Mitä maksaisit käytetyistä duploista?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Ollaan saatu naapureilta iso kassillinen duploja ja sovittiin että otan itse selvää mitä niistä kannattaisi maksaa. Niihin kuuluu: 60 pikkupalaa, 20 isoa, 5 eläintä, 7 ukkelia, mopo, helikopteri, rekka, auto, 2 perävaunua, kyntöaura ja lana. En oo aiemmin ostanut käytettynä joten ei oo mitään hajua mikä olis oikea hinta. Toivottavasti joku osaisi auttaa!!!!

Kommentit (4)

Vierailija

pussista jossa oli parikymmentä tavallista palikkaa, ei siis mitään erikoisjuttuja. Mun mielestä tää oli melko halpaa, mutta kyllä edelliset ovat saaneet tosi halvalla dublonsa...

Vierailija

Moikka!

Mie maksoin 30 euroa isosta Citymarketin vaatekassasta oli autoja,mopoja,ukkoja,akkoja,iso alusta junia ja rutkasti palikoita.

Vierailija

ja laita haukusanaksi legot (doblot) tms. siellä niitä myydään paljon ja niistä maksetaan todella suuria summia. Itsekin olen kirppiksellä niitä monesti nähnyt ja ne maksavat aivan hirmuisesti. Nämä edelliset ovat saaneet todella halvalla legonsa ja olen suorastaan hieman kade. Haluisin itsekin löytää legoja jostain noin halvalla!!!Niillähän on tosi hyvä jälleenmyyntiarvo joten ihmiset ovat valmiita niitä maksamaan paljon.

Vierailija

Eli osapuilleen kaksi tavallista muovikassillista. Oli noin kaks kolmasosaa tavallisia dubloja siis rakennuspalikoita ja loput ukkeleita, autoja, junarata ja patterijuna, pieni rakennusalusta, nalle puh ja sen rekvisiittaa iso helikopteri ym.

Toivottavasti tästä oli jotain apua!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat