NApa kipeä? Outo vaiva vai?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei

Onko muilla tullut vastaan tunnetta että oma napa on kipeä? Olen tainnut keskittyä liikaa omaan napaani, vai mitä :)

Mutta siis on jo pullahtanut ulos vaikka viikkoja vasta 18+6. Toista odotan, enkä muista ensimmäisestä tallaista. On kosketusarka tuosta ympäriltä noin parin sentin mitalla. Ja tekee vähän häijyä jos joku tupsahtaa siihen, vaikkapa tuolin selkänoja tai vastaava.

Kommentit (5)

Vierailija

mulla ekassa raskaudessa oli kuten tässä toisessakin välillä tosi koviakin navan ja navan seudun kipuja(nytkin on viiltävää kipua oikealla navan vieressä),ekassa raskaudessa sitä säikähdin ja olin jopa prenataaliosastolla varalta yhden yön(n.24 viikolla) mutta normaaleja kasvukipuja nämä ovat.Nyt toisessa kun ne kivut taas tulivat(aikaisemmin vielä),niin tiesin että inhottavia ja normaaleja ovat.Napa on välillä tosi kipeä ja nyt toista päivää putkeen navanvierustaa vihloo ja sattuu lujaakin välillä...

äitiliini rv 33 menossa

Vierailija

Mulla on ollu kans ajoittain navan seutu kipeänä. Ehkä enemmän keskiraskaudessa kun enää loppupuolella. Tuntu, että joku " kiristäis" napaa sisäänpäin. Tuli epämääräinen luulo, että napanuora olisikin kiinni mun navassa ja sikiö repisi siitä kohdun takaseinään suuntaan (eihän se tietenkään oo mahdollista). Siitä on ollu tällä palstalla joskus aiemminkin keskustelua, ja tuttua näytti olevan myös monille muille. Mulla on myöskin pikkasen navan yläpuolella usein sellanen kosketusarka paikka. Kaippa ne jotain kasvukipuja ovat.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat