Koto-väki kuulolle!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Moikka pitkästä aikaa!

Vähän hiljaisemmin olen seuraillut palstaa nyt pari viikkoa. Toinen kierto pillereitten jälkeen menossa. Nyt kp 23/32 (eka kierto siis oli tuon 32) varsinainen piinailu alkaa sitten syyslomalla, mutta kyllä ne ajatukset taas siinä pyörii, että onkohan tuolla jotain käynnissä.

Yks vanha kamu kertoi odottavansa vauvaa ja kertoi, että heillä ei oikeastaan ollut edes yritystä. Sai tulla jos tulee. Mulla kyllä pomppaa heti kuumeen puolelle, kun on kerran niin päätetty, että vauva saa tulla. Helpompaahan se itelleenkin olis, jos ei turhia ressailisi.

Käytiin tänään autonäyttelyssä. Meillä olen minä se, jolle iskee se autokuumekin ekana. Mies on niin realisti. Opelin Astra-farkkukin taitaa jäädä pieneksi. Minä kun haluaisin, että esikoinenkin istuisi vielä vähintään korokkeella muutaman vuoden. Esikoinen siis 6v, tyttö 3v.

Antakaahan kuulua itsestänne! Meistäkin on varmaan jo muutama plussannut?

Hyvää alkavaa viikkoa!

Kommentit (15)

Vierailija

Täällä menossa kp 17/24-30. Nyt on kestänyt 6 päivää mun niin sanotusti luulemani ovis!!?? Hermot menee, hitto tämä mikään ovis voi olla kun tämä vaan jatkuuuuu...siis limat ja kipuilu munasarjoissa. Pesulan sivuilta luin että kun ne " kananmunan valkuaisen kaltaiset" limat ilmestyy niin seuraavana päivänä pitäisi limat loppua ja olla ovis ohi. Mulla on nyt kolmas päivä jo tätä munakokkeli-limailua? =O Ja sitä ennen oli kolme päivää muuten vaan lisääntynyttä lorotusta tuolla alhaalla. Ja tosiaan munasarjoihssa vihloo urakalla ja molemmissa siis?!

Siis, todella outoa, en ymmärrä. Kierukan poistostakin on jo liki 4 kk joten pitäisi kyllä alkaa olemaan jo normaalit toiminnot kaiketi päällä. Jännää kyllä että kierukan jälkeen mun kierto on lyhentynyt, viimiset kierrot 24 ja 25pv, kun ennen kierukkaan/lapsia oli aina kellon tarkka 30pv.

Lapset meillä on jo 6&7v., joten iltatähteä täällä kuumeillaan.

Vierailija

Olavi2005: niinpä, sama juttu täällä, vaikka ei edes haamua pukkaa. Tein tänään Aconin Early Detection testin, jonka pitäisi olla herkimpiä joita markkinoilta saa...ja kyllä se ihan selkeää negaa näytti. Jos oikein spekuloi, voisi jonkinlaisen viivanpaikan olla näkevinään ihan sen kontrolliviivan alapuolella, mutta kun en tiedä mihin kohtaan se viiva siinä tikussa menee, niin ei sitä kyllä voi haamunakaan pitää. Silmät näkevät harhoja, kun oikein sitä yhtä viivaa tuijottaa.

Kyllähän tässä nyt jo pitäisi plussaa näyttää, jos sellainen on tullakseen. Kp on nyt 43/39?, tosin kierukan jäljiltä elellään vasta toista kiertoa...

Pupuiltu ollaan joka toinen päivä, joten voihan olla, että ovis onkin ollut tosi myöhään, eikä hedelmöittyminen näy vielä edes testeissä...turhapa tätä on jossitella.

Ikävää kun täti ei vaan tule...on niin epäreilua kun saa yrittää kerran kahdessa kuussa... tai jopa harvemminkin, kun on niin pitkä kierto.

Minulla on se " tunne" ja se vahvistuu koko ajan, mutta mitäpä minä tässä rimpuilen, kun kerran testit ovat negaa.

Blaah, täällä Pirkanmaalla on onneksi kiva ja aurinkoinen päivä, jaksaa ehkä paremmin näiden ajatusten kanssa...

Toivotaan nyt pian ratkaisua tähän tilanteeseen, jotta pääsee taas uuteen yrityskiertoon.

Joku pinossa halusi tietää meistä KoTo-ryhmäläisistä enemmän. Olemme siis mieheni kanssa heinäkuun helteen sekoittaneina tehneet hullun ratkaisun yrittää saada kolmatta lasta. Poistatin kierukan heinäkuun 19., ja nyt elellään vasta toista kiertoa. Hormonit ovat olleet siis todella sekaisin. Meillä on ennestään 7v tyttö ja 6v poika, eli ikäeroa tulisi mukavasti lasten välille. Olemme mieheni kanssa molemmat 32v ja naimisissa olemme olleet 8v, yhteiseloa takana 13v. Vielä vuosi sitten emme olisi uskoneet olevamme tässä tilanteessa, jotenkin vain tuli se tunne, että yksi olisi vielä saatava...

Vierailija

Minä olen 27 ja mies 30. Ja meidän iki-ihanat lapsukaiset on 6- ja 2- vuotiaat, eli ikäeroa näillä on aika tasan 3,5 vuotta. Tuo ikä ero huono (ainakin välillä tuntuu siltä) , kun on kummallakin menossa jonkin sortin uhma. Mut ihania ne silti on.

Ja me asutaan keski-suomessa.

Näin olen esittäytynyt.

Vierailija

En ole minäkään juurikaan jaksanut kirjoitella viimeisen viikon aikana. Olen käynyt lukemassa muiden juttuja ja onhan se ihanaa, että noita plussia on tullut paljon, esimerkiksi tuolla kesäkerttujen pinossa, johon kuulun tämän pinon lisäksi.

Toiveet tärppäämisestä alkavat karista pikkuhiljaa ja yhä enemmän odotan, että menkat vihdosta viimein alkaisivat, kun testienkään mukaan en raskaana ole. Nyt on kp 42. Pari päivää oli sellainen olo, kuin olisi taas ovulaatiokin, mutta eihän ovis voi olla kp 40-41, eihän? Limaa tuli ihan hirvittävän paljon, eikä minulla yleensä tule limaa ennen kuukautisia juuri ollenkaan. Spermaakaan se ei voi olla, koska edellisen kerran harrastimme seksiä viisi päivää sitten. Alavatsalla on kummallinen painontunnekin. Äh en tiedä mitä ajatella.

Toivottavasti muilla KoTo-väkiläisillä olisi iloisempia uutisia kerrottavanaan. Menkat saisivat nyt tosiaan tulla...jotta pääsisin uuteen yrityskiertoon...

Vierailija

Olen testannut clearbluella kaksi kertaa, molemmilla kerroilla se tavallinen hailakka miinus. Epätoivoissani purin testin osiin ja tarkistin liuskan valossa (näin epätoivoisia juttuja tuskin kukaan muu täällä tekee :-) ), mutta ei niin ei. Voihan olla, että kierto on edellistä (39pv) pidempi ja ovis olisikin ollut kp 21-22, tosin luulisi, että nyt jo näkyisi plussa kun kerran on kp42...?

Jollei niitä menkkoja kuulu ensi viikon loppuun mennessä, testaan vielä uudelleen jollakin toisella merkillä. Kohta olen kypsä menemään lääkäriin. Haluaisimme sen kolmannen tärppäävän mahdollisimman pian, (kuten varmaan jokainen tällä palstalla) emmekä aio tuhlata hetkeäkään tässä projektissa, ikääkin alkaa jo olla sen verran, ettei kohta enää jaksa aloittaa alusta :-)

Kyllä se tästä....

Vierailija

Täälläkin kolmatta kovasti toivotaan. Nyt manossa kp 22/32-36 ja yritystä ainakin on ollut ja riittänyt, mut katsotaan nyt onko ollut vähän liikaakin.

Tuolla kun oli kirjoiteltu autokuumeista, niin täälläkin oli yksi kuumeilija. Mut nyt on uudempi farmari auto pihassa, joten siitä kuumeesta pääsin jo eroon. Onhan tässä vielä yksi " kuume" jäljellä, joka ei niin helposti olekaan ohi;)

Aurinkoista maanantaita ja ++tuulia kaikille!

Vierailija

Eli äitiliini73 on tästä hetkestä lähtien Kanelisokeri :-), älkää ihmetelkö. Oli pakko keksiä jotakin vaihtelua...jospa vaikka eksyttäisi tädinkin :-D

Vierailija

Meillä lapset 5/02 ja 3/04 (molemmat poikia) ja kolmannelle olisi tarkoitus antaa lupa tulla tuossa marras-joulukuun kieppeillä.. Eli ensi syksyksi haaveillaan sitä vauvaa syntyväksi.

Tässä nyt viimeiset viikot kuumeillaan vielä, ennenkuin yritys käynnistyy! TOivottavasti tulosta saataisiin pian... *malttamaton*

Tuolla Syyssäteissä pyörin, listaemon tehtävissäkin. SInnekin mahtuu mukaan teitä, jotka on nyt syksyn/talven mittaan aloittelemassa *maksettu mainos;D* vauvapuuhia.. ;)

Mutta, ihan malttavaisena odotellaan tässä.. vaikka varmasti sitten kun H-hetki koittaa, niin sitten ollaan NIIIIIIIn hermona ja ties mitä! ;) Kyllähän sen tietää vanhasta kokemuksesta.. ;D Kummatkin lapset on saanu alkunsa aika " helposti" ja jotenkin sitä odottaa, että niin kävis nytkin.. vaikka eihän se mitään takaa! Mutta katsellaan, katselllaan.. Vauvakuume vaihtelee päivittäin, toisina päivinä se on toooosi kova ja toisina päiivinä ei tulis mieleenkään lisätä tätä huligaanijoukon määrää.. ;D

Mies on kanssa ihmeen innostunut tästä vauva-asiasta.. myönsi taannoin jopa olevansa hieman vauvakuumeinenkin!! (se on saavutus sekin!) Joten ihan positiivisin mielin eteenpäin..

Vierailija

Täällä toinen samassa tilanteessa oleva... Kolmatta siis toivotaan, kierrot ihan mitä sattuu. Testejä oon tehnyt jo jonkun aikaa. Ja jotain hailakkaa viivan paikkaa, kaamun haamun haamuakin on vilahdellu, mut se ei oo vahvistunut, joten negaapa se taitaa olla. Silti viime torstaista asti on rintoja kipuillu (jolloin oli ehkä viikko mahdollisesti kiinnittymisestä). Valkovuotokin omituisen runsasta, jota mulla ei yleensä oo ennen menkkoja. Siis sellaisia könttejäkin tulee paperiin. Alavatsalla nippailee ja tuntuu kaikea, mut testit on ja pysyy olemattomina haamuina/viivan paikkoina.

Menkkojakaan ei silti kuulu. Ei tosin vielä ihan mahdotomat kp... 25/20-45... Mut yritystä ei oo ollu vähään aikaan, joten jos on pitkä kierto, niin ei tärppääkään...

Tänään päätin, että täytyy nyt sit vaan alkaa odotella niit menkkoja, et vois alkaa ettii ovista taas. Mut sit hämää noi oireet. Mut turhapa noita testejäkään on tuijotella, kun ne ei vahvistu. Vähän tylsää...

Meillä yritellään tjot-meiningillä, mut tuntuu, et näillä mun ikuisuus kierroilla se tjot tärppää ehkä ens vuosisadan alussa...

Tosi masentavaa tekstiä tänään. Kurja ilma näin maanataiksikin... ;)

Vierailija

Perheessämme vilkkaat pojat 3v.3kk ja 1v.8kk, joita hoidan kotona. Itse olen reilut 30v. ja mies samoin. Minua uusi vauvakuume on alkanut vaivata enenevässä määrin, mutta miehen mielestä kiintiömme on täysi. Saas nähdä, saako hänen päänsä kääntymään ennen poikien kouluunmenoikää...

Vierailija

Muistin, etten ehkä tässä pinossa ole esittäytynyt... ;) Lapset ois nyt siis 4 ja 2v. Ikäeroa tokan ja kolmosen välille on aina ajateltu n.3-5v. Nyt jos siis tärppäis, niin nuorin ois vähän vaille kolme... :)

Autokuumeesta... Mulla aika ajoin kans nousee autokuume ja miehen saan helposti innostumaan mut sit aina keksitään, ettei taaskaan kannata vaihtaa, et vaihdetaan sit jos tule lisää lapsia jne. ;)

Kp 35/20-45

Vierailija

Hei! Olen alkanut pyöriä täällä kuumeilijoissa vasta hiljattain, kun jätin syyskuussa (tän kierron alussa, tarkalleen 7. pvä) pillerit pois. Meillä on tyttö 3v2kk ja poika 1v½kk. Ihana vauva tuo ukkeli vielä on, mutta kun lopetin imetyksen heinäkuussa, niin siitä asti on ollu vauvakuume olemassa... Meillä siis 1. ja 2. välinen ikäero on 2v1½kk ja toivoisin ettei kovin paljon enempää tulis tälle kolmosellekkaan, mutta mitäpä noita toivomaan, herran hallussa kai ovat.

Täällä on kierto pillereiden " laittoman" lopettamisen takia aikalailla sekaisin, ovista olen bonganut 2 kertaa jo, ekan kerran tuli vuotoa niukkana n vuorokausi, sitten viime viikolla on ollu limat ja kivut, painon tunne yms... ja seksihalut +++ eli ilmeisesti näin loppukiertoa kohti toivoa on. Mulla pitäis vuodon mukaan tulla täti kylään to-su akselilla. Kaapissa on yksi aconin testi, jonka ajattelin viikon päästä pissata jos ei tätiä näy.

Tsemppiä ja plussasäteitä kaikille!

Vierailija

Hei.

Mä olen kirjoitellut tuossa haahujen pinossa, kun elokuussa mulla oli kohdunulkopuolinen raskaus, mutta ajattelin että ois kiva vaihtaa kuulumisia myös teidän kanssanne, joilla on samoin kun meillä ennenstään kaksi lasta..

Minkäikäisiä teidän lapsenne ovat? Meillä on kohta 4 vuotias tyttö ja kohta 2 vuotias tyttö. Ja toiveissa olis että toisen ja kolmannen ikäeroksi tulisi alle kolme vuotta.. ;) Vaikka ei me tuon iän takia kolmatta nyt toivota, vaan vauvakuume vaan iski tuossa joskus keväällä.. Ja aina olen toivonut useampaa lasta, mielellään 4-5.. :)

Vierailija

Paitsi edelliseen ilmoittauduin ja siitäkin on jo aikaa. Mahtaakohan kaikilla olla nämä kaksi ennestään olevaa ipanaa sellaisisia suurtyöllistäjiä niin ettei aika riitä! =)

No anyway.. Omaa napaa..

Mä jahkasin ja jahkasin aloittaako yritys vai ei ja päädyin sitten (yllätys!) että koitetaan tjot meininkiä!

Taustalla kaks superpitkää kiertoa edellisen synnytyksen jälkeen joten aika on menny tässä ovista bongaillessa. Reilu viikko sitten aloitin ja silloin sain yhden melko paksun viivan ja sen jälkeen vaan haaleita tai ei lainkaan. Aloin olla jo epätoivonen, limoja ja muuta oon jo luullu huomanneeni aiemmin..No pari päivää sitten alkovat vahvistumaan ja tänään olikin jo miltei yhtäpaksu, tarkottanee sitä, että huomenna ois ovistesti positiivinen! Eli tänään on " tilattu" lapsille aikanen nukutus ja miehelle iltatöitä! =)

Bubbles! Mä tiedän ton tunteen autokuumeesta! Mä myös meidän perheessä hoidan sen puolen! =)

äitiliini! Milloin sä oot viimeks testannu ja ootko vaihtanu testimerkkiä välillä?

Nuo sun oireet vaan kuulostaa ihan siltä itteltään joten en suna menettäs ihan kaikkea toivoa vielä!

Vierailija

Sani kyseli lasten ikiä joten täältä tulee!

Meillä on neidit syntyneet 09/03 ja 02/05 eli eilut 2v ja reilut 7kk. Pikkuisia siis molemmat!

Alkaa olla meillä ukkelin kanssa jo niin paljon ikää, että ei voi loputtomiin odotella jatkoa joten siksi tjot ! =)

Vielähän sitä saattaisi johonkin listaan pöllähtää, kiitos kutsusta Jedelede! Tuntuu vaan tuo aika olevan jostain kumman syystä niin rajallinen, mutta katsellaan!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat