Pelkään että mulla on syöpä :´(

Vierailija

Minulle on tullut kummallisia oireita. N. kuukauden ajan on tullut välillä sellaisia huimauksen aaltoja ja nyt jo toista viikkoa on aina välillä tullut " kohtauksia" joissa tulee pahoinvoiva olo, huimaa, väsyttää ja paleltaa tosi paljon. Ja tämä saattaa jatkua monta tuntia ennen kuin helpottaa. En ole huomannut että liittyis mihinkään tiettyyn tilanteeseen tms.

Pelkään että mulla on joku aivokasvain tai vastaavaa.

Onko kenelläkään mitään tietoa mistä tällainen vois johtua? Multa juuri mitattiin terveystarkastuksessa hemoglobiini, rasva-arvot, maksa-arvot ja verensokeri ja ne oli hyvät.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

mikä ehkä saattaisi aiheuttaa huimausta, mutta ei kai sentään pahoinvointia ja palelua? Ja olen huomannut että nyt parin kolmen viikon ajan mulla on ollut pientä lämpöäkin, 37.2 astetta jatkuvasti.

ap

Vierailija

verenpaine oli 121/76 eli hyvä.

mulla on todettu paniikkihäiriö puoli vuotta sitten, mulla on siihen lääkitys. tiedän siis mitä on paniikkihäiriökohtaus eikä tämä ole sellaista.

ap

Vierailija

tosiaan varmaan jännitin siellä lääkärissä, koska mulla oli syke 100 siellä, kun lääkäri mittasi ja kysyi että jännitänkö kun on niin korkea. Eli verenpainekin saattoi olla sen takia korkeampi ja oikeasti sitten matalampi? Mulla on viimeksi raskauden aikana ollut matala verenpaine ja se kyllä silloin aiheutti heikotusta.

ap

Vierailija

että saat nukuttua tarpeeksi, syö terveellisesti, liiku päivittäin ulkona edes vähän ja koita saada elämään mahdollisimman säännöllinen rytmi. Ihan perusjuttuja, mutta saavat aikaan ihmeitä.

Vierailija

että tällaisilla epämääräisillä oireilla lääkäri ei kyllä osaa varmaan sanoa juuta eikä jaata. varmaan ainoa mitä tutkittaisiin olisi jotkut verikokeet ja käskettäisiin palailemaan asiaan jos oireet jatkuu tai pahenee.

toivottavasti tämä olisi vaan jotain ei-vakavaa joka menee itsestään ohi :/

ap

Vierailija

Mites verenpaine? Syötkö hyvin? Stressiä? Verensokeri heilahtelee liikaa? Rauhoitu ja syö hyvin, nuku tarpeeksi ja ulkoile. Mene uudestaan lääkäriin jos oireet jatkuvat.

Vierailija

ja huimaus voivat olla oireilua myös siitä että kotonasi tai tilassa jossa oleilet paljon on homevaurio! Meillä oli talossa jossa luennot pidettiin ja oireilin noin puoli vuotta ennen kuin paikka sitten vaihtui.

Vierailija

Mulle tuli mieleen kilpirauhasen vajaatoiminta. Olisiko huimauksen syynä kireät niska-hartiaseudun lihakset paljosta koneella istumisesta?

Vierailija

Ja voi kertoa, että tuon huimauksen takia pääni kuvattiin (tosin yksityisellä) eikä sieltä mitään vikaa löytynyt.

Minulla on myös paniikkihäiriö ja kuten sanoit nuo tuntuvat ihan erilaisilta kun paniikkioireet.

Koita harrastaa liikuntaa, syösä säännöllisesti, juoda paljon vettä ja muutenkin ylläpitää mahdollisimman tasaista päivärytmiä.

Tsemppiä!

Vierailija

Veriarvoista äkee paljon, kun epäillään syöpää. Onko sinulla huolia tai stressiä, se laukaisee ahdistuksen ja paniikkikohtauksen.Minä olen imukudossyövän sairastanut ja tuollaisia oireita minulle tulee ennen kontrollikäyntiä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat