Jiiihuuuu, en olekaan frigidi!!

Vierailija

Neljän orkuttoman vkon jälkeen sain viime yönä niin mahtavat orkut että sen huudon kuuli kyllä koko naapurusto, olin niin stressaantunut siitä ettei O:ta tullut etten ilmeisesti sen takia kyennyt sitä saamaankaan. Onkos teillä muilla ollut tällästä vaivaa? Itselläni ei koskaan aiemmin, vaan olen saanut lähes joka kerta koko historiani ajan ja sen vuoksi aloin jo olla hiukan kauhuissani asiasta, mutta eipäs onneksi tarvitse olla enää ;))))

Kommentit (13)

Vierailija

Ei välttämättä yhdynnässä koskaan, eikä se ole epänormaalia! Mutta jos on rakenteellista vikaa tai hermovaurioita esim. genitaalialueen leikkausten jäljiltä taikka henkinen puoli ei ole tasapainossa (kuten juuri tuo stressi) vaikeuksia voi olla, mutta mitään frigidiyttä ei ole olemassa. Tämä on johtavien seksitutukijoiden kanta. Lopettakaan naisten syyllistäminen!

Vierailija

ajatellen se " vika" on kyllä mun omassa päässä ja ajatuksissa. Joten jos tulee jatkossa samanlaista niin en syytä miestäni enkä oikeastaan itteänikään vaan yritän olla niin rento ja ajatusvapaa kuin mahd. ja se ainakin tepsi eilen. Kiittäen ap

Vierailija

Monet naiset kun kokevat itsensä vialliseksi etenkin kun saavat ehkä muuten mutta eivät yhdynnässä. Tai sitten eivät saa ollenkaan. Monilla voi olla estoja ihan yksinkin omaan seksuaalisuuteen tutustumisessa. Monet tarvitsevat tietoa ja kannustusta ja kaikenmaailman frigidiksinimittelyt olisi jo aika unohtaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat