Onko täällä jollain muullakin ihana mies?

Vierailija

Tuntuu että täällä " kaikki" valittavat että mies tekee sitä ja sanoo tätä, loukkaa,ei ole kiinnostunut naisen asioista ynm negatiivista. Onko jollain muullakin ihana mies kun mulla:) Muutenkin täällä hirveesti puhutaan että mikä menee huonosti... mun on ainakin pakko sanoa että ensimmäistä kertaa elämässäni olen todella onnellinen. Suureksi osaksi tämän mieheni ansiosta. Olen kyllä ennen tätäkin miestä seurustellut vakavasti mutta nyt vasta tiedän mitä se aito rakkaus on.

Hyvää syksyä kaikille:)

Kommentit (8)

Vierailija

On nyt lasten kanssa ulkoilemassa että minä saan rentoutua vauva-palstalla..

Vaikka myönnän kyllä ettei ihan joka hetki tuo minunkaan mies tunnu ihanalta.. Mutta tällä erää taas tuntuu.. Onhan meidän kuudes hääpäivämme kyseessä!

Vierailija

vaikka väliin tuleekin valitettua. Ei se ole miehen syy, että meillä ei ole koskaan kahdenkeskistä aikaa. Yhdessähän on lapset hankittu.

Vierailija

osaan arvostaa tuota miestä. Neljä yhteistä vuotta takan, toivottavasti monta vielä edessä. Ottaa huomioon minut ja lapsen. On kunnollinen, hyvä rakastaja, paras ystäväni, hyvä isäpuoli... listaa voisi jatkaa loputtomiin! Täydellinen mies.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat