2 -vuotiaan raivoisa mustasukkaisuus

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onkohan ihan tavallista, että 2v kuopukseni on todella mustasukkainen, jos 5v isoveli istuu sylissäni? Tyttö itkee, huutaa äitiä ja on ihan onneton. Pyrkii itsekin syliin ja rauhoittuu vasta siihen päästyään. Kestää kyllä sen, että istuvat sylissä yht´aikaa. Hän ei potki eikä lyö, mutta yrittää työntää veljeä pois ja tulla itse tilalle. Hän kiukustui myös, kun miehenni istui minun sylissäni tai jos joku vieras vauva on minulla. Eli omistushalu herää heti, jos joku muu on sylissäni, kuin hän.

Onkohan tämä ihan tavallista, vai onko hän tavallista enemmän kiinni minussa. Olen hänen kanssaan vielä kotona ja taatusti saa ihan hirvittävän paljon syliä ja hellyyttä.

Mohno

Kommentit (2)

Vierailija

Alkoi tulla jos kesällä näitä mustisoireita. Nyt vähän hiipumassa pois. Kesällä raivostui jo siitä kun katsoin vaunuun jossa oli vastasyntynyt vauva..saatika että olisin saanut pitää vauvaa sylissä.

Vierailija

osaa ilmaista itseään sanallisesti. Hän saattaa olla sairas ja haluta syliin lohdutusta saadakseen tai yrittää vaikkapa kertoa, että isonveljen on tultava laittamaan televisio päälle lastenohjelman alkaessa, kuten aina ennenkin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat