Missä asennossa nainen saa parhaiten

Vierailija

orkut, jos saa vain klitosriskiihokkeesta orkun?

Itselläni klitoris on niin ylhäällä, tai siis kaukana emättimen suulta että yhdynnässä tuntuu että en saa sinne ärsytystä millään. Enkä sitten olekaan saanut orgasmia yhdynnässä koskaan 15 vuoden seksihistoriani aikani!!! Omin käsin kyllä, kun tajusin klitorikseni omassa olon.

Kommentit (4)

Vierailija

Tässä kaksi tekniikkaa:

1) Mies päällä, nainen alla, vartalot hyvin lähekkäin. Kun miehesi tulee sisään (hyvän pitkän esileikin, esim. suuseksin jälkeen) pyydä että hän tulee ihan ihan hitaasti, oikeasti sentti kerrallaan. Ja kun hän on lopulta aivan sisälläsi, ja normaalisti vetäytyisi ulospäin, että hän porautuisikin silloin vielä syvemmälle sisääsi. Silloin hänen häpyluunsa kiihottaa sinun klitoristasi ja matka tähtiin voi alkaa... Eli siis sen tavanomaisen sisään-ulos liikkeen liukumaväliä pidennetään reilusti sisääsipäin.

2) Toinen vaihtoehto on myös lähetyssaarnaajassa, mutta niin että mies on pystyasennossa ja sinun jalkapohjasi ovat miehen rintaa vasten. Tässä täytyy olla aika pitkä kalu että ylettää, mutta se osuu sitten g-pisteeseen, ja nautinto on taattu.

Tai no, enhän minä voi taata. Itse saan yhdynnässä melkein aina, varsinkin kun mies saa orgasmin se yleensä laukaisee minutkin. Toivoisin tietysti että kaikki naiset voisivat nauttia yhtä paljon. Ainoa asento missä yleensä en saa on ratsastaminen, ja siitä taas jotkut naiset sanovat että on helpoin. Taitaa siis olla, että seksissä, niinkuin kaikissa muissakin asioissa makuja on yhtä monta kuin osallisiakin.

Vierailija

eli en ole eläissäni saanut yhdynnässä orkkua, vaikka on ollut kaikenkokoista ja muotoista vehjettä tarjolla.

Eli klitorista kiusaamalla vain.

En sitten tiedä että tulenko ikinä saamaan ihan " luomuna" .

Vierailija

eikä siis varmaan voi yleistää. Mä oon aivn muutaman kerran saanu rakastellessa orkun. Yleensä en. Mies osaa hyväillä käsin tosi hyvin; klitoris/emätin/nännit, tai sitten suulla alapäätä. Sillätavalla saan melkeen aina, ja siitä yleensä edetään rakasteluun, ja joskus saan uuden orkun rakastellessa. Välillä harmittaa, kun miehen " pitää" aina tyydyttää mut ensin, ennen kun päästään rakasteleen, mutta se tekaa sen yleensä oma-aloitteisesti ja nauttii siitä. Kyllähän toki joskus " vaan" rakastellaankin, varsinkin, jos mä en niin kaipaa just sillon orkkuu, mut mies haluaa.. Niin, rakastellessa oon saanu orkun olemalla ite päällä, miehen maatessa selällään. Yleensäkin se asento tuntuu satakertaa paremmalta molempien mielestä kun esim. lähetyssaarnaaja-asento.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat