Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on ihana isä! Hän sanoi, että lähdetään parilla tuhannella eurolla ostamaan tulevalle lapsenlapselle tavaraa :)

Vierailija

Onneksi isi on varakas! ostamme ainakin vaunut, sängyn, hoitopöydän ja vaikka mitä muuta ihanaa ja tarpeellista!

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Mulle on vanhempani ostaneet asunnon, auton, huonekaluja, antaneet reilusti rahaa yms.

Tämmösiin kateellisiin tolloihin saa törmätä oikeassakin elämässä..

Vierailija

miksi ap viitsii kertoa tilanteestaan täällä? Se on selkeästi jotain leuhkimisen aihetta, koska jos se olisi sinulle arkipäiväistä, et siitä jaksaisi jonnekin nettipalstalle kirjoittaa.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Oletteko koskaan kuulleet itsetunnosta, omanarvontunnosta??? Se, että vanhempani (joilla muuten on rahaa aivan riittävästi) ostaisivat lapselleni ne tarvikkeet joita tarvitaan joka päiväiseen elämiseen, olisi minusta todella nöyryyttävää! Kun olen kotoani pois muuttanut, olen myös sitoutunut pärjäämään omillani!

Vaikka omilla vanhemmillani ja myös itselläni on rahaa enemmän kuin riittävästi, arvostan huomattavasti enemmän heidän lapselleni antamaa AIKAA ja RAKKAUTTA!

Älkää siis tulkitko sanojani kateudeksi, koska sitä se ei ole!

Vierailija

Mutta se, että AIKUINEN ottaa VANHEMMILTAAN vauvanhoitoon tarvittavat tavarat on aivan toiselta planeetalta! Eikä se paranna ihmistä yhtään, että hän huutelee sitä ympäri kyliä....

-25-

Vierailija

Kukaan, ei _kukaan_ ole niin typerä, että kertoo ostoksille lähtiessään, että " lähdenpä tässä ostamaan parilla tuhannella eurolla tavaraa" . Paitsi tietysti, joku jolla ei sitä rahaa ole enempää käytettävissä tähän tarpeeseen.

Vierailija

hieno juttu, vaikka hieman kateellisena luinkin.

Mutta toisaalta, se ei ole multa pois, joten onnea :).

Ja onhan se papallekin mukavaa että saa tulevalle lapsenlapselleen ostella :)

Vierailija

autoin tietä" .

Mä en voi omalta isältä pyytää edes mitättömän pientä remonttiapua, kun saa aina olla järjettömässä kiitollisuuden velassa siitä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat