Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päättäkää mun puolesta: mustat vai siniset vaunut? ev

Vierailija

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Jos noissa mustissa on esim. paljon vaaleanruskeaa tmv., ne voi olla ihan ok. Kannattaa muistaa myös, että kovin tummat (mustat) vaunut on tosi kuumat kesällä. Mulla oli tyttövauvalla sinisävyiset vaunut, tosi kivat vaaleansinisten tykötarpeiden kanssa:)

Vierailija

Munkin mielestä mustat on paljon tyylikkäämmät kuin siniset. Me kun olimme vaunuostoksilla, useammassakin liikkeessä vakuuteltiin, että kuumuuden kannalta on ihan sama onko mustat vai siniset, yhtä kuumat ne on kumminkin. Ja nykyaikaisissa vaunuissa on kunnolliset tuuletusaukot yms. ja niin kuin monet on jo todenneet, ei niitä vaunuja ole tarkoitus jättääkään suoraan auringonpaisteeseen!

Vierailija

Musta on aika kova väri mun mielestä, mutta nää on näitä makuasioita. Mutta huomioikaa se kuumuustekijä. Lämpöhalvaus ei ole leikin asia ja kesällä kun lapsi sitten itkee alasti kuumissa vaunuissaan, niin saattaa siinä vaiheessa manata pari kertaa valintaansa..

Vierailija

kuljetaanhan niillä vaunuilla sitten tietääkseni kesällä kaupungilla tai puistossa tai missä tahansa, ja aurinko se vaan paistaa. Faktahan se vaan on että musta ON kuumempi kuin sininen. Mutta mitä siitä jos on vain tyylikäs... Kertoo " äidistä" paljon jos asettaa sen tärkeämmäksi kuin lapsen mukavuuden. Mielipidettä kysyttiin ja tämä oli mun mielipide.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat