Jälkivuoto loppui 1,5 viikkoa sitten-nytkö jo menkat?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Huoh.

Jälkivuoto kesti 8 viikkoa.

Tänään taas näkyvissä verta ja menkkamaisia kipuja.

Imetän pääasiassa mutta ilmeisesti menkat voi alkaa näinkin aikaisin???

Jipii :( Pakko kai lopettaa imetys jottei endometrioosi villiinny kun siihen ei auta kun menkattomuus ja siis e-pillerit?!

Kommentit (7)

Vierailija

Mulla jälkivuoto kesti 5vkoa, sitten oli parin viikon tauko ja taas alkoi vuoto. Ajattelin myös että menkatko ne alko jo nyt, vaikka täysimetin. No, seuraavia kuukautisia sai kuitenkin odotella siihen kunnes tyttö oli 8kk, tiedä sitten mitä se vuoto silloin jälkivuodon jälkeen oli. Imetän edelleen ja nyt sitten odottelen tuleeko kuukautiset heti säännöllisesti vai saanko taas olla niistä erossa vähän aikaa :)

Vierailija

itsellä kesti jälkivuoto 3,5kk ja sitten 1,5vkoa ja alkoi menkat ja imetin.nyt 8kk kulunu ja menkat tulleet sen jälkee tosi säännöllisesti.krisse

Vierailija

Mulla oli ihan sama juttu, jälkivuoto kesti 7 viikkoa ja heti parin viikon päästä alkoi menkat. Ne ei tosin kestäneet kuin 3 päivää, mutta tulivat kuitenkin.

Vierailija

Itellä jälkivuoto kesti oikeestaan noin viikon, semmosta ihme sillon tällön -pulpahdusta sitten tulikin siittä vielä viikko-kaks.

5 viikon päästä synnytyksestä alkoi mulla menkat, tosin en enää imetä.

Ystävälläni on nyt 3 kuukauden ikäinen vauva, ja hällä jo kolmannet menkat ja täysimettää, että ei se imetys aina sitä menkattomuutta takaa...

Tää on tätä naisen ihanaa elämää *plääh*

Vierailija

ja menkat alkoivat 26 päivää synnytyksestä! Täysimetin 4 kk:tta... kellon tarkkana kierto pysyi kunnes tulin uudelleen raskaaksi :)

Nyt synnytyksestä 2 vkoa ja vielä jotain pientä jälkivuotoa... katsellaan koska kuukautiset tällä kertaa alkavat. Lypsän maidon vauvalle (eli rintamaidolla mennään täysin) kun vauva ei pysty rinnasta imemään. (halkion vuoksi)

T:Neiti21+ prinsessa 2 vkoa & Nea 1v6kk+

Vierailija

Itsellä kesti esikoisesta jälkivuoto n. 5 viikkoa ja 1,5 viikkoa sen päättymisen jälkeen alkoivat ekat menkat. Myös minulle sanottiin neuvolan jälkitarkastuksessa, että oli varmaan vielä jälkivuotoa, mutta kuitenkin tästä vuodosta alkaen menkat tulivat säännöllisesti aina siihen asti (vissiin neljät-viidet ehti olla), kun tulin uudelleen raskaaksi. Täysimetin esikoista 3,5 kk.

Mami ja pojat 1v 2,5kk ja 8 pv

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat