Mitä maksaa kivitalon rappaus?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Paljonko olette maksaneet kivitalon ulkorappauksesta? Entä sisäseinien tasoituksesta?

Kommentit (3)

Vierailija

Viime kesänä siis rapattu. Neliöitä en osaa sanoa, mutta talo on aika iso (289 neliötä), mutta peruslaatikko muodoltaan. Lisäksi siis kahden auton talli, jonka päässä vielä iso varasto ja roskakatos. Hintaan sisältyivät kaikki työvälineet nosturia myöten, suojaukset, 2-kerrosrappaus, alle verkotus, sokkelien rouhepinta ja yläkattojen räystäänaluslautojen asennus rappauksen jälkeen. Lopulta maksoimme itse asiassa " vain" 24 100 euroa, koska tuli sen verran myöhästymissakkoa ja lisäksi jouduimme itse tekemään jonkun verran putsausta, kun eivät olleet suojanneet riittävästi ihan joka kohdasta. Lisäksi maksettavaksi tuli siirtolava jätteitä varten, mutta siihen saatiin kyllä mahtumaan muutakin kuin vain rappauksen jätteet.

Sisäseinien tasoituksesta on aikaa jo 3,5 vuotta. Hintaa sisäseinien tasoitukselle ja kattojen roiskerappingille tuli 12 500 euroa. Myös sisäseinissä on verkotus kaikkialla. Meillä tasoitusurakkaan kuului myös loppuhionta, koska maalasimme itse - yleensä loppuhionta kai kuuluu maalausurakkaan.

Vierailija

tuo sisäseinien tasoitusurakka sisältää siis vain talon, autotallin tasoitimme itse. Lisäksi talosta urakkaan ei kuulunut tekninen tila eikä yksi hankalan muotoinen, portaiden alla oleva varastokoppi, jonka tasoitimme myös itse.

Vierailija

Katto kympin, seinät 13-15 euroo per neliö. Lisäksi ikkunasmyygit toista kymppiä per metri. Tuntitöitä tulee oikaisuista.

Meillä sisäseinät tulee kerran ylivedettyä, joten yritämme selvitä 2x sisätasoituksessa n. 6¿ + ALV /m2 ja tasoitettavaa tulee n. 700m2 (pesutiloja ei tasoiteta kuin sen kerran).

Ulkotasoitus oli jotain parikymppiä /m2, meillä kuuluu urakkaan joten ei ole erikseen hinnoiteltu.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat