rakas vihattu mieheni!

Vierailija

sain mieheni äskön kiinni seksipalstoilla roikkumisesta..on oikeen rekisteröityny käyttäjä..kyllä vähän ihmetyttää et enkö mä riitä sille vai miks se siel käy?me kuitenki sekstaillaan melkein joka päivä ja aina kehitän uusia juttuja..oon jopa ottanu silikonit raskauksieni (3)jälkeen et herralle kelpais..onko joku muu saanu miestänsä kiinni tollasesta?kyllä taas herra saa kuulla kunniansa kun tulee muksujen kans kotiin..siis jotkut jennat ei tätä naista parempia oo!

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

> > >>>>Mitä sanoo mies istuessaan vedessä niin, että vesi yltää

> vyötärön

> > >>>>yläpuolelle? -Tämä menee yli minun ymmärrykseni.

tätäkään ei pidä kuitenkaan yleistää kaikiin miehiin:D

toi on hyvä!

Vierailija

> > >>>>Mitä sanoo mies istuessaan vedessä niin, että vesi yltää

> vyötärön

> > >>>>yläpuolelle? -Tämä menee yli minun ymmärrykseni.

tätäkään ei pidä kuitenkaan yleistää kaikiin miehiin:D

Vierailija

Jos luottamus meni tosta, niin sitten ei kannata jatkaa. Miehelle ja naiselle toi seksi on niin eri. Naiset tarvitsee enemmän tunnetta ja miehet suoritusta. Yksi syy voi olla jännittävyys tai metsästys. Hakeminen ja tekeminen on eri asiat. Ei naisessa mitään vikaa tarvitse olla, vaikka mies on hakenutkin.

Yony

Vierailija

Ei se siitä riittämisestä ole kyse. Fantasiat on fantasioita eikä kaikkia fantasioita haluais toteuttakaan. Miehen vietit voi monesti miestä viedä. Ei mistään vertailusta ole kyse.

Yony

Vierailija

Mielestäni sulla ei ole aihetta kimpaantua, jos miehesi keskustelee seksistä seksipalstoilla. Ehkä hän vain hakee sieltä yhä parempia ja uudempia vinkkejä sinun kiihottamiseksi ja yhteisen yhä paremman seksielämänne eteen? Joillekin palstoillehan on sitä paitsi pakko rekisteröityä.

Jos miehesi taas hakee sieltä jotakin seksi- tai chattiseuraa, niin silloin kyllä saat munkin puolesta kimpaantua.

Vierailija

näin kävi myös meillä, mies haeskeli ihan seksiseuraa, mä tyhmä kuvittelin kaiken olevan kunnossa (myös meillä aktiivinen ja tyydyttävä seksielämä). Kiinni jäätyään ei osannut antaa mitään selitystä asiaan, mikä ketuttaa mua ehkä eniten. Mietin vaan että mikä mussa on pielessä. En osaa mitään lohtua tai selitystä antaa, ehkäpä nuo miehet hakevat netistä jännitystä, jota vaimon kanssa ei enää tunne? Miehillä seksi taitaa pyöriä pitkälti tyydytyksen ja munan ympärillä, itse tuskin saisin tyydytystä jonkun nettituttavuuden kanssa. Koita elellä asian kanssa ja setviä miehesi kanssa missä kunnossa parisuhteenne oikein on. Jos miehesi haluaa pettää sinua niin se tekee sen jossain muodossa, netti on vain helppo apuväline. Itse elelen vielä mieheni kanssa sovussa, mutta kyllä asia painaa möykkynä rinnassani jatkuvasti ja harkitsen vakaasti onko tätä järkeä jatkaa ilman luottamusta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat