Mulla on niin ikävä lastani, että oksensin! Ja

Vierailija

tunnen fyysistä kipua, kun ajattelen hänen pieniä käsiään kiertymässä kaulaani, naurua ja pikku jalkojen töminää:((

NYYH!

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

kyllä siitä tulee katkeraksi vuosien myötä, ihan oikeasti, kun on iso liuta sukulaisia; isovanhemmat, sisarukset, miehen sisarukset sun muut ja kukaan ei koskaan auta, ei edes kerran kymmenessä vuodessa, eikä edes hätätapauksessa. Eikä edes siitä huolimattta, että itse olemme aina auttaneet kaikkia ihan vilpittömästä omasta halustamme. Olen tullut katkeraksi ja lopettanut kaiken avun antamisen sukulaisillemme, valitettavasti. 12/24

Vierailija

perheellänne on siis vain nämä kaksi ystävää?

Ja kyllä, minä ainakin hoidan ystävieni pieniä lapsia silloin tällöin vaikka meillä 3 alle 4-vuotiasta. vastavuoroisesti he ovat pari kertaa hoitaneet omiani. jostain teille on tullut sellainen illuusio että kaikkien lapset ovat koko ajan mummolassa tai jossain muualla. kyllähän nyt ihmisten kuuluu omat lapsensa pääsääntöisesti itse hoitaa vaikka hoitopaikka oliskin aina tiedossa.

Vierailija

jos tukiverkkoa ei löydy, voit palkata lapsille hoitajan. En jaksa uskoa, että 15 vuoden aikana ei ole ollut sellaista rahallista tilannetta että hoitajan olisi onnistunut palkkaamaan. tai että 15 vuoden aikana lähipiiriin ei ole kuulunut ihmistä joka olisi lapsia katsonut. kuinka monta lasta teillä on? vastasyntynyt täysimetettävä 15v?

Vierailija

kärsiikö kaikki ne läheisriippuvuudesta joilla ei ole lapsille yökyläpaikkoja? kaikki meidän tuttavapiirissä siis me mukaanlukien?

Vierailija

Lapset ovat mun perhe ja ystävät. Arki, juhla, suru, ilo ja voimavara.

Olen ollut äiti lähes koko aikuisuuteni, se ei ole mikään virkanimikkeeni vaan koko olemukseni ja persoonani.

Joskus yritän " rentoutua" ilman lapsia, mutta ikävä on niin hirveä, että se on pelkkää kärsimystä!

Ei mua silti tarvitse sääliä, olen onnellinen näin!

Ja ehkä tämä joskus helpottaa, en mä enää kouluikäisten perään (yleensä;) itke, jos ovat yökylässä!

Oksenteleva punasilmäinen säälittävä ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat