Mun " ihan" mies sanoi mulle aamulla, laita vaattet päälle, että näytät ihmiseltä..

Vierailija

Olin alushousuissa ja rintaliiveissä, jotka on mielestäni ihan kauniit,. Olen 168cm pitkä ja painan 59 lisäksi käyn jumpassa ja hoidan ulkonäköäni. Mulle tuli tosi paha mieli ja aloin itkemään, mies ei lohduttanut mitenkään, vaan naljaili ja lähti ulos talosta. Juttu oli tarkoitettu loukkaukseksi eikä vitsiksi. Miksi joku haluaa pahoittaa toisen mielen noin ja miten voi olla noin ilkeä ihminen ihan tahallaan.. en tajua.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

päästelee tuollaisia suustaan ja jälkikäteen sitten muutaman viikon päästä sanoo, että ei terkoittamut niin ja että ymmärsin väärin. Kaikki kääntyy aina minun viakseni:(

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Kirjasta on myös välillä hyvä lukea ja miettiä, että mihin suuntaan olemme menossa.

kun kaivat pienen kirjasi esiin? Taidan ottaa pienen kirjan käyttöön myös itselleni.

Vierailija

ole kuullut negatiivista kommenttia miehen suusta. Omassa mielessä näitä negatiivisia kommentteja itsestä on riittämiin, onneksi mies ei sentään lauo niitä. Onkohan teidän miehillä huono itsetunto, kun täytyy toista mollata?

Vierailija

Mies kokee nakuilun viestinä seksiin (siis joskus) ja se ehkä häiritsee,

varsinkin jos häntä ei oikeasti huvita harrastaa seksiä.

Tuskin oli kysymys sinun kropastasi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat