Mä en käsitä että vanhemmat elättää lähes 40-vuotiaan lapsensa!

Vierailija

Voiko joku olla oikeesti niin luuseri, että ottaa vastaan vanhemmiltaan kaiken mitä ne tarjoo kun ikää on jo melkein 40 vuotta. Ei siis pysty tai halua itse ottaa vastuuta mistään. Vanhemmat kuljettavat aikuista lastaan harrastuksiin, vievät matkoille, ostavat kaikkea. Ja lapsi pyytää, saisinkos isi uuden tietokoneen. Isi ostaa. Isi antaa kuukausirahaa jalomarahaa. Mä en ikinä pystyis ottaan vanhemmiltani vastaan mitään tommosta vaikka olenkin vasta 23. Musta on naurettavaa, että aikuinen ihminen on riippuvainen vanhemmistaan!

Kommentit (3)

Vierailija

Olen samaa mieltä ja tiedän ainakin yhden tapauksen, jossa vanhempien ja yli 30-kymppisten lasten suhde on oudon tiivis, taloudellisestikin. " Lapset" eivät käy töissä, eivät ole koulutettuja, eivät omista mitään, vaikka ikää on jo. Isovanhemmat maksavat kaiken lastenvaatteista, vaunuista harrastuksiin. Ja isovanhemmat ovat itsekin pienituloisia, ei mitään rikkaita.

Vierailija

miehelläni rikkaat vanhemmat. kyllä he mielummin antavat ja auttavat meitä rahallisesti nyt kun meillä on tiukempi taloudellinen tilanne, pienet lapset, asuntovelka jne. Arvostavat kovasti, että hoidan lapsia kotona ja haluat myös omalta osaltaan mahdollistaa sen jatkossakin. Kun n. 20 vuoden päästä olemme ehkä perimässä heitä, olemme jos varmasti itsekin jaloillamme, eikä raha tule niin tarpeeseen.

Appi myös sanoo usein, ettei hän halua perintöveroja meidän joutuvan maksamaan niin rutkasti valtiolle. Etukäteisperintönä säästämme kaikki.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat