Mitähän vielä?!

Vierailija

Tein tossa äsken raskaustestin kun menkat myöhässä ja eikös se pahin pelkoni käynyt toteen että raskaana tässä sit ollaan,voi helvetti sentään....

Miehelle pitäis varmaan sanoa jotain kun tulee töistä illalla,se varmaan haluaisi pitää lapsen mutta mulla ei mitään aikomuksia siihen. Helvetin tehottomat pillerit!!!

Oikeesti nyt tuntuu että vitutus ei lakkaa millään!

Olisko keinoja millä saisin itteni rauhoittumaan vähän?

Kommentit (3)

Vierailija

Olen nähnyt niin paljon erilaisia äitejä ja erilaisia elämäntilanteita. Myös raskaudenkeskeytyksiä. Tiesitkö, että suurin osa raskaudenkeskeytyksen hakeneista naisista hankkii kuitenkin vauvan vuoden kuluessa keskeytyksestä? Siksi kannattaa todella tarkkaan miettiä, kannattaako. NEuvoisin sinua menemään juttelemaan oman paikkakuntasi neuvolan kanssa, sieltä saat tukea ja informaatiota asiasta.

9 kuukautta on pitkä aika, jolloin ehtii kyllä sopeutua lapseen ja äidiksi tulemiseen. Ja jokainen äiti on omalle lapselleen maailman paras!

Tsemppiä sinulle jatkoon!

tv: klö

Vierailija:

Lainaus:

eli sitä ei tarviis keskeyttää ja mieskin töissä...mutta henkisellä puolella en todellakaan ole valmis vielä lapsiin. En tunne minkäänlaista " äidinvaistoa" vai mikä lie se nyt on...tuntuu vaan että tällä hetkellä se lapsi tulisi pilaamaan mun elämän. (Tiedän että on julmasti sanottu mutta mitä sitä totuutta kaunistelemaan).

Vierailija

eli sitä ei tarviis keskeyttää ja mieskin töissä...mutta henkisellä puolella en todellakaan ole valmis vielä lapsiin. En tunne minkäänlaista " äidinvaistoa" vai mikä lie se nyt on...tuntuu vaan että tällä hetkellä se lapsi tulisi pilaamaan mun elämän. (Tiedän että on julmasti sanottu mutta mitä sitä totuutta kaunistelemaan).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat