Miehet huonompia kuin naiset??

Vierailija

Mulla alkaa loppua päreet ihan tosissaan. Olen ehkä hieman vanhanaikaisestikin sitä mieltä että mies pitää naisesta huolta. Mutta nyt lapsien saamisen myötä olen todennut että naiset ne maailmaa pyörittää, ainakin kotona.

Kaikesta pitää pitää huolta, muuten ei tapahdu. Kun isi lähtee pyöräilemään, pitää mennä tarkistamaan onhan lapsilla kypärät ja hanskat, no ei ole. Voi voi, no ne isit on sellaisia.

Lapsi ollut kolme vuotta tarhassa, isi ei tiedä mikä tarhan nimi edes on, voivoi, hassu isi.

Äiti on kipeä, kämppä mullinmallin kun äiti ei ole siivoamassa, isi toteaa että en ole yhtä hyvä siivoamaan. Ei siihen mitään insinööriä kai tarvita?

Tarhassa naureskellaan että no hö, isi oli sitten unohtanut tuoda kurahousut taas, hassu isi.

Jos ei erikseen mainita isille, että lapset olis nyt aika viedä vähän ulos leikkimään, isi ei sitä tajua, onhan niin vain tapahtunut vasta kolme vuotta.

Isi ei tiedä kolmannenkaan lapsen kohdalla että vaipat vaihdetaan silloin tällöin.

En pitkästytä teitä enempää...

ELI ISIN ON OOKOO OLLA RELANA JA TEHDÄ OMIA PIKKU JUTTUJAAN PITKIN PÄIVÄÄ KUN ÄITI MENEE HERMONA EDESTAKAS KAIKKEA JÄRJESTELLEN JA SITTEN HEITTÄÄ KAVEREILLEEN ETTÄ TOI MUIJA VAAN NALKUTTAA KOKO AJAN!!!!!

Mä en halua uskoa että miehen aivot eivät pystyisi samaan mutta kait se on uskottava. Lapsettomat ystäväni isopalkkaisissa töissäkin sanovat että miehet senkun tuijottelevat tietokoneenruutua ja mietiskelevät ja naiset saavat aikaiseksi?

Olen onnellisempi kun olen yksin lasten kanssa, silloin ainakin vain teen kaiken ja asiat on kunnossa, lapset ulkoilevat kaksi kertaa päivässä, viisi ruokaa edessä päivässä, kylpy, hampaat KAIKKI hoidettu, kuin että mitään ei oikein tapahdu kun odotan (ja nalkutan) että isikin jotain ottais vastuulleen.

Ja mainitsinko että isi on se jota VÄSYTTÄÄ KOKO AJAN!!!!

Kommentit (4)

Vierailija

tekee kyllä asioita ihan kiitettävästi, mutta ei koskaan oma-aloitteisesti. Mä aina väsyneenä sanonkin sille, että mä EN halua olla sen äiti, vaan vaimo.

Vierailija

Eli jos nalkutat siitä ettei mies tee mitään, SAAT eron???? Ja mikä pyhimys ap nyt väitti olevansa, onko se jo pyhimys jos haluaa hoitaa lapsiaan hyvin?

Minun exäni ei kantanut kortea kokoon, sohvalta löytyi aina. Nyt on uusi mies ja exä ihmettelee miten olen nykyisin niiin iloinen ja energinen? Niin, kun ei tajua niin ei tajua!

Vierailija

Mutta yksilöissä on eroja.

Nalkutuksella et todennäköisesti saa muuta aikaan kuin avioeron. Varoituksen sana tällaiselta kokeneelta nalkuttajalta! Minullakin sädekehä kiristi, mutta se on kuule väärä tie.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat