Koin eilen elämäni parhaan suudelman...toisen naisen kanssa

Vierailija

Olin aviomieheni ja yhteisen(miespuolisen) ystävämme kanssa baarissa ja tapasin baarin vessassa tavallisen,nätin,mukavan,iloisen,ystävällisen naisen ja välillemme syntyi heti jonkinlainen yhteys ja molemmat jollain tapaa ihastuimme toisiimme. lähdimme yhdessä vessasta ja menimme mieheni ja kaverin luokse ja aloimme suutelemaan toisiamme hetken mielijohteesta ja se oli IHANAA. naisella oli täydellisen pehmeät ja isot huulet enkä muista suudelman koskaan tuntuneen yhtä hyvältä.

nainen olisi lähtenyt kanssamme jatkoille ja suunnitelmissa oli pieni kimppa sessio,minä ja hän yhdessä ja miehet olisivat siina vieressä katselleet meitä jonka jälkeen minä olisin tyydyttänyt molemmat miehet. naisen poika ystävä ehdokas oli kuitenkin ideaa vastaan ja valitettavasti jouduimme lähtemään ilman häntä.

olin pitkään haaveillut kimpasta kahden miehen (joista toinen tietenkin oma rakas aviomieheni) kanssa,ja se onneksi toteutui.

sillä välin kun otin suihin " väneltä" mieheni työntyi minuun takaapäin.

sessio oli todella miellyttävä ja se sai minut tajuamaan kuinka täydellinen seksi partneri oma mieheni on kun oli kerrankin vertaus kohde ;)

suosittelen kimppa sessioita kaikille vapaa mielisille ja kokeilun haluisille pareille,ikään,kokoon tai kengän numeroon katsomatta! ainakin meidän tapauksessa vain piristi suhdetta,mutta suhteen on oltava kaikin puolin kunnossa tällaiseen ryhdyttäessä että vältytään turhalta mustasukkaisuudelta!

Kommentit (7)

Vierailija

Lause aloitetaan isolla kirjaimella. Pisteen ja pilkun jälkeen tulee välilyönti.

Yhdys-sanat voivat väärin kirjoitettuina saada ihan uusia merkityksiä, koko lauseen sisältö muuttuu..

Tässä vain pari vinkkiä, jotka auttavat sinua saamaan tekstistäsi helpommin ymmärrettävää lukijoille!

Mukavia hetkiä kirjoitusten parissa, ahkeruus palkitaan aina!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Yhdys-sanat voivat väärin kirjoitettuina

ahkeruus palkitaan aina!

NAULAN KANTAAN!!!

YHDYSSANAT

VÄÄRINKIRJOITETTUINA

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat