Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eletäänkö me lopun aikoja??? Vai onko ennenkin ollut samanlaista?

Vierailija

Luonnonmullistuksia, tsunameja, maanjäristyksiä yms. joissa kuolee kymmeniätuhansia, jopa satojatuhansia ihmisiä. Lentokoneitakin tuntuu tippuvan enemmän kuin ennen vai uutisoidaanko niistä vain enemmän? Tauteja, ihmisten pahaa oloa, pahuutta....

Kertokaa mulle te vanhemmat että onko maailma ollut ennenkin tämmöinen?

Sivut

Kommentit (73)

Vierailija

voihan olla, että tulevaisuudessa sairastun vakavasti. En kuvittele, etteikö minulle voisi niin käydä. Mutta siihen en usko, että se olisi Jumalan määräämää. Jos sairastun esim. keuhkoahtaumatautiin, niin sen olisin itse aiheuttanut tupakoinnillani.

Esitän asiani ehkä huonosti, ja teillä on sellainen kuva, että tosiaan kuvittelen olevani maailman napa ja kaikki menee niinkuin haluan. Eikä se todellakaan ole se mitä tarkoitan.

Vierailija

haastataleppa isoäitiä tai isöisääsi, miten oli heidän elinaikanaan.

entä maailman saastuminen, jo meidän elinaikana on saatu tosi paljon tuhoa aikaiseksi, maailma ei kestä tätä saastuttamista kovinkaan kauaa, kysy tiedemiehiltä jos et usko.

Vierailija

jokainen ihminen tekee itse päätöksensä ja kantaa vastuun tekosistaan.

ihminen voi valinnoillaan vaikuttaa elämäänsä, joko hyvin tai huonosti. sairauksia on ja onnettomuuksia sattuu et voi niille mitään, voit elää terveellistä elämää syödä terveell. ruokaa välttää tupakkaa alkoholia jne. samoin voit olla varovainen liikenteessä jne mutta silti voit sairastua syöpään tai jäädä auton alle. asioita sattuu ja saatana aiheuttaa varmasti kaikille ongelmia.

Vierailija

Mutta on totta, että hurrikaanit yms. ovat voimistuneet ilmaston lämpenemisen takia.

Olisi aika herätä ja huomata mitä me tälle planeetalle teemmekään.

On se ihme, että jotkut jatkavat luonnon tuhoamista vain sen takia etteivät halua luopua rahasta.

Jos sama tahti jatkuu on maapallo kohta elinkelvoton.

Vierailija

Edelleen, onneks mulla ei oo noin tyhmiä kavereita. Koittakaa sinnitellä. Huomaatte joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin olevanne todella hakoteillä ja väärässä raamattunne kanssa.

t. yksi joka vaan näkee ja tietää hieman enemmän tästä elämän kulusta ja tarkoituksesta

Vierailija

elää raamatun oppien mukaan, kokoontua toisten uskovien kanssa ja kertoa toisille uskosta. rukoilla jumalaa jeesuksen kautta. uskoa tietty myös

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat