajat toteaa että onpahan koira hetken iisisti =(

mulla on kova halu ollu soittaa johonkin eläinsuojeluu mutta en voi koska omistajat tietää heti että minä olen se soittaja =(

Vierailija

koira on todella ongelma! ja suoraan sanottuna sen kanssa ei tehdä mitään.. =( se koira todella säälittää minua..mitään ei voi jättää sen lähettyville.. kerran se söi jopa banaanin kuorineen.. se nielee kaiken mikä kurkusta vaan menee alas.. =( sitten inhottaa kun yritän antaa jotain vinkkejä koiran omistajille niin sitten vastauksena saan että olenko joku kaikki tietäväinen =(

ja tämä koira on kova näykkimään..se kyllä tietää mitä EI tarkottaa kun sen sanoo painokkaasti, mutta unohtaa sen muutamassa sekunnissa..

en ole koskaa tavannu samanlaista koiraa!!

tiedän että suurin syy on omistajissa! ei tule kuuloonkaa että veisin tulevan vauvan tänne kylää jos koira ei ole ulkona!

tämä koira syö kaikki kengätkin!! ne joutuu nostaa hattuhyllylle..se on järsiny huonekaluja..syöny/repiny vaatteita.. ja mikä just pahinta niin se nielee kaiken!!

Vierailija

että nuori, aktiivinen koira " menee pilalle" perhessä, jossa sen kanssa ei tehdä mitään. Koiran puolesta surettaa kovin. :(

Toivottavasti ymmärtävät joko korjata omaa käytöstään tai luopua koirasta. Koiran vika tuo pahanteko ei ole.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat