Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi soitti #¤%¤%&#¤¤!!

Vierailija

Ja paljasti jymy-yllätyksen:

Miehen 22v. pikkuveljellä on kuulemma aivan iiiihana uusi tyttöystävä! Tuli todella paha mieli, koska tunsin itseni todella huonoksi omien ei-täydellisten/ rikkaiden vanhempieni takia.

Mikä tässä 18v. tyttöystävässä oli nyt niin ihanaa anopin mielestä, oli vanhempien status! Eli isällä yrityksiä ulkomailla ja äitikin joku päällikkö... Anoppi hehkutti ihan huumassa ja minä taas jälleen kerran häpesin omia tavallisia vanhempiani ja tunsin itseni huonoksi.

Voi elämä... Tuli heti sellainen vastenmielinen fiilis ja paha olo!

Kommentit (7)

Vierailija

olen huomannut, että itse ylitulkitsen asioita ja samoin anoppi ja kälykin saattavat ylitulkita sanomisiani..

älä ole juuri tekemisissä anopin kanssa jos siitä tulee paha mieli.. sieltä on ihan turha hakea hyväksyntää tai muuta.. ole oma itsesi omanlaisten ihmisten seurassa.. Ei meillä ainakaan ole tullut mitään siitä, että yö ja päivä yrittää olla liikaa samassa tilassa

Vierailija

En ole oikeastaan koskaan saanut selville, tykkääkö hän miehestäni vai ei. Ainakin siskojeni miehistä hän puhuu aina tähän sävyyn: on se vaan niin kiva mies. Eli aina on kehumassa heitä ja sanomassa heistä jotain kivaa. Ei se haittaa... Me elämme omaa elämää ja he omaansa. Äitini kanssa juttelen vain kerran viikossa.

Vierailija

niin vähän kuin mahdollista. Mutta en todellakaan ole ylitulkinnut, koska anopille tämmöiset asiat ovat todella tärkeitä, yrittää aina esittää kauheaa kulissia ja retostella jollain ihme jutuilla...

Voi paska.. Ja sekin mua nauratti kun miehen veli ei edes itse voinut kertoa tyttökaveristaan niin anoppi kyllä tiedottaa..

ap

Uusimmat

Suosituimmat