Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa hyvät ihmiset epätoivoista!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Menkkojen piti alkaa keskiviikkona 5.10, vaan eipä kuulunut, joten tein testin ja tulos; haalean haalea plus. Eilen tein uuden testin tuloksena hieman tummempi plus.... Oireita ei juurikaan ole, rinnat ajoittain arat ja paleltaa vietävästi, niin ja mahassa menkkamaisia tuntemuksia.. Voinko luottaa tuohon plussaan? Tiedän kyseleväni tyhmiä ja varmaan kaipaan vaan tukea, kun omat ajatukset harhailee laidasta laitaan...APUA!!

Kommentit (7)

Vierailija

Niitä paljon mainostettuja raskausoireita ei kannata välttämättä odottaa... minulle ei niitä ole vieläkään tullut jos mahan pientä pyöristymistä ei lasketa. Kaikki arvot ovat tosi hyvät, ei pahoinvointia tai turvotusta.

Nauti raskaudestasi!

-Bambi ja perhonen rv 16 plus 3-

Vierailija

Kyllä se haamukin plussa on =) Ite tuskailin elokuun lopussa saman asian kanssa. Ensin tuli ihan haaleaakin haaleampi viiva ja kaksi päivää myöhemmin vähän vahvempi, mutta haalea edelleen. Silloin sitten kävin varmistuttamassa labrassa verikokeella. Mulla vaan oli ollut silloin viikot tosi vähissä kun ekan haamun testattua viikkoja on ollut vasta 3+6 ja sitten kahden päivän päästä 4+1, mutta nyt onnellisesti 10+6 ja vauva nähty ultrassa ja sydämen sykekin kuultu jo vatsan päältä :)

Vierailija

Minunkin mielestäni voit luottaa tuohon tulokseen. Luin jostakin, että positiivinen testi tulos on aina oikea ja tarkoittaa raskautta, mutta negatiivinen tulos voi joskus olla virheellinen (siis joskus negatiivisen tuloksen saatuaankin voi olla raskaana). Itsellänikin viiva oli aika hailakka (johtui ehkä siitä, että olin juonut paljon), mutta olen kyllä ihan tukevasti raskaana :-)

Vierailija

Eli onneksi olkoon :)

Mulla myös menkkamaista oloa ja rintojen arkuutta ja kylmä.. eipä juuri muuta.

T. rölli kera kuuden tenavan ja yhden masukin, la.17.6

Vierailija

mullakin piti alkaa menkat keskiviikkona (vähän yli 32 viikkoa sitten) ja sunnuntaina " vasta" näkyi ihan haalean haalea viiva. Tässä vaiheessa ei epäilystäkään siitä, oliko se plussa vai ei :D Ovulaatio on luultavasti vaan ollut sitten pari päivää oletettua myöhäisempi.

Raskausoireet puolestaan ovat hyvin yksilöllisiä ja voivat samallakin odottajalla vaihdella eri raskauksissa.

Onnea odotukseen! :)

Uusimmat

Suosituimmat