Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin meillä kävi

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Ovulaatioaika meneillään ja miehelle tuli suorituspaineet. Torstaina onnistuttiin kerran, jonka jälkeen bongasin ovisliman. Eilen illalla ja tänään aamulla sen sijaan huippua ei saavutettu, kun mies ei lauennut millään, koska juuri nyt olisi pitänyt.

Voi itku! Ei tämä vauvan yritys nyt pitäisi näin vakavaa olla, mutta nyt ei naurata yhtään. En olisi uskonut, että omalle miehelleni tulee sängyssä suorituspaineita. Onko muilla kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija

kun en ole vielä testaillut sitä, ja kierrot on tosi epäsäännöllisiä. Mutta vaikka bongaisin sen, niin en kyllä vramaan puhuisi miehelle mitään. Olen katsonut parhaaksi sen taktiikan, että petipuuhien yhteydessä en puhu sen paremmin oviksista kuin vauvoistakaan, vaan annan miehen ymmärtää että haluan puuhastella ihan muuten vaan (vaikka itselläni oikeasti olisikin jotain taka-ajatuksia). Tämä riippuuu varmaan miehestä, mutta mun mies on muutenkin sellainen aika " herkkätunteinen" monissa asioissa, joten luulenpa että aiheuttaisin hänelle vain turhia paineita. Toki juttelemme vauvoista, mutta mieluummin ihan muissa tilanteissa kuin rakastelun yhteydessä.

Vierailija

Meillä on ollu joka lasta " tehdessä" tuo sama kuvio. Kyllä se siitä, kun ei ota paineita ja unohtaa sen " tarkoituksen" . Ymmärtäähän tuon, että paineita kehittyy, kun vaaditaan että lataa nyt niitä priima uimareita tulemaan sieltä!

Ottaa se kupoliin itseäkin, jos ovikset menee sivu sen vuoksi, mutta totuushan on, että luontoa on turha yrittää huijata, ja eläähän ne siittiöt sen 5vrk elimistössä kuitenkin (ainakin kirjallisuuden mukaan).

Tsemppiä.

Vierailija

Tein ovis testejä monta kuukautta ja aina sanoi heti aamusta, että nyt on sen aika! Kun mies ei sitten lähtenyt yhtään mukaan illemmalla, suutui todella paljon. Nyt olen jättänyt ovistestin tältä kuukaudelta, enkä ole puhunut yhtään oviksista, vaan vauvoista, niin paremmin on mieskin mukana. Totesin, että on parempi ettei vieritä miehen päälle suorituspaineita. Käy vaan päälle...=)

Vierailija

meillä oli ihan vastaavaa...ja minä jo loukkaannuin naiselliseen tapaan tyyliin " sä et haluakaan vauvaa" , josta mies entisestään otti paineita.

Viime menkkojen alettua totesin että mies pettyi miltei enemmän kuin minä, joten kyllä hänkin tosissaan haluaa kolmosen.

En tiedä kauanko olette yrittäneet ja monesko olis tulossa, mutta meillä meni kolme kiertoa siihen että mies pääsi mukaan tähän yrittämiseen. Nyt meillä on mies se joka tekee aloitteen...Hyvä niin!

Tsemppiä vauvan teko puuhiin!!

Uusimmat

Suosituimmat