Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sf-mitta 40cm! Muita?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Raskausviikkoja oli to tasan 38 kun kävin neuvolassa ja sf-mitaksi saatiin huimat 40cm. Esikoisesta muistaakseni oli 36cm vastaavilla viikoilla. Ei ihme että on alkanut taas närästää. Onko muita, joilla yksöisraskaudessa moisia lukemia? Mun kropalla vauvat työntyy eteen-ylös, eikä lainkaan sivulle joten siitähän se tietty johtuu. Onneksi to on sektio ja pääsen tästä mahastani eroon.

Kommentit (5)

Vierailija

vaikka rv 38 oli sf mitta 40 ku odotin esikkoa;)Yläkäyrällä meni koko raskausajan.

Maha oli kyllä iso ja sitä päiviteltiin,mutta mun mielestä just passelin kokoinen ja vauvakin oli ku syntyi ihan keskiverto painoinen 3700g.

Kakkoselta sanoisin mun mahan olleen valtava.

Rv 30 oli sf.mitta tuon 40!

Että reilusti yli käyrien kokoajan ja lopussa ei enää käyrät riittäny..

Silloin olin iso,voitte kuvitella mitä pyöri mielessä ku luulin matkaa olevan vielä ainaki sen 10 viikkoa..

No luonto päätti toisin ja vauva syntyi vko 32 lopullista sf-mittaa en tiedä.

Varmaan se oli 42-44 kieppeillä silloin..ja olo oli tukala:(

Nyt kolmoselta masu näyttää kyllä isolta,mutta sf.mitta menee kivasti keskikäyrää.On sellanen hyvin mukana kulkeva;) Ihanan normaali olo:)

Teillähän ei ole matkaa enää paljoa,ku vauvat on maailmassa.Nauttikaa sopivista masuistanne ei ne isoja ole;)

Vell@ ja rv 25 pyörähtää käyntiin kohta

Vierailija

Ekasta vika mitta oli rv 36+5 38 cm, syntyi 37+6 3820g ja 50 cm

Tokasta mitta oli rv 37+6 41 cm, syntyi 38+1 4740g ja 53 cm

Katotaan miten kolmannen kanssa käy, kuinka iso sitä ollaan. Jo rakenneUÄ:ssä veikkas isoa poikaa.

Heidi, huomenna 27 viikkoa

Vierailija

Varmaan pääsen sun kanssa samoihin lukemiin rv. 34 ja sf-mitta 36, joka oli tosiaan mun ed. raskauden loppulukema...

Hirvittää kun on vielä 6 vkoa aikaa...

Vierailija

Esikoisesta sf mitta oli loppupuolella juuri tuo 40cm. Lääkäri suositteli silloin sektiota, mihin myös päädyttiin. " Iso poikakahan" sieltä syntyi. Iso ja kaunis :)

Nyt toista odottaessani rv 32 sf mitta oli jo 34, joten samaa tahtia tämäkin masu kasvaa. Iso vauva on tulossa. Olenkin saanut jo ajan synnytystapa arvioon marraskuun alussa. Sektio siis jälleen luultavasti edessä. Mutta pääasia, että vauva tulee turvallisesti ulos.

Masu on iso ja tuntuu tällä toisella kertaa, että vielä isompi kuin edellisestä. Olen nukkunut jo pari kuukautta huonosti. Mitenkähän tämä loppuaika menee?

Tsemppiä meille kaikille!

Vierailija

sf-mitta peräti 42 cm! Lapsivettä oli ihan normaalisti.Tyttö syntyi rv 39+5 ja oli 52cm pitkä ja painoi 3700 g, eli ei mikään jättiläinen kuitenkaan. Mulla lääkäri epäili jätti sf-mitan syyksi sitä, että kohtu on kovin korkealla ja hieman eteenpäin kallistunut. Rakenteellinen juttu kuulema.

Saas nähdä minkälainen pötsi tän kakkosen kanssa saadaan kasvatettua. :-)

AloeVera 5+jotain

Uusimmat

Suosituimmat