ärsyttää kun mies jahkailee vuokra-leffan palauttamista.

Vierailija

sanoin sille päivällä että saa päättää käykö vuokraamossa tytön kanssa kaksin vai tulenko minäkin mukaan. vaihtoehto c oli että mies käy yksinään.

mies valitsi vaihtoehdon d, eli hänen kaverinsa oli tulossa käymään, kinuaa sitten siltä kyydin kylälle ja palauttaa leffan.

äsken soitti sille kaverilleen, joka onkin hupsis vaan jo lähtenyt ajamaan toiselle paikkakunnalle. nyt äijä lompsii laiskana pitkin kämppää ja tuumii että kai sen voi hyvin palauttaa huomennakin kun kuitenkin on asiaa kylälle. meillä ei oo autoa ja mies on uskomattoman laiska lähtemään kylälle jalan.

joo. voisinhan mäkin sen palauttaa mutta siitä seuraisi hirveet marttyyrimeiningit, eikä olis kellään kivaa.

pikkujuttu mutta ottaa päähän. saatana kun se aina lonnii eikä piittaa eikä ajattele. ei ikinä saa mitään tehtyä kun ei muista eikä tule ajatelleeks.

Kommentit (9)

Vierailija

kyl mä tiiän että olen ilkee ja kohtuuton, mutta itteppähän on ukko mut valinnut, kai sen olisi pitänyt ennen häitä jo tajuta millaisen eukon on ottanut.

joo, ja kyllä se jo lähti tarpomaan sinne syysmyrskyyn. ihan omasta tahdostaan vieläpä, kun vaihtoehtona oli että hoitaisi huomanna korkeimman omakätisesti tytön neuvolakäynnin ja kauppareissun.

ap

Vierailija

ja ihan itseasiassa se pari euroa turhan takia on mun mielestä just nyt liikaa. meillä ei ole rahaa yhtään mihinkään, mä olen minimiäitiysrahalla ja mies ei saa just rahaa mistään. ollaan niin saatanan ankeita että oikeesti vituttaa. kaikki ruokaostokset tehdään visalla ja ärsyttää maksaa niitäkin korkoja.

niin joo, eihän se 2 euroo oo tässä konkurssissa juuri mitään. niinkuin sanoin niin vituttaa toi mentaliteetti.

ap (pa.)

Vierailija

Miten noin huonoja miehiä voi olla olemassa, jos minä tuollaisen perverssin kanssa olisin, niin kenkää olisin antanut jo aikoja sitten.

Ja vielä niin laiskakin, ettei jaksa lähteä tuonne tarpomaan kylmään, pimeään ja tuuliseen syyssäähän. Luulis että siellä on kenelle vaan ilo käveleskellä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat