Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*** TRUPLAT SUNNUNTAIPINOON ****

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

MARIEELA:

Pitää kokeilla tuota Cuplatonia..

Pikkuneiti on n. 2 h tänään nukkunut, muuten olen siis kanniskellut itkevää kääröä :' ( Voi kurjuus, oonkohan syönyt jotain sellasta mikä rintamaidosta tehny ilmavaivoja aiheuttavaa... :/

Omenaa oon syöny kyllä.. ja porkkanoita.. huoh..

Taidan mennä hoitamaan ilta rumban.

Onkos muuten HIMMELISTÄ kuulunut aikoihin? Miten heillä arki pyörii?

Vierailija

Miitsu: se haalea viiva voi todella olla plussa!!! Vau! Mullahan oli kp29/29-31 testissä tosi tosi hailakka viiva. Tuskin edes silmillä erotti. PArin päivän päästä vahva plussa. Toivotaan, että vahvistuu!!!

Johelle: taidan tietää mitkä vaunut näit. Soft pink on tosiaan väri. Tosi herttaiset:) Kun näin kuvan, tuli mieleen ' vähän snobi' vaunut. NE oli niin tyttömäiset, vähän barbimeininki. Saattaisi ehkä kyllästyä väreihin, ehkä. Mutta nätit kuitenkin.

KAtzu: kiva, että suhtautuivat mukavasti. On teillä sitten melkoinen valinta mitkä ostatte. Oletteko jo Teutoniat kurkannneet?

Axe: toivottavasti plussa pamahtaa parin viikon päästä, hyvinkin voi niin käydä.

Mä olin tosiaan jumpassa. Hyvin meni, mutta sitten se väsymys tuleekin parin tunnin päästä... ihan poikki siis. Hyvin niitä tunteja kuitenkin jaksaa. En voisi kuvitellakaan jääväni ' makaamaan' kotiin koko raskausajaksi, jos raskaus ihan normaali. Uskon, että kun pysyn hyvässä kunnossa niin selviän synnytyksestäkin hienosti. Ja vauvan kanssakin jaksaa paremmin, jos äiti ei ole rapakunnossa... tällaisia minun mietteeni.

Nyt täytyy alkaa valmistautua yöpuvulle:)

Vierailija

Mä tässä lounasta syön. Kiva kuulla taas neidin kuulumisia. Voin vaan kuvitella kuinka ihana se teidän vauva on! Tänään on 9.10 = tasan kaksi kuukautta laskettuun aikaan! Kyllä aika rientää!

Missä testitulokset viipyy?

Odotan kyllä kuin kuuta nousevaa äitiysloman alkamista. Todella puuduttaa jo tämä lukeminen... Ei jaksaisi oikein istua, selkään sattuu ja puoli-istuva asentokin on huono. Mitähän tässä oikein keksisi...

Vierailija

kunpa osaisin nyt sanoa, jotain mikä lohduttaisi. Tuntuu varmasti turhauttavalta ja tyhjältä kun oma kierto heittelee eikä plussaa näy, vaikka sitä haluisi eniten maailmassa. Mutta ajattele asiaa niin, että sä oot jo kerran tullut raskaaksi, joten todennäköisyys siihen että se onnistuu uudestaankin on suuri.

Odottavan aika on pitkää, sen tiedän. Mutta uskon vakaasti että se odotus palkitaan vielä jossain kohtaa. Ja se palkinto tuntuu sitten entistäkin arvokkaammalta ja ihanalta. Kaikella on aikansa ja paikkansa, niin myös teidän lapsella. Sitä onko sen aika nyt vai kenties myöhemmin emme saa etukäteen tietää. Ja sehän tässä onkin vaikeinta. Mutta tämä meidän ihmisten osa on vain ottaa vastaan se mitä annetaan, niin hyvä kuin paha. Teidän kohdalle se paha sattui nyt, mutta niin ei voi olla ikuisesti. Joten älähän ystäväiseni menetä toivoasi. Sen hyvänkin aika tulee vielä, kenties aiemmin kuin uskotkaan :)

Vierailija

[b]Kivat pippalot oli - kaikki meni aivan yli odotusten :D[/b]

Oltiin täällä meillä, seittemän meitä tais olla - loput tavattiin vasta baarissa. Pojat sauno ja me tytöt väsäiltiin pitsoja :) Iltaa kohden meno vähän jopa hurjistui ja pojat kävi munasillee pomppimassa trampassa ;D Oi, vitsi meillä oli hauskaa!

Sit loppu illan me tytöt laiteltiin hiuksia ja meikkejä baaria varten - varmaan kaks tuntii. Parissa baarissa käytiin, et tulipahan sekin nyt koettua. Ja yhtään en oo menettäny ;) Paljon näin vanhoja kamuja - kiva kun mut vielä muistettiin.

Mies tarjos mulle ihanan synttäri-drinksun, kaikilla hörseleillä varusteittuina :I Mies oli kuulemma oikein onnellinen - sitä se hoki koko illan. Ja sano mun silmiä tähdiks - et tällästä ;D Hohhoijaa..

Kahden aikaan porukka rupes lähtee poies, joten mekin tultiin miehen kanssa tänne. Paljoo ei keretty etes hyviä öitä toivotella - kun mies jo kuorsas ;) Niin ja tehtiinhän me täällä pitsaa vielä yömyöhään kolmelta..

Aamulla oli ihana rakastella pitkään ja aivan kahdestaan (kun yleensä saa vähän olla varuillaan ettei tyttö herää) ;)

Käytiin vielä iltapäivällä vuokraamassa pari leffaa, mussutettiin karkkeja ja toisiamme :D

Et sellasta... Meinas kyl sattua pieni äksidentti tänään. Kun menin hakee tyttöä mun äidiltä, niin äiti sano et Minja on karannu/lähteny jonnekkin pihasta :/ Onneks kyseessä on aika rauhallinen paikka, ei mitään isoja teitä lähellä. Ja tyttö tuntee siltä alueela monia naapureita. No parin naapurin voimin etittiin - äiti autolla, minä kävellen ja muut pyörillä. Tyttö onneks löyty aika nopeesti - se oli vähän matkan päässä koiraa silittämässä (oli ihan tuttu perhe). Kun oli kuulemma ikävä sitä koiraa..... :X No en ollu vihanen, kunhan vähän puhuttiin et mikä on sallittua ja mikä ei. Pääasia ettei sattunu mitään.

Tässä on vähän menny päivä sohvalla jaffan kera :O Enkä tännekkään oo jaksanu vääntäytyä.. *anteeks* Enkä oo lukenu pinoja! Vasta huomenna perehdyn niihin.

Axe ainakin oli saanut negan - harmi.. Miitsulla vielä on toivo korkeella. Mullehan kans tuli eka ihan haamujen haamu - jonka kyllä mieskin ja sisko näki. Mut toooooosi haalee oli. Et peukutukset :D

HUomiseen tytskit!!

Vierailija

AXE ja kumpp. :D Täällä peukutetaan kybällä :D

MII80:

Hheheh, tuli juuri mielikuva seksin harrastamisesta hampaat irvessä *ei kaunista* :D

Meidän pikkuprinsessa on melkoisen vaativa persoona. Narinaa ja kitinää ollut pari päivää ja yöllä 2 h:n välein halutaan ruokaa. No, tällästä tämä on.

Itsellä on nyt -15kg sitten :D vajaa 2 vkoa painonvartijoilla ja -7kg (8 jäi synnärille) ja eilen sorruin mässäämään ja silti puntari näytti -1,2kg eilisestä :)

Tästä on hyvä jatkaa.

Sori tää lyhyt kommentointi mutta pikkuinen kitistää taas :( Vaikka juuri söi. kaipa ilmavaivaa on sitten :( :(

T:Neiti21

Vierailija

Axe: pahoittelut negasta, luultavasti ystäväsi on oikeassa ja plussa on sitten tiedossa parin viikon päästä, toivotaan ainakin niin... :)

Testi on tehty täälläkin, ehkä joku haalee viivanpaikka näkyy, mutta tiedä tuosta saattaa olla kuviteltuakin, tais olla liian aikanen vaihe testata.... menkat alkaa tästä sitten arvatenkin....

Vierailija

Vasta nyt kerkeen lukee teidän kommetteja: kiitos kannustuksesta, kp tänään 29/28 (jos ees pitää paikkansa toi kierron pituus) pari päivää ainakin oottelen ennen uutta testiä! ällötysolo jatkuu mutta muita raskausoireita ei kyllä oo, mahaa juilinu muutamaan otteeseen illalla... Mut mulla oli silloin keväällä vasta viikko menkkojn myöhästymisestä rinnat kipeet.... hmmm.. täytyy viel ootella!! jännitys vaan kasvaa....

Mirulii: serkkutyttö 3-v oli kans siel frööpelin palikoita kattomassa: sekään ei lämmenny kauheesti keikalle...

Katzu: ihanaa että isovanhemmat olivat iloisaan uutisesta! :)

Neiti: toivottavasti pikkuneidin masuvaivat helpottaa, mukavaa kyllä että ruoka maistuu pikkuiselle!! Sullakin kilot karisee vauhdilla! :)

Johelle: ne on kyllä söötit ne soft pink vaunut, tarttis vaan olla varmaettä tyttöä niissä työntelee... ;)

Nyt tarttee valmistautua töihin lähtöön!

Mirulii: mulla varmaan ainakin aikaa meilailla... ihan kauhistuttaa miten jaksan olla hereillä kokoyön kun varmaan tosi hiljasta!!! palaillaa!!!

Hyvää yötä kaikille!!! (tai saattaa olla että täällä viel roikun myöhemmin...)

Vierailija

Monilla näyttää olleen hurjia juhlia tänä viikonloppuna. Itse en jaksaisi varmasti valmistella niin paljon kuin vaikkapa Marieela. Siskoni on kuitenkin samanlainen juhlaihminen. Hän järjestää kanssa lapsille monet synttärit, ja vieraitakin kutsutaan aina melkoinen määrä.

Täällä on vietetty viikonloppua vähän tylsemmin. Mitään erikoista ei ole tapahtunut, vaikka onhan sekin jo mainitsemisen arvoinen asia, että mies on ollut kotona. Yhteiset viikonloput ovat nimittäin olleet tänä syksynä harvinaisia. Nyt olikin sitten tarkoitus tehdä kaikkea kivaa yhdessä, mutta emme ole sitten kuitenkaan tehneet eilistä lenkkiä lukuun ottamatta mitään.

Eilen saimme vähän riitaakin aikaiseksi. Onnnistuin pahoittamaan mieleni ihan pienestä, mutta kuitenkin minulle tärkeästä, asiasta. Olemme saaneet joskus leikkimielisenä lahjana kavereilta vauvoille tarkoitetun " pehmosoittorasian" (en oikein tiedä, miksi sitä pitäisi kutsua). Miehen mielestä se pitäisi antaa siskon vauvalle lahjaksi, koska meillä ei ole sille tarvetta. Minulle tuli kyllä vähän paha mieli, koska olin aina ajatellut, että se tulee sitten joskus meidän vauvalelmme. Nyt aloinkin sitten vain miettiä, että mies ajattelee tietenkin, ettei meillä tarvita koskaan tätä lelua tai mitään muitakana vauvatarvikkeita. Tiedä, että ylitulkitsin taas miehen sanoja, mutta se onkin yksi paha tapani. Ehkä miehenkin pitäisi kuitenkin vähän miettiä, ennen kuin sanoo jotain.

Axelle pahoittelut negasta. On varmaan stressaavaa olla noin epätietoinen omasta tilanteestaan. Toivottavasti saat pian jonkinlaisen selvyyden asiaan.

Miitsulla olikin kivoja uutisia. Kuinka kauan joudumme vielä jännäämään, ennen kuin teet uuden testin? Ovatko menkat jo paljon myöhässä?

Ensi viikolla voi olla taas vaikea päästä tänne, koska töitä pitäisi tehdä paljon. Onneksi sen jälkeen koittaakin jo pieni hengähdystauko, kun pääsen viettämään syyslomaa.

Vierailija

Pöh, mua masentaa. Tuli eilen illalla pieni erimielisyys miehen kanssa, ja sit se lähti suuttuneena yövuoroon. Mä jäin sohvalle ihmettelee, et miten 4 viikkoo häiden jälkeen voi jo tulla riitaa, mä luulin että tyyliin vuoden päästä vasta ekan kerran riideltäis. Noh, riidan aihe sinänsä oli aika tyhmä, mies oli hukannu mun taskulampun, ja mä sain hepulin ja huusin että tasan en jää tänne yksin yöks jos mun taskulamppu on hukassa ja sit syyttelin miestä ja sit sekin hermostu ja sano et on sekin aika tyhmää et melkein kolmekymppinen pelkää pimeetä ja sit minä vasta suutuinkin! Ensinnäkin, mä olen juuri täyttänyt vasta 25 ja toiseks, helppo sen on sanoa kun ei joudu olee öitä yksin isossa talossa metsän laidalla jossa kuuluu vaikka mitä ääniä ja naapuri on juoppo. *murjottaa* No, ehkä meidän molempien väsymyksellä oli osuutta asiaan, näin päivänvalossa se ei tunnu niin kamalalta enää. =)

Asian huonompi puoli on se, että olin ajatellut että oltais voitu hommailla illalla, mut ei sitten ollut oikeen sellanen tunnelma. Nyt se on sitten mun tuurilla myöhästä.... =(

Pakko vielä selventää, kun olitte ehkä saaneet noista mun aikasemmista jutuista sen kuvat, että mä ihan hampaat irvessä väkisin sitä vauvaa yritän... Eli siis meen on " pakko" välillä hommailla vaikka ei niin kovasti huvittaiskaan, koska meidän hommailutahti on keskivertopariskuntia harvempi. Meillä saattaa mennä joskus jopa kaks VIIKKOA ilman seksiä, jos työvuorot menee oikeen sopivasti ristiin tai ollaan muuten vaan kumpikin väsyneitä. Mitä molempien vuorotyöstä johtuen tavataan täällä aika usein... Eli siitä voitte päätellä, kuinka kauan saatais yrittää meidän tahdilla. =D Nytkin siis kun ovis on mahdollisesti käsillä, mä ja mieskin kyllä, ollaan ihan valmiit hommailemaan vaikka ei täysin sillä mielellä oltaiskaan. Se johtuu ehkä siitä, että me ollaan niin hirveen kauan kuumeiltu, että ei haluta sitä enää pitkittää vaan tehdään kaikkemme sen plussan saamiseksi. Ja mielummin mä sitten tiedän ennemmin kun myöhemmin, jos jotain vikaa jossain on.

Tää vaan siksi, ettette jäisi siihen käsitykseen että me tosiaan ihan hampaat irvessä täällä sekstaillaan. =)

Vierailija

Meillä on pojalla nuo brion duo-vaunut. Tais siis ne sellaset, missä on vaunu ja ratasosa samassa ja kova se koppa. Olen kyllä tykännyt niistä kovasti. Poju kun oli talvivauva, niin siellä kopassa oli kyllä tosi lämmin nukkua. Ja sitten kun koppa jäi pieneksi, elikäs seuraavana talvena, ostin vaunuihin sellasen toppapussin ja siellä taas tarkeni hyvin nukkua. Kesälläkin niissä pystyi nukuttamaan ilman koppaa, kun laittoi ne kolmipistevyöt löyhästi kiinni. Toki sille kopalle täytyy sitten myöhemmässä vaiheessa löytyä säilytystilaa. Mutta ei se nyt niin iso ole, että se mikään ongelma olisi. Eikä sitten tarvitse alkaa ruuvailemaan kun haluaa rattaita käyttää. Suht mukavasti ovat mahtuneet ilman koppaa auton paksiinkin. Varsinkin jos irrotta pyörät, mikä on tosi helppo tehdä.

En tiedä sitten millaiset ne on kerrostalossa käyttää, mutta kyllä mä sitä koppaa välillä otin pois sieltä vaunuista lapsineen päivineen. Eikä ole mitenkään erityisesti jäänyt mieleen, et olis ollut tosi painava tai huono kantaa. Musta se oli ennemminkin tukeva kantaa vauva sisällä. Voisin ennemminkin kuvitella, että niitä pehmoisia koppia olisi hankala kantaa vauva sisällä, niissä kun ei ole sellasta tukevaa pohjaa. Mut vaikea varmaksi sanoa, kun ei ole muusta kun tuosta briosta kokemusta. Ja tuskin mikään koppa on kauhean köykänen kantaa jos on lapsi sisällä. Painaa ne vastasyntyneetkin kuitenkin jo sen verran.

Muista vaunuista mulla ei tosiaan ole käyttökokemusta, joten en voi verrata, olisiko joku muu kenties parempi. Mutta seuraavalle lapselle emme aio uusia vaunuja ostaa. Sen verran paljon tykkäsin noista brioista.

Vierailija

Eiliset synttärikekkerit oli onnistuneet :) Ruokaa siitti ja kaikki kehui sitä ja ahmivat lisääkin ja kakku oli niin herkullista että kerrankin kakusta jäi vain muru jäljelle ;) Lahjoja tyttö sai ihan hirveesti, ihan liikaa :/ Mun isä sanoikin et on kun joulu, roskikset täyttyy kääreistä ja lahjanauhoista ;)

Juhlat kesti iltaan pitkään ja mun äiti jäikin sitte yöksi koska tyttö niin kovasti halusi. 15 aikuista oli ja lapsia 5kpl..

Testaajien tuloksia minäkin jo kaipailisin ;DD Meinaakos MIITSU testata ollenkaan tänään?

Moneltakos AXE meinasi testata?? Ihan olen jännittynyt puolestanne ja toivon isoja, heti tulevia ja selkeitä plussia teille :))))

Katzu, sulla onkin nyt sitte mietittävää vaunuasioissa ;)

Tuuhan kertomaan mitä mieltä appivanhemmat oli pikkuisesta :)

Nekkukin voisi kömpiä kertomaan biletys-uutiset ;)

Onkos Serenah juonut taas pilaantunutta mehua kenties ;D

Muistan itekkin eron jälkeisestä ajoista kuinka menomono vippasi aika kivaan tahtiin ;)

Miruliille pikaisia paranemisia. Koitahan jaksella ja lekuriin jos olo on vetämätön. *käskee lempeästi*

MAriposako se sai kohta miehulin takaisin viereen? Olikos se nyt niin et tulee sitte jo kokonaan pois jäädäkseen kotiin?

Talvikillakin kekkereitä kestitetty, menikös kaik ok?

Mitäs JoHelle eilen shoppaili? Saitkos rahat hukattua? ;)

Tää pvä menee luvalla lasikotellessa. Niin monta pvää puunasin juhlia varten ja illal viel kaikki astiat tiskasin koneen kans kilpaa ja suorin paikat. Illal täytän kakun (perinteisen mansikkahillol ja banaaneil tyyliin) valmiiks kostumaa ku huomen illal on koulukavereille kekkerit *huoh* ja vkon peräst viel yhet kekkerit muillle kavereille ketkä ei ole koulukavereita.. sit riitti ;D

Nyt se on moro, sohva kutsuu ;)

Vierailija

Mariposa: Lähetä mulle tänne se harmaakeli kun mua ei kauheasti jaksa kiinnostaa tämä auringon paiste. Joo, tiedän, olen omituinen :)

Mii: Se on ihme homma kun ukot ei aina ole meidän juttujen tasalla. Mulle nauretaan kun pelkään hysteerisenä ampiaisia. Kyllä se aina mut niiltä pelastaa, mutta ei ole kauheasti kiittänyt kun kesällä saatan aikasin aamulla huutaa ja repiä sen ylös sängystä kun pieni (saatanan kätyri sanona minä! :D ) ampiainen hilluu meillä sisällä. Itse en voi edes lehdestä katsoa ampiaisen kuvaa. HYI.

Neidille: tsemppiä painon pudotukseen. Itsellä kaikki laihduttaminen on kyllä täysin jäänyt. Pistä alkaa ottamaan itseään ihan kympillä niskasta kiinni. Paisun vaan täällä...

Täällä ollaan eletty vapaa-ajan huumassa !!! JEE! EIlen kävi kavereita kylässä, toinen asuu nyt Rovaniemellä ja toinen Helsingissä. Oli kyllä tosi kiva nähdä ja h uomata, että vaikkei usein nähtäisikään niin aina meillä jutut on samat ja niitä riittää. Kylläpäsä minä sitten tykkäänkin niistä!

Huonojakin uutisia kuuluu. Perjantai meni kaveria tukiessa, meinaavat erota :( Niillä on 2 vuotias tyttö joten ero ei ole ihan helppo :(( Tympeää.

Nyt tekemään roolipelaajalle (ukolle) ruokaa, että jaksaa hakata paljon örkkejä tänään pelissään.

Ainiin, täti tuli perjantaina ihan virallisesti kylään, hyvä. Sitten kuulin aika paljon kommentteja, ettei mun kannattaisi missään nimessä opiskelujen lomaan lasta haaveilla ja ukko taas näyttää kovasti lämpenevän vauvalle :)

Vierailija

Nyt vaan testit kehiin Miitsu ja Axe.

Mä alan tässä vääntämään yhtä ruotsin juttua. Iltapäivällä suunnitelmissa mennä jumppaan.

Marieela: hyvä, että tarjoilua riitti. Mäkin haluan jotain hyvää kakkua!!

KAtzu: tulehan sitten kertomaan appivanhempien ajatukset vauvasta. Kyllä he siihen hvyin suhtautuu:)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat