~~~~SUNNUNTAIHIN KESÄKERTUT~~~

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Ihanaa sunnuntaita kesäkertut!!!!!!

Kommentit (5)

Raakailija
Seuraa 
Liittynyt24.10.2004

Mulla on kans tullut hirveesti näppylöitä naamaan. Väsymys alkaa nyt iskeä. Rinnat on todella arat mutta muuten ei sitten olekaan mitään. Miten ihmeessä jaksais odotella sinne ekaan ultraan asti? Koko ajan on semmoinen pelko että mitä jos mie oon vaan keksinyt tän koko raskauden. Testit on näyttänyt plussaa, mutta koko ajan on hirmu epävarma olo. Johtuu ehkä siitä kun normaalisti mulla alkais ehkä huomenna tai ylihuomenna menkat. Pelottaa että mitä jos ne alkaakin. Kunhan ensi viikon yli pääsee ja viidennelle viikolle niin ehkä tämä epävarmuus sitten helpottaa.

T: Tytteli-83 rv4+4

Vierailija

Plussasin tänään viikoilla 4+5. Meidän esikoinen täytti juuri tänään 11 kk. Olo on tosi onnellinen ja yllättynyt, en nimittäin olisi uskonut raskautuvani tässä kierrossa :) Laskettu aika näyttäisi olevan 13.6.

t. -justiina

Vierailija

Heissan

Viikonloppu alkaa olla ohitse, noh onneksi mulla on aina maanantait vapaita, joten tuntuu vähän pidennetyltä viikonlopulta. Sunnuntaisin voi tyytyväisenä maata, kun on seuraava päivä vielä aikaa tehdä kaikki hommat =)

Meikä on kulkenut koko viikonlopun idiootti hymy päällä ja kaksi kaveriani (tiesivät että ollaan yritetty lasta) arvasivat heti että nyt on tärpännyt =) Sanoin heille että jos meille tulee vielä kolmas lapsi, niin otan yhteyttä neuvolaan heti kun aloitetaan. Meillä nimittäin esikoinen sai yli vuoden yrittämisen jälkeen, kunhan olin ehtinyt käydä lääkärissä tutkittumassa että missä vika kun lasta ei kuulu ja tarkoitus oli että kun menkat seuraavan kerran alkaa, niin menen verikokeisiin jne. Noh menkkoja ei tullut ja tuolla esikoinen katselee muumeja tyytyväisenä. Ja nyt sitten kävin viime kuussa lääkärissä taas, kun sitä lasta ei kuulunut ja tässä sitä taas raskaana ollaan =) Joten jos siis lisää lapsia haaveillaan en aio odottaa yli vuotta lääkäriin menemistä, pääsee paljon vähemmällä...

Olo on tällä hetkellä niiiiin raskaana oleva kuin vain voi olla. Ja tekisi mieli kailottaa koko maailmalle että raskaana ollaan. Kohta pitäisi mennä apen synttäreille, joten pitäsi pokka saada peruslukemille, kun ei vielä haluta kertoa heille, ovat kovia hössäämään!! Ja haluaa ensin varmistua että siellä mahassa on oikeasti elämää =) Ajattelin käydä yksityisellä,jos en sitten satu saamaan neuvolaan aikaa ihan piakkoin.

Hauskaa viikonloppua Kesäkertut

Vierailija

On se niin ihanaa nää viikonloput... Tai sit mulla on kaikki ihanaa...

Pappa kävi hakemassa pojan mummulaan,saa isi ja äiti olla kahestaan ja SIIVOTA... Oiski hirvee urakka eessä,ikkunoiden pesua myöten.....

Eilen illalla nukkumaan mennessä iski ihan älytön paha olo....Tavallisesti nukun mahallaan ja nyt ei millään voinu haaveilla ees mahallaan olosta....Viimeseen asti pitää mahallaan yrittää nukkua,oli järetön kaipuu siihen esikoista oottaissani... Elämän suurimpia murheita tällä hetkellä....

Juu,imuri pitäs ottaa kauniiseen käteen ja alottaa hommat et sais vähäsen hengähtääki.......

Vierailija

Meillä on esikoisella vauvarokko. Kiikutin tytön aamulla kauhuissani terveyskeskukseen, kun pikkuisen selkä ja masu oli kauttaaltaan punaisten pisteiden peitossa. Lääkärisetä nauroi meidät ulos. :-) Sanoi, että vauvarokko on tosi yleinen ja harmiton kuumeen jälkiseuraus, eikä sitä tarvitse saati voi hoitaa mitenkään. Vähän nolona lähdettiin pois, kun emme mieheni kanssa kumpikaan olleet koskaan kuulleetkaan moisesta rokosta. No, aina sitä oppii jotain uutta ja ensi kerralla ei pelästy enää niin kovasti. :-)

Töissä on pitänyt kiirettä ja nyt tämä esikoisen ensimmäinen flunssa on täystyöllistänyt meikäläisen. Ei ole oikein jäänyt aikaa murehtia tätä uutta raskautta ja mahdollista keskenmenoa. Ihan hyvä niin! Vajaan kahden viikon päästä menen ultraan ja uskon ja toivon, että tuolla masussa todella asustelee joku.

Olo on vielä ollut ihan hyvä. Väsymyskään ei paljon paina. Rinnat ovat kyllä tosi arat ja mielialat vaihtelevat kuin vuoristoradassa. Mies parka saa kauheaa löylytystä osakseen. :-) Samoin iho on kauheassa kunnossa. Mulla on aina ollut paremminkin kuiva kuin rasvainen iho, mutta nyt posket kiiltävät ja leuka on täys nyrkin kokoisia hormooninäppyjä! :-0 Onko kellään muulla vastaavaa? Esikoisen odotusaikana mitään iho ongelmia ei ollut. Päinvastoin iho ja hiukset olivat paremmassa kunnossa kuin ikinä.

Mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille kesäkertuille!

AloeVera

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat