Delian75!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Pakko kysäistä tässä taustalta... =) Sattuisikos nykyisen kotikuntasi nimi alkamaan V-kirjaimella?

Kommentit (6)

Vierailija

ihmeessä kyläilemään joskus =) Tosin vaunut on kyllä vielä liikkeessä säilytyksessä (vaikka joka Treen reissulla kyselenkin, että koskas me ne kotiin haetaan ;)

Koitahan jaksella, tuo alkuvaihe osaa olla rankkaa. :( Mulla meni jokunen viikko ihan siinä kun kävi töissä ja suoraan kotiin nukkumaan... ei kiva. Siihen päälle vielä jatkuva huono olo, niin hyöök... Nyt alkaa sitten olla näitä loppuvaiheen vaivoja, mutta kyllä nää tässä :)

Tuttu tunne myös tuo housujen äkillinen kutistuminen ;) Toivottavasti niihin vielä joskus mahtuu palaamaan...

Mutta voi(kaa)han hyvin =) Vaikka aluksi tuntuu, että viikot menee tosi hitaasti, niin yllättävän äkkiä sitä kuitenkin huomaa, että ohoh, mites sitä jo näin pitkällä ollaan... :)

Vierailija

ja samalla kiitokset ihanasta myssystä :) Oon viikon verran muistutellut, että laitas nyt edes viestiä kiitokseksi, mutta ei ole vissiin tainnut ihan vielä muistaa ;)

Vierailija

Kyllä mä sitten oikein tunnistin =) Eilen ihan sattumalta sain pienen aavistuksen ja pienellä lukutuokiolla totesin, että kyllä sen täytyy olla... Kerropas sille mun isoveikalle terveisiä =D

Vierailija

Myssylle siis... jos nyt vaan tuon toisen tekeleen tuosta valmiiksi niin saatte senkin sitten. Syksyinen kutomisvimma iski taas päälle. Kiva lukea teidänkin odotuskuulumisia täältä kun muuten niin vähän nähdään. Oon tosin tuolle toiselle puoliskolle sanonu, että pitäis tulla teille kyläilemään joskus. Ja jos en tuota kiireiltään saa matkaan mukaan niin tungen sinne sitten keskenäni. Vaunut ja turvakaukalon tuun kyllä katsomaan =D Ja muutenkin kyllä =)

Täällä tapellaan väsymystä vastaan. Pahoinvointi alkaa hellittää illoista, vaikka eipä onneksi oo mulla kovin pahaa ollutkaan. Hirvittää vaan kun nyt jo joutui ostamaan isommat housut... maha turpoaa illaksi aina niin kun rantapallon olisi syönyt.

Nyt palailen Idolsin pariin =) Tuolta toukokuisten pinosta mun kuulumiset ainakin näkee ja voipa sitä huudella näin omankin pinon kautta ;)

täällä... [color=red]pikku-milli & paco 10+6[/color]

(espanjan tuliainen tuo pikkukaveri... ja isukki antoi työnimen)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat