Disflatylista mahavaivoja?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olen antanut 2 kk pojalleni Disflatylia 1-2 krt/pv vähän niinkuin " varmuuden vuoksi" . Mielestäni poitsun huudot eivät ole varsinaisesti vatsavaivoista johtuvia vaan huutaa aina väsymystään, tietysti huudon jatkuessa alkaa vatsaakin kipristellä. On ollut laitokselta asti tosi huono nukahtamaan, ja olen ajatellut että josko nukahtamisvaikeuksien takana jotakin pientä masuvaivaa on. Tästä syystä siis lääke. Olen kuitenkin ollut huomaavinani että ne päivät kun olen antanut vähemmän/en ollenkaan Disflatylia olisivat pojalla helpompia joten mietin voisiko lääkkeellä olla myös haittavaikutusta vai onkohan tämä vain sattumaa? Poika yleensä pulauttaa lääkkeen annon jälkeen, muulloin ei pukluja pahemmin tule. Oliskohan kellään tällaisesta kokemusta? Huonosti nukahtavien vauvojen äitejä myös huhuilen, onko kukaan keksinyt toimivaa konstia nukuttamiseen ilman huutosessiota? Entä onko helpottanut ajan mittaan itsestään/pullomaitoon tai kiinteisiin siirtymisen myötä?

Kommentit (1)

Vierailija

Kun lopetin Disflatylin tai Cuplatonin antamisen, mahavaivat loppuivat. Kun annoin niitä taas, kesti päivän ja huuto alkoi. Yritin siis lääkitä suhteellisen pieniä mahavaivoja, ja ne vain yltyivät. Tulin siihen tulokseen, että noissa lääkkeissä oli meidän pojalle liikaa lisäaineita, sakkariinia jne.



Vatsavaivat loppuivat sitten itestään joskus 3 kk:n iässä, niinkuin kai usein käy.



Voimia!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat