Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Onko miehesi kiinnostunut sinulle tärkeistä asioista?

Vierailija

Osaako edes esittää olevansa kiinnostunut. Minun mieheni on sellainen suora tötö, että heti ilmoittaa minulle, että ei kiinnosta. Siitä tulee välillä paha mieli, koska itse yritän myös kiinnostua mieheni asioista...esim. auton laitosta tai vastaavasta.

Kommentit (14)

Vierailija

ylimääräisen vapaa-ajan. Minulle ei sitten aikaa jäänytkään omille harrastuksilleni.....voisinhan toki harrastaa jotakin kello 22.00 jälkeen, eikö!?

Vierailija

Molemmilla riittää myös kiinnostusta toisen ammattialaa kohtaan ja kun yhteisiä harrastuksiakin on, niin koen kyllä että olemme puolin ja toisin kiinnostuneita toistemme jutuista.

Vierailija

Yhteiset kuviot vievät sen verran aikaa, että ihan omille jutuille ei sitä järin riitäkään. Perheessä on 3 lasta, joten kiinnostuksen kohteet kyllä pyörivät heidän harrastustensa parissa. Koko perhe liikkuu paljon myös.

Vierailija

eli valitettavasti ei ole...

No, en kyllä itsekään ole kiinnostunut hänen kiinnostuksenkohteistaan enkä aina jaksa edes yrittää, esim. juuri auto.

Vierailija

Toki on myös omia juttuja, eikä niistä paljon toisen kanssa keskustella juuri siksi, että ne on niitä omia (eikä meillä mies läheskään aina edes ymmärtäisi)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

ylimääräisen vapaa-ajan. Minulle ei sitten aikaa jäänytkään omille harrastuksilleni.....voisinhan toki harrastaa jotakin kello 22.00 jälkeen, eikö!?

Ja olette tienneet tämän asian varmaan jo ennen avioliittoa/lapsia mutta olette silti hyväksyneet? Älkää sitten valittako!

Vierailija

tämäkin asia pitää rautalangasta sille vääntää.. Itse kuuntelen sen työjutut, harrastukset ja suunnitelmat, mutta minulta se ei koskaan kysy mitään. Sitten kun haluaisin puhua jostain siis puhua, keskustella niin sillä on yksirivinen vastaus " no joko se onnistuu tai ei onnistu enhän mä nyt muuta voi sanoa" eli ei sitä kiinnosta... kuunnella se voi pienen hetken,mutta ei kysy mitään ylimääräistä

olen vaatinut tähän muutoksen ja se on tullut

Uusimmat

Suosituimmat