Tarmon teesit, osa 1

Vierailija

Luin täältä, että jollakin oli 200 seksikokemusta. Itsellänikin on sen verran että uskon rakastelun olevan taitolaji. Joka seksikokemuksesta oppii ja jos ottaa opiksi voi parantaa taitojaan. Tietysti myös yhden partnerin kanssa voi oppia yhteisellä matkalla. Kymmenien erikokemuksien jälkeen oppii kuitenkin mm. että jokainen pitää hieman eri asioista. Jokainen parisuhde on tutkimusmatka. Väitän siis, että paremmaksi rakastelijaksi voi oppia (kirjoista ja kokemuksista). Todella hyväksi rakastelijaksi kehittyy vain, jos ymmärtää olla epäitsekäs. Rakastelun perusajatus on tehdä toiselle hyvää, ja se taas johtaa siihen että partneri tekee sinulle hyvää.

Tohtori Tarmo

Kommentit (6)

Vierailija

ja ainakin pitäis olla avoin suhtautuinen seksiin. Ihmettelen niitä, jotka kirjoittelevat tänne " ei sovi vauvapalastalle" tekstejä. Seksi on iloinen asia. Rajoittaminen ja tuomitseminen viittavat kirjoittajien omaan traumaattiseen suhtautumiseen kaikkeen mikä liittyy seksiin. Seksistä puhuminen parantaa omaa seksielämää, jos osaa ottaa muiden vinkeistä vaarin.

Vierailija

Kyllä miehen pitää vetää niin kauan, että nainen on rento,

laaja-alainen ja tulvii niin että nyrkkikin uppoaisi sutjakasti.

Kahdeksan varvin jälkeen harva nainen jaksaa mäkättää, vaan mieluummin nukahtaa.

-Maisterismies

Vierailija

Olen itse yhden miehen nainen, mutta uskon silti olevani varsin hyvä rakastajatar. Olen innokas oppimaan. Hyvä heittäytymään. Haluan olla toiselle niin hyvä kuin ikinä osaan. Ja rakastan rajusti!

Alkuvuosina en kyllä tajunnut, että mieskin tarvitsee paljon hyväilyjä ja huomiota. Tein saman virheen kuin monet muutkin naiset: kuvittelin, että mies on heti valmis eikä tarvitse niin paljon esileikkiä kuin minä. Kuitenkin miehelläkin esileikit ja hyvänäpidot ovat nautinnollisia ja voimistavat orgasmia.

Tätä samaa asiaahan pohdittiin tämän päivän Hesarissakin Heusalan palstalla. Luitteko?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat