Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

♥ Syyssäteiden sunnuntai ♥

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Täällä sitä piinaillaan, vaikka nega-testikin on takana... Olin todella kärsimätön ja tein perjantaina illalla testin, vaikka oli vasta kp 22/26. No, sitten ajattelin, että pitäshän se näkyä jo aamupissasta... No, eihän se tietysti näkyny!:( Täysin puhdas nega... Nyt sitten olen päättäny tehdä testin vasta loppuviikosta, jos se saamarin täti älyäisi pysyä poissa!!!!! Mutta eihän sitä tiedä millon sitä taas sortuu...

Testasin aconilla, joten olis ehkä jo pitäny näkyä.. ???????

Toisaalta en ehkä edes pongannu ovista koko kierrosta. En kylläkään tikuttanu. Ens kiertoon vois tilata ovistestejäkin, jos se rupeis tärppäämään. Tää on siis vasta toinen kierto...

Monella muullakin tais olla piina-ajat käsillä! :) Toivottavasti syyssäteetkin sais tosi pitkän plussanneiden listan, niinkun taitaa kesäkertuille onneksi käydä!!! :)

Plussaonnea ja tarrasukkia kaikille!!! :)

+++++++++++++++++++++++++

Vierailija

Tänään sitten mennään kp 33/29-31 ja tein äsken testin, negaa näytti. Ensin näytti, et oli toinenkin viiva mut hävis. Ei kai voi muuta kun valmistautua tätin tuloon. Mut tulis sit jo. Mulla on kyl oksettava olo, mut taitaa olla vaan kuvitelmaa.

Kaikki me negan testanneet nyt uudella innolla uuteen kiertoon.

Ja plussanneille tarrasukkia.

Vielä aloitusta odottaville toivotan nopeaa ajan kulumista.

Hauskaa sunnuntaipäivää!

Vierailija

Kiitos Jajalle tsemppauksesta! [color=Blue] Ellille [/color] kiitos tuosta hintavertailusta, testit on nyt tilattu, joten kuinkas nopea toimitusaika noissa kotitestit.com:n testeissä onkaan? Jokohan olisi tiistaina paketti mulla, joten pääsisin kenties keskiviikkona testaamaan (siis edellyttäen, että siihen silloin vielä on tarvetta)??? Hope so.

Tsemiä siis [color=Blue] Mirjulle, kuumeilija-69:lle, Jajalle, Kathylle, mallariinalle [/color] (hauska nimi sulla täällä :) ), [color=Blue] taelsalle, hippi-hiirelle [/color] ja [color=Blue] amandalle [/color] ainakin. Toivotaan nyt sitä parasta!!

Ja teille ketkä olette uuden kierron alussa jo; nyt kaikki peliin tässä kierrossa, eikös ;) Eli [color=Blue] Riika [/color] ainakin!!!

Gallupiin: olen onnekseni (?) välttynyt pahemmin noilta tosi-tv ohjelmilta. Ainostaan Idolsia olen aktiivisesti seurannut, ja nyt kun ne menivät tiputtamaan kaksos-Heikin pois, niin kyllä suututtaa. Äh, ne kaksoset oli mun ehdottomia suosikkeja!!! BB:tä joskus vilaukselta seurannut, mutta Pelinaiset oli suosikki, harmi vaan kun jäivät tauolle. Ja kaunarit tietty (uskallan myöntää ääneen tämän asian :) ).

Hyvää yötä, ja parempaa huomista.

[color=Blue] Annamiinalle [/color] ja [color=Blue] K@aisalle [/color]hyviä vointeja, ja kertoilkaahan, kun neuvolaan saakka pääsette!

[color=Red] -Olivia [size=5] ♥

Vierailija

Kiitoksia kannustuksesta kaikille.

Tänään en kerkee paljoa täällä olemaan, on jotenkin niin kiirus päivä.

[color=red]KAIKILLE OIKEIN PALJON PLUSSA ONNEA.

Vierailija

Tänään pyörähti kp 26/24-28 käyntiin ja tällä hetkellä ei mitään tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Parina edellisenä päivänä on kyllä ollut sellaiset menkkajomotukset, että eiköhän se täti tännän tule.

Tänään pitäisi lähteä veljen kihlajaisiin ja ajella sitten vielä takaisin kotiin. Siinäpä onkin tälle päivälle ohjelmaa:)

Mirju76: En usko, että tarvitsee testata enää. Jos sellainen ihme tapahtuisi, ettei menkkarit ala, niin sitten kyllä tiistaina pitäisi taas varmaan testata.

Kuumeilija69: Toivotaan, että se toinenkin viiva alkaisi pysymään siinä testissä. Onhan tuo kuitenkin vähän toivoa antavaa kun on jo kuukautisetkin muutaman päivän myöhässä.

Yoginos: Toivotaan, että se täti viimeinkin tulisi teille kylään vaikkei muuten mikään toivottu vieras olekaan.

Vierailija

Eilen tuli " tuhrua" kp26/27-40 ja ajattelin, että tätihän siellä etuajassa kurvaa paikalle, mutta taas ei ole minkäänlaista vuotoa... Täti varmaan miettii, että tulisko meille vai meniskö naapuriin. Sais se kunnolla tulla jos kerta on tullakseen, että päästäis aloittaan uus yrityskierto...

Hyvin omanapaista siis tänään tämä teksti... Mutta mies on reissussa eikä sen kans saa jutella, niin pakko johonki purkautua. ;)

Eilen oltiin lapsuudenystävien kans tyttöjeniltaa viettämässä ja oli erittäin erittäin hauskaa... Vuokrattiin hömppäelokuva ja illalla mentiin yöelämää katsomaan. Tanssittiin niin että vieläki jalkoja pakottaa. :) Nyt sitten nautiskelen aurinkoisesta päivästä... Itseasiassa taian mennä parvekkeelle kahvia juomaan... :)

Plussasäteitä kaikille!

Vierailija

[color=blue]Nyt täytyy kuiskata!!! Sillä voi olla että manaan asian pois mutta oli pakko tulla tänne jakaan tää tieto...

Mulla yleensä ollut tädin tulo kellon tarkkaa ja tänään niiden olis pitänyt kaartaa tänne, mutta, mutta. Eilen jo luulin, että no niin nyt se tulee, mutta ei ja tänään ei ole edes sellasta oloa että ne alkaiskaan.

Tietty aina vessaan mennessäni luulen, että no nyt mutta ei vieläkään. Vähän jännittää, mutta en edes vielä miehelleni kertonut, jonka just hain reissusta kotiin.

Mä hätäpäissäni tein jo eilen testi ja negahan sieltä tulla paukahti, mutta se oli kyllä odotettavissakin.

Että semmosta, nyt syömään.

Heips kaikille![/color]

-Taelsa-

Vierailija

Hippi-hiiri ja Olivia80: Jos menkkojen olisi jo pitänyt alkaa, mutta ei ole tullut kuin vähän tuhrua, niin se kuulostaa tosi lupaavalta. Itsellänikin viimeeksi tuli juuri sinä päivänä kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa, vähän tuhrua ja luulin jo, että nyt ne alkaa, mutta kuinkas kävikään... Kolmen päivän kuluttua ostin testin kun tätiä ei ruvennutkaan kuulumaan ja plussahan sieltä silloin pamahti. Nyt se plussa leikkii ja kiipeilee täysiään tuolla olohuoneessa ja täyttää kohta vuoden:)

Televisio-ohjelma galluppiin: Minulla sama juttu kuin Ellillä. Kaikki realityt on in ja hyviä leffojakin tulee katsottua. BB ja Idols tällä hetkellä ehdottomia.

Vierailija

En osaa vielä oikein tuulettaa, mutta eiköhän se siitä. Nyt on menossa kp 31/27 eli eiköhän se ole sitä itseään. Tein äsken jo uuden testin, mutta se oli jotenkin rikki, siihen ei tullut oikein kontrolliviivaakaan ja siinä oli niiden ikkunoiden päällä sellaiset ihmeelliset läntit. Pitää ostaa huomenna uusi ja varmistaa vielä.

Paljon paljon plussatuulia sinne teille kaikille ja kärsivällisyyttä yrityksen aloitusta odottaville!

A

Vierailija

[color=darkpurple]myös täältäkin, sain hetken rauhaa kun mies lähti viemään tyttöjä äidille. Huh, taas " rankka viikonloppu" takana, onhan siinä aina ihmettelemistä kun nuo kaksi termiittiä viikonlopuksi tulee. Lauantai yönä heräsin huutoon, pienempi oli pissannut alleen, sänky lainehti. No eiku repvin pois petivaatteet ja heitin tytöt omaan sänkyyn ja kömmin itse ilman petivaatteita vierassänkyyn, ala selkää jomotti jpten ei tullut uni kun rupesin unenpöpperössä jännittämään sitä jos olisin vaikka raskaana. No niin ja sitten sitä ennen olin täitä kampaillut kummankin päästä, mielenkiintoista puuhaa ja niitä kavereitahan löyty, en tosin tiedä olivatko kuolleita vai eläviä, ällöjä silti. Tänään nukuttiin pommiin ja myöhästyttiin uimakouluista, no joo ja sitä ennen jokainen kiukutteli ja hermot oli mennä... mietin jo hetken että jops ei niitä lapsia sitten tekiskään lisää.. mutta palasin pian toisiin ajatuksiin ;) Ja tätähän se on, mutta kyllä se vaan rankalle tuntuu kun ei ole tottunut tuohon rumbaan.

Joo se siitä, täällä kp 26/28 (ehkä..eka luomukierto) Oireita on joka toinen päivä, saattavat hyvinkin olla hormonaalisia ja ihan mielikuvituksen aiheuttamaa. Alaselkää siis jomottaa edelleen, alavatsa ja siitä alaspäin jotenkin oudon tuntuinen, sitä kuuluisaa " painetta" , en osaa kuvailla tunnetta. Pissattaa kyllä vähän väliä ja olo on sellainen että menkat alkais hetkenä minä hyvänä. Mahassa myös juilii sillon tällön. Mutta siis ei sen kummempaa, jos ei tätiä näy niin testaan joskus ensi viikonloppuna. Mutta hyvin se täti ehtii tulla jos on tullakseen.

Galluppiin:

lempiruoka: äitin pöperöt ( kohta menossa äitille syömään, NAMI)

juoma: hmmm... vanilija siideri viihteellä ja kotona ihan vesi.

Herkku: Suklaa ja nachot kera salsa ja ranskan kerma ;)

Mutta mukavata sunnuntaita kaikille!!!

+++tuulia+++

Kathy♥

Vierailija

eli monella samanlainen tilanne kun mulla; kp 24/24-30 menossa ja eilen jo hätähousuna testasin ja sain TIETENKIN puhtaan negan.. :( Ja testi oli acon10, jonka kaiketi pitäis olle herkempi. Jotenkin haluisin vielä uskoa plussan mahdollisuuteen ja yritän kaikin keinoin pitää tädin poissa tästä talosta. Vatsassa kyllä myllää sillä lailla, että taitaa se olla tuloillaan.

Joo, myönteisiä ajatuksia ja plussaonnea kaikille säteille! Minä lähden hakemaan noita ihania syyssäteitä ulkoa auringosta, ehkä viimeinen keino pitää täti poissa?! :D

Vierailija

[color=EE6363]Hellurei kaikille! Päivä on mennyt toipumiseen, olimme miehen kanssa eilen illalla hieman tuulettumassa, kun mua meinasi tuo tätin vierailu masentaa. Koko ilta tuli kuunneltua vaihtelevantasoista karaokea :=) Kivaa oli kuitenkin :D[/color]

[color=CD5C5C]Täällä on jännät päivät menossa monella, syön kynsiäni täällä teidän puolesta!

Taelsa, erityispeukutukset sinulle, että tällä kertaa olisi teidän vuoro!

Olivia ja Hippi-hiiri, eikös toi tuhruvuoto voi olla tosiaan sitä kiinnittymisvuotoa tms.? bdbdbd

Mallariina, Jaja ja Kathy: täällä on sormet ja varpaat ristissä myös teidän plussien puolesta! Toivoa on kunnes täti sen vie! Kathy, kuulosti todellakin hieman inhalle ne täit ;=) Nauti nyt ihanasta rauhasta :=) Ovatkos lapsoset teillä joka viikonloppu *muistamaton*?

Ja Kuumeilija, toivon että tikkuun vahvistuu vaikka heti huomenna kunnon plussa![/color]

[color=F08080]Ohjelmagallupiin: seuraan Emmerdalea ja tällä hetkellä Idolseja, johon olen ihan koukussa :=) Kaikenlaiset poliisisarjat on myös mielenkiintoisia ja Teho-osasto on ikuinen kestosuosikki.

Huomenna pääsen kampaajan käsittelyyn, jes! Jospa sitten saisi jotain aikaiseksikin, kun on mennyt jo nämä kaksi vapaapäivää aika lailla lorvien.[/color]

[color=8B3A3A]Joten huomiseen! Riika [size=6]♥

Vierailija

Telkkarigalluppiin;

Aika vähän tulee aikaa vietettyä telkkarin ääressä, mutta myös mun ehdoton suosikki oli Pelinaiset ja nyt kovat odotukset kohdistuukin samalle paikalle tuleviin Täydellisiin naisiin! :) Muita sarjoja en ole nyt oikein seurannut. Realitysarjoja seuraan vaihtelevasti, lähinnä silloin kun aivot ja kroppa kaipaavat täydellistä lepoa :). Noista siis nyt Idols ja Amazing race. BB:tä en ole nähnyt kertaakaan..

Täällä edelleen nippailee alavatsasta ja kp 24 lupaavasti ehkä vaihtumassa kp 25:ksi. Eka kierto pillereitten jälkeen oli 30 ja toinen 24, joten ota nyt selvää.. Täällä vaan toivon parasta ja loitsuan hiekkalaatikkoleikkien tyyliin ´älä tule paha täti, tule hyvä plussa´!

Nyt pehkuihin, hyvää yötä sädesiskot!

Vierailija

Sunnuntaita täältäkin!

Sama tilanne täällä kuin Hippi-Hiirellä. Eli ei ne menkat sit perjantaina alkaneetkaan, vaikka kovasti sille näytti. Nyt menossa kp 33 ja mietiskelen, josko uskaltaisin huomenna tilata sieltä kotitestit.com:sta itselleni pari testiä... jos niitä ei nyt tässä kierrossa sitten tarvitsekaan käyttää, niin kai ne voisi ostaa hyllyn perukoille odottamaan... Tai tiedä vaikka jos tuossa kp. 36 paikkeilla uskaltaisi testata :) Ellei täti sitä ennen kunnolla ala tulemaan. On tää jännää.

Paljon ne testit muuten maksaa apteekissa? En ole vielä uskaltautunut mennä katselemaan (jos vaikka joku tuttu löytää mut sieltä, niin lähtee jutut liikenteeseen heti :) )

[color=Red] -Olivia ♥

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat